Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

a ja zmieniam bardzo często kierunek reversem z ponad 20km/h to nowoczesne ciągniki nic im nie będzie nieważne czy JD DF NH jest blokada od kiedy załącza się modulacja i zmiana kierunku jazdy nie ma strachu jakby tak nie było to by nie robili takich rzeczy

Opublikowano (edytowane)

dobrze wiedziec. nie zebym próbował przy 40 dac na tył. ale zawsze to bywa czy przy skrecaniu sie zahaczy albo inny przypadek. a widac w erce to wcale nie trzeba sprzegła.

Edytowane przez krolikNH
Opublikowano

a ja zmieniam bardzo często kierunek reversem z ponad 20km/h to nowoczesne ciągniki nic im nie będzie nieważne czy JD DF NH jest blokada od kiedy załącza się modulacja i zmiana kierunku jazdy nie ma strachu jakby tak nie było to by nie robili takich rzeczy

Ty chyba jakimś PGR pracujesz skoro takie metody stosujesz :P

Opublikowano

Pomyślcie jeszcze o cenie tego sprzęgła :D .Ja tak na marginesie chciałbym zadać takie pytanie-ciekawe jaki jest stosunek ilościowy rolników zadowolonych z ceny sprzętu (czyt. korzystających z dofinansowań) do tych wkur...nych (prawie cała reszta tych którzy nie starali się,starali się ale nie uzyskali itd).

Wszelkie komentarze typu "jaro zazdrościsz itp" chciałbym ukrócić krótkim stwierdzeniem że ja akurat kupiłem sprzęt po "starych" cenach-a z cenami tego który aktualnie kupuję już się pogodziłem... :D .

Opublikowano

5080M w Comfort jest z klimatyzacją i reversem za 130tys zł netto ma wszystkie światełka itp. jak się ma cena z roku 2012 do zakupionego Przez ciebie 5720 starszy raczej cośkolwiek gorszy model?

Opublikowano

A ja bym go raczej sklasyfikował dużo bliżej serii R niż M-a ze względu na silnik-nawet wyżej :D .

@krzysiu-w jaki sposób liczba światełek przekłada się na "lepszość" nad ciagnikiem wyposażonym w EHR,PQ (ewentualnie mnóstwo pierdółek jak ktoś ma trochę kasy na zbyciu) pełną ramą i pełne europejskie :D pochodzenie ?

Opublikowano (edytowane)

nie będę licytował wyposażenia spytałem nie napisałeś jak się ma cena, co silnik masz lepszy niż w M? no nie aż tak nie szarżuj w M jest starszy silnik taki jak montowano do 100KM Class i raczej w Twoim siedzi identyczna lub bardzo zbliżona ale słabsza jednostka napędowa niż w serii M. 5100M widziałem w fajnej wersji to miała więcej niż twoj 5720 to jak chcesz się podeśmiać to pomyśl.

 

PS. co wy tak się boicie nie mieć pełnej ramy? ma pełną ramę R i jak zapala i gasi ciągnik to nie wygląda to ciekawie już tłumaczyłem. Który Ursus się rozleciał? MTZ? NH? Fendt? itp.itd?

 

M 5100 bez problemu posiada EHR 94l pompę hydrauliki, szerokie koła, 3 sekcje z regulacją przepływu, dwustopniowy wzmacniacz momentu co prawda nie 4 stopniowy,

Edytowane przez krzysiu
Opublikowano
ma pełną ramę R i jak zapala i gasi ciągnik to nie wygląda to ciekawie już tłumaczyłem

Nie rozumiem tego :huh:

Który Ursus się rozleciał? MTZ? NH? Fendt? itp.itd?

Niedaleko mnie Forterra w ładowaczu się przełamała a np. na AF był przypadek przełamanego nh podczas pracy w polu. Rama to nie tylko pewność stabilności ciągnika ale i dodatkowa masa.

Opublikowano

nie będę licytował wyposażenia spytałem nie napisałeś jak się ma cena, co silnik masz lepszy niż w M? no nie aż tak nie szarżuj w M jest starszy silnik taki jak montowano do 100KM Class i raczej w Twoim siedzi identyczna lub bardzo zbliżona ale słabsza jednostka napędowa niż w serii M. 5100M widziałem w fajnej wersji to miała więcej niż twoj 5720 to jak chcesz się podeśmiać to pomyśl.

 

PS. co wy tak się boicie nie mieć pełnej ramy? ma pełną ramę R i jak zapala i gasi ciągnik to nie wygląda to ciekawie już tłumaczyłem. Który Ursus się rozleciał? MTZ? NH? Fendt? itp.itd?

 

M 5100 bez problemu posiada EHR 94l pompę hydrauliki, szerokie koła, 3 sekcje z regulacją przepływu, dwustopniowy wzmacniacz momentu co prawda nie 4 stopniowy,

Widzisz @krzysiu tak to jest jak się czyta bez zrozumienia :

-porównywałem silnik w swoim do silnika w R (CR) a nie do M (bo to to samo co u mnie)-a pisałem że być może lepszy bo prostszy i tańszy w naprawie w razie "W"

-wolę mieć pełną ramę niż niepełną tak jak wolę mieć piwo pełne zamiast chrzczonego (lub zapomnieć się napić :D )

-tak-do M można zamówić parę rzeczy z tych które R ma w standardzie więc po co miałbym (gdybym kupował) brać ciągnik z niższej półki a potem go doposażać tak że koniec końców będzie kosztował tyle co ten z wyższej ?

Nawiasem mówiąc to chyba pamiętasz że ja mam bardzo ubogą wersję więc całkiem nie aspiruję do bycia alfą i omegą w tym temacie.

Opublikowano

no to teraz tą kawę na ławę to jest gitara, tylko wyszło z tego że M ma taki silnik jak 5720 i wg Twojej klasyfikacji może być to lepsza jednostka niż w R ok. jest to możliwe

Opublikowano

Przed zakupem 5080R zastanawiałem się na 5070M, gdy doposażyłem e-Mkę w EHR skrzynię 32x16 i jeszcze kilka innych dodatków to cena była nie wiele mniejsza od e-Rki.

Dla mnie jest mało ważne czy ma pełną ramę czy nie pełną, ważne że silnik jest zamocowany na poduszkach i drgania w mniejszym stopniu przenoszą się na inne elementy ciągnika.

Opublikowano

może i 94litry na cały układ hydrauliczny ale w standardzie jest 70litrów za mała dopłatą jest 94litry a w 5720 nie wiem ile jest dalem tylko przykład że nie taki gorszy ten M od 5720

Opublikowano

witam w piatek odbieram Rke z turem. pytanie teraz tura jaka jest wytrzymałosc jego. bo to moj pierwszy ciagnik z ładowaczem. to nie chce zepsuć. ojciec ma plany ze tu do ziemi tu zepchnie ziemie tam nasypie a ja sie obawiam ze takie prace nie mowie ze stale ale kilka razy do roku. i moje obawy ze albo tur albo rama peknie. a co wy sadzicie i jakie najgorsze prace robicie turem.

Opublikowano

najlepiej postawić w garażu i plandeką nakryć i nie ruszać co najwyżej do spółdzielni sie przejechać gwarantuje że nic nie pęknie będzie mało palić i okres gwarancji bezawaryjnie przejdzie a co do tematu dawać w palnik ile wlezie maszyna dla człowieka stworzona i musi na siebie zarabiać

Opublikowano

ale mi chodzi o wytrzymałosc tura i ramy. bo stary to by nim piach ładował i niwelował teren. a ja mysle ze jak tak bedzie robił to cos musi peknoć. to sie pytam co i jak

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v