Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

czemu tak mowisz. jeździłem jd i powiem ze fakt bajka. znajomy ma valtre tez luxus. teraz kazdy jest dobry. moze zetor ursusy odstaja od innych technologicznie. ale tak to spoko.

Opublikowano

Kolega "gumaa87" chwali traktor ,którym tak naprawdę jeszcze nie pracował i nie ma pojęcia jak będzie się sprawował w polu ,no ale ludzie mówili ,że jest lux. Zdążył też zareklamować Jd 5R w innych postach i wysunąć stwierdzenie ,że traktor ten jest o wiele lepszy od Case. Prawda jest taka ,że każdy chwali to co kupił a reszta to złomy. Żeby Ci ta full opcja bokiem nie wyszła.

 

Trzeba być skończonym idiotą żeby kupić ciągnik o którym sie nie ma zielonego pojęcia i nie widziało się go w akcji. widzę że bardzo uważnie śledzisz moje wypowiedzi, miło mi:) ale masz braki, bo przeoczyłeś post w którym pisałem o tym że zanim kupiłem go, to ponad pół roku jeździłem po wszelkiego rodzaju pokazach polowych i do prywatnych rolników którzy mieli erki( a że była to wiosna) i miałęm okazję popracować nimi w polu, więc wiedziałęm na co sie decyduje przy kupnie. Przykro mi bardzo że twój case( bo po wypocinach zwiazanych z casem twierdze że taki ciagnik posiadasz) nie sprawdza ci się w pracy, no ale jak sie kupuje ciagnik o którym sie nie ma pojęcia. No ale nie mów że jest zły, bo przecież swoje zakupy trzeba chwalić, prawda?:)

Opublikowano (edytowane)

Dzisiaj byłem na polagrze. Wsiadłem sobie do jd 5100r. Ustawiłem fotel, kiere jak dla siebie. Jakie było moje zdziwienie gdy stwierdziłem, że po zajęciu wygodnej pozycji nie widzę wskaxnika temperatury i paliwa. Zasłania je robudowana osłona przełączników wycieraczek rewersu pod kierownicą. Gdy podnosimy kiere to wszystko jdzie do góry a zegary zostają. Zeby widzieć te wskaźniki kiere trzeba jakos między nogami trzymać.

Edytowane przez hubertuss
Opublikowano (edytowane)

Tak było jak na foto. Fakt fotel miałem odsunięty do tyłu i nisko bo tak lubie. Jednak nawet jak się przysuniesz, ustawisz kiere tak aby dobrze w dłoniach lerzała to i tak ten plastik zegary przykrywa ponieważ one zostają na dole a kiera z tą obudową jdzie do góry czytaj w kierunku operatora. Obudowa i tak jest na lini oko - zegary. Oczywiście można dac fotel do góry lub kiere do dołu ale wtedy nie lezy tak dobrze w dłoniach. Obok stał 6430 i chyba jest coś na rzeczy bo tam pomyśleli i zrobili wskaźniki słupkowe na wyświetlaczu. Wszystko ładnie widać. Najlepiej moją pozycje udało mi się zająć w mf 5430, wszystko było widać, ustawienie kiery i pedałów najbardziej mi pasowało. Ale największe jaja były w agrofarmie 420pl. Ja nie jestem wysoki więc dla mnie było w sumie ok. Troche może za mało regulacji kierownicy wzdłuż jej osi. Ale wsiadł wysoki koleś i przez ten rozbudowany podłokietnik musiał wyginać nogę mocno w prawo w kolanie, aby gaz obsługiwać. Generalnie najwygodniej korzystało się z kabiny mf a.

Edytowane przez hubertuss
Opublikowano (edytowane)

W eRce na tych dwóch zegarach są jeszcze na dole 2 małeod temperatury i paliwa?

Właśnie u mnie wskaźniki są na wyświetlaczu i tutaj myślałem że jest tak samo. Jutro się przyjrzę czy zasłania ta obudowa zegary.

 

 

 

 

<--- 3000 :D

Edytowane przez danielhaker
Opublikowano

W erce są na dole cyferblatów te małe wskaźniki. W 6x30 w tym miejscu jest poprostu plastik w półkolistym kształcie. Widok jest dokładnie taki jak na focie. Tego co na dole cyferbaltów nie widać, wyświetlacz ciekłokrystaliczny prawie cały widać. Jak dla mnie to spory maknament. Tym bardziej, że zastosowanie wskaźników słupkowych na wyświetlaczu było by tańsze niż wyprodukowanie tych wskazówkowych.

