Skocz do zawartości

Case MX 150-Rady i zalecenia podczas użytkowania


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam szukam wszelkich informacji na temat case mx 150 maxum,(na co uważać, czego pilnować), kupiłem taki ciągnik, super by było dostać instrukcję obsługi, zgóry dziękuję.

Opublikowano (edytowane)
http://www.agrofoto.pl/forum/topic/26054-case-mx-obsuga-licznika/page__pid__815944__st__20#entry815944 Tu poczytaj. Ja mam po Niemiecku. Mam też schemat instalacji elektrycznej. Ktoś tu miał instrukcję po Polsku. Wszystkie oleje i filtry zmień i to wszystko. Zwłaszcza przód, u mnie było bardzo mało. Filtr pod skrzynią wyczyścić lub zmienić, i patrzeć czy nie ma na nim opiłków. Edytowane przez tomek73
Opublikowano

szukam kogoś kto ma taki model case mam pare wątpliwości co do mocy mojego ciągnika, na 4 półbiegu na 4 w transporcie to ma problemy żeby wciągnąć 3 t pod górkę

Opublikowano (edytowane)

nic nie jest pytałem w serwisie te ciągniki tak mają, to jest poprostu duża masa i duża prędkość więc normalne że pod większą górę nie wyjedziesz na ostatnim biegu.

A wie ktoś może jak zaprogramować wałek WOM żeby się wyłączał po podniesieniu podnośnika i włączał po opuszczeniu bo mam taki przycisk auto i do tego on służy

Edytowane przez zipo1
Opublikowano

Ma pytanie. Jak  grzeje się  ten silnik  podczas ciężkich prac w polu.

U mnie  normalnie wskazówka jest na połowię wskaźnika, a jak ma ciężko do dochodzi tak z 5 mm od czerwonego i stoi,  czy tak ma być, czy przegrzewa się. W tym roku podorywki i  orki w nocy robiłem bo deneruwję mnie to.

 

Był lany środek do czyszczenia układu, płyn czyściutki spuściłem, a na nim jeździłem z  tydzień,  visko miałem zablokowane, i bez termostatu też jeździłem,  zawsze tak samo,  żadnej poprawy. Nawet bez termostau normalnie trzymał temperaturę a jak miał ciężko to wskazówka stawała z 5 mm przed czerwonym.

Myslę nad wymianą chłodnicy już, jeszcze kupię jakiś czujnik elektroniczny z wyswietlaczem żeby wiedzieć ile dokładnie ma temperatury.

Opublikowano

Ja miałem w DF podobny problem. Słaby był i się podgrzewał. Miał zbyt małą dawkę paliwa bo dymu nie puścił nigdy, nawet jak ginął. Po regeneracji pompek wtryskowych (mam 6 sztuk) problem grzania zniknął, moc też wróciła.

Opublikowano

Orałem kawałem z tym zegarem. Temperatura doszła pod czerwone  na tablicy, czyli max jak mi wskazywał,  a na wskaźniku pokazało 88 stopni, więc jest dobrze.
pytanie tylko z czy dobrze pokazuję bo czujnik wkręciłem  w kolektor ssący  w interculer w  miejsce kranika. Może trochę oszukiwać, bo powietrze schładza płyn.Potem pokombinuje i w głowicę go wkręcę. Ale myślę że będzie dobrze.

Opublikowano

No ten silnik ma interculer w kolektorze ssącym, i kranik do odpowietrzenia jej. W kolektorze jest chłodniczka wody przez którą przechodzi powietrze do głowicy, podobnie jak ZTS 18345 i Ursusy 1934.

Nie chce mi się zdjęcia robić.

Opublikowano

No niestety dalej się grzał do wczoraj.Wczoraj założyłem wisko zablokowane i w  nocy pojechałem uprawiać, jak dochodził do 98 stopni to stawałem, Dzisiaj wyciąglem pompę wodną która ma 4 lata, jakieś 1000 godzin, a ona  w super stanie, wirnik ma z blachy z 5 łopatkami  wygiętymi. Pojechałem do sklepu pokazali mi pompę za 280 zł, jakaś lepsza, tych tańszych nie było, a ona miała wirnik plastykowy, ale całkiem inny, ciągnie przez niego w wypycha bokiem, częściowo zabudowany, więc  ją założyłem, wymyłem chłodnice jeszcze raz, okazało się że była też trochę zasłonięta  tekturą, po zimie nie wyciągłem, no i w pole pojechałem.  W polu z kompaktorem 6 metrów  na maxa zagrzał się do 71 stopni.

Więc mam nadzieję że znalazłem problem, według mnie ta  stara pompa zamiast ciągnąć z silnika i tłoczyć to mieszała wodę i brakowało  chłodzenia.

Opublikowano

Jak są podłączone węże z wody do interculera w 150. Dokładnie który to zasilanie. Jeden wychodzi z głowicy, a do interculetra wchodzi z dołu  a drugi wychodzi z pompy wodnej, i do interculera wchodzi  od góry?

Chcę pod nie podłączyć parownik z gazu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez kada2k
      Witam, wyświetliło mi się ostrzeżenie w Case Farmall 85C w instrukcji znalazłem że odpowiada to za zbyt niskie ciśnienie w przekładni i układzie kierowniczym. Poziom oleju się zgadza, hydraulika działa jak wcześniej, wspomaganie tak samo, płynność rewersu i półbiegu również. Ktoś miał podobny przypadek lub ma jakiś pomysł co mogło się stać, jutro jeśli będzie dalej to samo dzwonie do serwisu ale z uwagi na godzinę chciałem się tutaj dopytać.
    • Przez masacase
      Witam Proszę o radę czy w Case mx gdy wyświetla się błąd od sensora położenia ramienia( miga na przemian 5 i 1) da radę poprowadzić sygnał z tylko tego dobrze dzialacego sensora tj lewego (chyba) i przytym wykasować błąd z wyświetlacza? Z góry dziękuję za pomoc
    • Przez siwy10071
      Witam. Mam problem z licznikiem prędkości. Pokazuje cały czas 0000 i do tego te zera migają cały czas. Gdzie szukać przyczyny? Czujnik prędkości wymieniony na nowy. Nie mam już pomysłu gdzie szukać dalej przyczyny 
    • Przez krzychuvx
      Pacjent: Case Maxxum 115 Pro: przy przełączaniu biegów przód Tył wyrzuca na neutral, z komunikatem CP na wyświetlaczu, ze sprzęgłem wciśniętym przerzuca bez błędu. Jaką może być przyczyna? Zaczęło się tak po prostu w trakcie pracy przy entym nawrocie... Może ktoś już coś takiego przerabiał?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v