Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Felgi od pronara ,opony może ktoś widział to napisze,kabina polska ,skrzynia i mosty carraro niewiadomego pochodzenia i na osłodę czeski silnik.Dokąd idziesz ZETORZE?

Opublikowano

no bo ciągniki zetor są tzw. podporządkowane pod polski rynek.. troche sie boje go kupić teraz bo ja praktycznie nic o nim nie wiem.. te dane techniczne to tam teoria a jak sie sprawdza w praktyce.. ma już go ktoś.??

Opublikowano (edytowane)

PROXIMA 70 92430 netto 113690 brutto 65 km 3,5r.gwarancji

MAJOR 80 90642 netto 111490 brutto 77km 2 lata lub ileś mtg.(nie pamiętam ile)

przybliżone ceny dilera + upust ok 5% może gdzieś taniej,większy upust dajcie znać

Edytowane przez grzesiu2007
Opublikowano

Tandeta, to już nie jest prawdziwy Zetor :( Ciekawe, jak będzie wytrzymywać połączenie skrzyni Carraro z silnikiem Zetor, bo w Farmerach to Carraro + MMZ to nieciekawe było połączenie

Opublikowano

Aktualnie ma praktyki w firime która sprzedaje maszyny rolnicze i pracuje na serwisie. Ostatnio kupił jakis pan Zetora Majora 80. Po odbiorze za 2 dni przyprowadził na montarz radia i klimatyzacji. Było widac przecieki na tylnim moście, montarz radia to masakra po zamontowaniu zgineły halogeny, wycieraczki. Kable sie grzeją jak sie załączy np. halogeny i koguta. Silniczek wycieraczki przepalił sie, po przekręceniu kluczyka podświetlenie rejestracji pali sie cały czas, nie da sie wyłaczyć. Biegi ciężko chodzą równierz rewers. Wiec ja myślę że na razie to śa pierwsze modele i nie dopracowane zobaczymy co dalej będzie.

Opublikowano

Ostatnio był u mnie kuzyn, który kupił zetora majora :) Mówił, że jest jednym z pierwszych właścicieli tegoż ciągnika w Polsce (chyba szóstym). W zasadzie to głównie pod uwagę brał cenę, bo ma niewielkie gospodarstwo i to i tak będzie jego główny koń pociągowy. Mam nadzieję w najbliższym czasie do niego zawitać, i napstrykać jak najwięcej fotek, a może i popracować na nim :D Wkrótce, a może trochę później zdam relację ;)

Opublikowano

Witam

Oglądając zetora majora zauważyłem że jest to podróbka dobrze znanego nam FARMTRAC 675DT panowie z zetora normalnie zerżnęli z wszystko z Farmtrac 675DT i wstawili tylko swój PALIWOŻERNY SILNIK ZETORA. Więc mam pytanie co wolicie napychać kabzę Czechom kupując nieudolną podróbkę Czy kupić FARMTRAC 675DT (wcześniejsze wersje to Farmtrac 80 4WD) z oszczędnym silnikiem Perkinsa który jest składany u nas w Polsce?

Gość STIG0013
Opublikowano

brawa kolejny z nurtu zetor to smok

Opublikowano

@michal1313 powiedz mi jakiego masz zetora ? ile ci pali skoro twierdzisz że jest paliwożerny ? bo mój pali przy moich maszynach i mojej jeździe tyle co mój stary ursus c385. Więc dla mnie to dużo nie jest na pewno. Mi się osobiście ani farmtrac ani zetor major nie podobaja, skoro czesi zerżneli wszystko, to dlaczego zetor taniej wychodzi ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
    • Przez Maverick
      Witam. Chciałbym dorobić zaczep rolniczy (dolny) do Zetora 14145 gdyż jest to wersja eksportowa z zaczepem piton fix do której standardowy zaczep z agromy nie pasuje gdyż jest zbyt gruby (30mm). Grubość zaczepu jaki pasowałby w mocowanie piton fix to max 25mm. Zakupiłem odpowiednio gruby płaskownik wycięty palnikiem acytylenowym i teraz stoję przed pytaniem jak bardzo wysunięty był fabryczny zaczep w tym ciągniku. Gdyby był ktoś tak uprzejmy i zmierzył w swoim ciągniku tej serii odległość od końcówki wałka wom do środka oka listwy zaczepu dolnego byłbym niezmiernie wdzięczny. Dodam że ciągnik jest na kołach 20.8 R38 co powoduje że nie mogę umieścić zaczepu zbyt blisko tylnej osi, bo spowoduje to trudności w skręcaniu pod ostrym kątem. Odległość od końcówki wałka wom do środka oka zaczepu (mierzone w idealnym poziomie) uważam za uniwersalny punkt odniesienia w tej serii ciągników. Zdjęcie zamieszczam poniżej. Z góry dziękuję.
      Oto zdjęcie piton fixa. Ta belka pod spodem jest od przedniego tuza która była przykręcona do piton fixa. Interesuje mnie odległość końcówki wałka do środka oka sworznia zaczepu rolniczego (dolnego). Czy ktoś z posiadaczy ciężkiej serii zetora mógłby zmierzyć u siebie i podać odległość?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v