Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

timsz, kto tobie takich bajek naopowiadał, że masz suche sprzęgło??, w tydzień byś je spalił, jak masz rewers przy kierownicy jak w tych nowych montują to automatycznie masz i mokre sprzęgło jezdne, a te od wom-u pozostaje suche. i dodatkowo jeszcze masz chłodniczkę oleju dołożoną.

Opublikowano

O kurcze teraz mnie rozwaliłes, co ma rewers przy kierownucy do rodzaju montowanego sprzęgła???? A informacje o tym ze dalej jest tam montowane sprzegło suche mam od przedstawiciela firmy perkoz oraz od osoby z siedziby tej firmy odpowiedzialnej za sprzedaz maszyn Kiedy spytalem o rodzaj sprzegla to niechetnie przyznali ze jest takie samo jak w innych TD czyli suche - wiec wiedza co mowia. Co do rewersu to nawet tu nie masz racji bo nie jest on nawet taki jak w serii T 5000 poniewaz tam jest elektrohydrauliczny, a tu masz rewers hydrauliczny sterowany linka

Opublikowano

timasz. W którym miejscu napisałem że rewers jest taki jak w T 5000?? Mówiąc "nowych" miałem na myśli nowo produkowane td-ki!, a wracając do tarcz sprzęgła to ja posiadam takie informacje jakie przedstawiłem w poście wyżej.

Opublikowano

@tomek73- Ale piszesz o T czy TD? Bo ze w T w ogromnej wiekszosci mamy mokre sprzegla to oczywiste :)

 

@yanki- nie wiem czy zauwazyles ale tu piszemy o serii TD 5000 i ja mam takie informacje jakie przedstawilem wczesniej, co do TD5 to wiem ze tam ma byc mokre sprzeglo lecz trzeba bylo zaznaczyc ze piszesz o TD5, ktorego nie ma jeszcze w produkcji i niby najwczesniej w polowie roku ma byc dostepny, a teraz nowego to jedynie TD 5000 mozna kupic

Opublikowano

Gdzie pisze o TD5 ??, cały czas wypowiadam się na temat TD5000, ani jednego słowa o TD5 nie napisałem, trzymam się tematu ;) pozdro z deszczowej Wlkp. :)

Opublikowano

To ja tak trochę z innej beczki. Mam od nowości New Hollanda TL100A z 2005 roku (to samo co T5050 tyle że po małym "lifcie" jest ten drugi). Miałem tylko jedną awarię, mianowicie ze sprężarki zaczynał olej się sączyć. Ciągnik od 4 lat pracuje z ładowaczem. Brakuje mu szklanego szybera w dachu ale i bez tego bele poustawiam. Rewers i półbiegi do tura to Obowiazek (celowo z dużej litery). Mokre sprzęgło również. Ciągnik sprawuje się bardzo dobrze, nawet przy takich mrozach i dobrze naładowanym akumulatorem pali bez problemu. W przyszłym roku będę brał T6030 RC. A co serii TD zawsze kiedy pojadę do znajomego w serwisie NH jakiś ciągnik z TD jest w naprawie, a TL bardzo bardzo rzadko. Lepiej dopłacić te 15 czy 20 tys zł ale mieć spokój z maszyną.

Opublikowano

Tu wyjaśnienie :)

Co do rewersu to nawet tu nie masz racji bo nie jest on nawet taki jak w serii T 5000 poniewaz tam jest elektrohydrauliczny, a tu masz rewers hydrauliczny sterowany linka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez rabit500
      Witam niedawno kupiłem forda/new hollanda 8240 i mam pytanie jaka może być przyczyna agresywnego sprzęgła.
      Sprzęgło działa tylko że przy ruszaniu bierze odrazu na maksa niema niema i odrazu napęd załączony z dość mocnym szarpnięciem. Czy jest jakaś metoda wyregulowania tego oprócz linki pod pedałem. Sprzęgło prawdopodobnie sterowane hydraulicznie z pompy hydrauliki ciągnika. Albo gdzie szukać przyczyny szarpnięć. Półbiegi wchodzą stosunkowo gładko, z minimalnym szarpnięciem. Skrzynia 16x16.
    • Przez rabit500
      Witam.
       
      Mam pytanie czy ma ktoś może opis poszczególnych przełączników/włączników w fordzie/new hollandzie 8240. Interesuje mnie szczególnie do czego służy przełącznik przy lewarkach zmiany biegów.
       
      Jeśli zły dział proszę o przeniesienie.
    • Przez Dayhin
      Witam mam problem od pewnego czasu , mój new Holland t7.200 pc na 19 biegu nie jedzie pełną prędkością tylko np. 39,40 .
      Czasem po dłuższej trasie w czasie jazdy sam przyspieszy do 42,5 .
      Tak jakby coś się działo z blokadą górnej granicy obrotów silnika 
      Dodam tylko że czasem wariuje prędkość na wyświetlaczu 
       
    • Przez martinoss
      Witam,
       
      Mam problem od nowości w swoim New Hollandzie. Mianowicie jak w temacie skrzynia szarpie przy zmianie na podane biegi. Zgłaszając na gwarancję kalibrowali ją, ale oczywiście mówili, że ta skrzynia nie jest idealna i tak ma   Mogłem ich mocniej docisnąć z perspektywy czasu, ale to mój pierwszy ciągnik, nie miałem doświadczenia
      Pojechałem do innego serwisu i wymienili cewkę skrzyni odpowiadającą za te biegi, skalibrowali i... Bajka, wchodzą super.
      Dopóki nie wjechałem w pole. Pod obciążeniem przy przerzuceniu na 7 bieg ciągnik staje na 2 sekundy po czym jakby ktoś młotkiem wbijał ten bieg. Czyli objaw jest taki - podczas jazdy biegi wchodzą super, pod obciążeniem dramat. Ktoś ma jakiś pomysł?
    • Przez bartekpelka
      Witam wszystkich.
      jestem posiadaczem nh t4.95 lecz kupiłem go z błędem 3405.
      Wiem że jest to błąd czujnika temperatury turbiny, układ wydechowy był zdemontowany lecz jest już ogarnięty.
      podpowie ktoś który to czujnik oraz czy można jakoś samemu skasować ten błąd?
       
      dodatkowo wyskakuje czasami błąd od niskiego ciśnienia w układzie kierowniczym. Olej wraz z filtrami wymienione. Wspomaganie działa bez zarzutu. Zaczęło się tak dziać po wymianie sprzęgła gdzie ciągnik był rozebrany. Czyżby układ zapowietrzony?
       
      pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v