Opublikowano

to ile jest jd na wystawie?? do poznania mam 79km a chce kupic 5100R w sumie to juz dzis gadam z zawadzka i za miesiac bedzie u mnie jeleń. bo był miesiac temu z oferta

Opublikowano (edytowane)

W 5720 który posiadam wskaźniki nie pochylają się razem z kierownicą i ich widoczność jest idealna.Czy wszystkie "R" mają pochylany cały ten panel czy też istnieją wersje z takimi wskaźnikami jak u mnie ?

Edytowane przez jaro
Opublikowano

to ile jest jd na wystawie?? do poznania mam 79km a chce kupic 5100R w sumie to juz dzis gadam z zawadzka i za miesiac bedzie u mnie jeleń. bo był miesiac temu z oferta

Gdybym miał tak blisko to bym tam 3 dni siedział :P Ale 450km to spory kawałek ;)

Opublikowano

Wszystkie R mają deskę pochylaną razem z kierownicą. To jest ten sam zestaw wskaźników co w serii 5020 Premium i 6020 Premium.

Przy odpowiednim dla siebie ustawieniu kierownicy i fotela również nie mam problemu z widocznością na wskaźniki w R-ce.

Opublikowano

Dzisiaj zauważyłem, że u mnie całą deskę dobrze widać. W miejscu gdzie w R-kach są zegary od paliwa i temperatury to u mnie jest półokrągły plastik, tak jak @hubertuss napisał. Nie ustawiałem kierownicy specjalnie żeby zobaczyć jak z widocznością, tylko w trakcie jazdy spojrzałem na deskę i dobrze widziałem całe zegary. Ale może to kwestia wzrostu kierowcy.

Opublikowano

Mam 177 cm oczywiście każdy może sobie sutawiać wszystko tak jak lubi. Fakt faktem, że duża obudowa przełączników przy kierownicy w pewnych sytuacjach może zasłaniać część zegarów. Jak na focie z poprzedniej strony.

Co do polagry to jest tam cała chyba gama jd od kosiarek do trawnika przez te małe pojazdy, mikro ciągniki, ciągniki do kombajnów. Najbardziej bogata ekspozycja po korbanku. Z serii 5r jest 5100r. Wstęp 25 zł od osoby.

Opublikowano

byłem dzis. bilte kosztował mnie 8zł jakis pan sprzedawał :) siedziałem w 5100R na fotkach wydaje sie duzy w srodku ale na zywo jest dosc mały. pasażer troszke sie gniecie. mam 206cm wzrostu i jako kierowca jest bosko w tym ciagniku

Opublikowano

@ hubertuss- Nie sugeruj się fotką z poprzedniej strony, bo ona nie była robiona z typowej perspektyw dla oka operatora. Fakt, że przy pewnych ustawieniach koła kierownicy tych wskaźników nie widać, ale z drugiej strony w razie by coś złego miało się dziać to są jeszcze kontrolki ostrzegawcze, które widać praktyczne przy każdym ustawieniu.

Opublikowano

tak za 2 tyg bedzie u mnie na podwórko byłem na targach w poznaniu zwiedziłęm go w srodku pogadałęm z dilerem z facetem od finansowania jd co mi udzieli ich kredytu. i za 2 tyg bedzie bo maja na placu 2 takie. i teraz pytanie. co warto wiedziec i jak sie obchodzic z nim by mi sie dobrze sprawował. bo ja to znam tylko 360 i 902.

Opublikowano

Na początek przestudiować instrukcję obsługi ;)

 

Ale z ogólnych zasad- to jest silnik z turbo, nie jest zalecane natychmiastowe wyłączanie silnika po pracy, należy poczekać parę minutek [np po orce] aby turbina się ostudziła. Podobnie z zimnym silnikiem- niech 1 minutkę pokręci na wolnych, dla dobra turbiny.

Opublikowano

witam

Jak myślicie czy taki ciągnik da rade z opryskiwaczem zawieszanym 1400 litrów + 900 kg waga opryskiwacza ? - zbiornik na 200 litrów czystej wody już sobie podaruje ;-)

pozdr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v