Zaloguj się, aby obserwować  
kotos573

fendt cześci

Polecane posty

kotos573    0

interesuje mnie obudowa tylnej lampy do fenda 310 1994r chodzi mi o to czarno plastikowo obudowę w której są zamontowane przyciski do obsługi podnośnika i WOM szukałem w internecie i nie mogę tego znaleźć gdzie to można dostać i ile to orientacyjnie kosztuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymek85    18

Napisz mi na PRIV to wyśle ci nr do mechanika który również ma dojścia do używanych części.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirro    6400

Panowie, potrzebuję trzy koła zębate skrzyni biegów do Farmera 312 numer nadwozia zaczynający się na 312/211, może być LSA bo są takie same.

Te koła to tuleja z podwójnym kołem 33/26 zębów, wsólpacujące z nią koło półbiegu 50 zębów i wspólpracyjące z nimi koło 27zębów. Wszystkie znajdują się za pierwszą godzią skrzyni biegów.

Gdyby ktoś wiedział o używkach poproszę o namiary. "Ot się popsiuło".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    206

Dzwoniłeś do Bykowa w dolnośląskim? Tam jest dość duży wybór... Wszystkie 3 koła sie aż rozsypały? Dlaczego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirro    6400

Dzięki. Już właśnie od nich dojechało. Zapomnialem że w okolicach tego pięknego miasta ,chodzi o Wrocław , można to dostać. No cóż chyba trzeba będzie odbyć podróż wspomnień i zalkocholizować się z kolegami z nad Odry.

Ale też trzeba będzie wybrać się do autoryzowanego serwisu zielonych pojazdów z czerwonymi felgami aby zapytać czy oni wiedzą co robią i czy mają karty technologiczne do pewnych operacji, albo choć wiedzą co można stwierdzić na podstawie kawałków które przylgneły do filtra magnetycznego.

A może trzeba pokazać gdzie one się znajdują, bo jest ich faktycznie kilka.

I tu rada, może ktoś jej posłucha dla własnego dobra. Za każdym razem przy wymianie oleju w skrzyni wykręcajcie wszystkie korki bo część z nich to właśnie filtry magnetyczne. Jeżeli zauważycie opiłki to coś złego dzieje się w środku i liczcie się z tym że część z nich w krótkim czasie załatwi pompę sterowania skrzyni (tą za 4000PLN) rura ssąca zakończona jest siatką o tak dużych oczkachże ich nie zatrzyma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    206

A no korków tam jest chyba cztery- jak wymieniałem olej wszystkie odkręciliśmy i opiłki były ale bardzo malutkie, oprócz łebki od segera, która sie chyba ułamała i nakrętki m8 cholera wie skąd :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Lukas85
      Witam
      Mamy problem z ciągnikiem Fendt 306lsa w wersji bez ehr. Ciągnik kolegi więc nie znam dokładnie historii ale z tego wiem słabo podnosił podnośnik tylny. Pompa została wymieniona na nową i od tego czasu podnośnik podnosi ale się nie opuszcza. Nawet pod obciążeniem nie idzie do dołu. Ciągnik ma zamontowany ładowacz czołowy i ten działa poprawnie. Może ktoś miał podobny przypadek i posłowie gdzie szukać przyczyny ?
    • Przez Lulek021
      Witam, 
      Po uruchomieniu traktorka świecą dwie lampki od kierunku jazdy, przełącznik nie reaguje, również świeci kontrolka od przedniego napędu(przedni napęd działa wg włącznika przedni napęd powinien być wyłączony. problem znnika gdy traktor popracuje z 40 minut. Koś spotkał się z takim probemem?
    • Przez Kazik41
      Witam
      Mam następujący problem z moim fendtem (98r) otóż rewers nie przełącza biegów tylko blokuje sprzęgło na wyświetlaczu widnieje trójkąt oraz dźwignia zmiany biegów.Gdy mechanicznie przełączę bieg (w podłodze kluczem) to jedzie do tyłu a do przodu blokuje sprzęgło i odwrotnie.odpinałem akumulator oraz przewody od komputera nic nie pomogło cewki elektrozaworów również są sprawne.Komputer nie pokazuje żadnych błędów.Pojęcia nie mam co się mogło stać.Może ktoś miał ten sam problem i wie jak to odblokować?
      Czekam na odpowiedz.
    • Przez Lorak54213
      Witam ktoś wie gdzie mogę dostać takie kontrolki do Fendta turbomatic 

    • Przez Damiano604
      Witam, kupiłem Fendta 312 LSA (92 r.) z uszkodzoną skrzynią, po zrobieniu skrzyni została kwestia elektroniki, podłączyłem kostki według schematu instalacji i problem polega na tym że po przekręceniu pozycji na błotniku na stały przedni napęd, świeci kontrolka na pulpicie że jest on załączony, natomiast mam podniesione przednie koło na lewarku i przedni napęd nie jest załączony, tak samo miałem gdy wrzuciłem dwie pozycje dalej czyli blokada 4x4 też nie działało nic. Po przełożeniu cewek między sobą( przedni napędem a szperą), po uruchomieniu silnika przedni napęd nie działa natomiast gdy przełączę na ostatnią pozycje (blokada 4x4) to wtedy przedni napęd załącza, bo mam przednie koło na lewarku wtedy nie można nim kręcić, tak samo jest wysunięty siłownik od szpery. Mierzyłem rezystancję na cewkach i wynosi ona obydwu 9,2 Ohm (tak jest też w instrukcji napraw), natomiast napięcie jak jest na zgaszonym to 5V, gdy odpalę to 14,4V. Pytanie czy może być uszkodzony e-box, czy może gdzieś masy brakuje, myślałem jeszcze aby wykręcić te trzpienie które są wkręcone w płytę sterującą na które nachodzi cewka, być może wewnątrz ten trzpień nie pracuje. Proszę o podpowiedz. Z góry dziękuje. Pozdrawiam!
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj