Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ten przy zbiorniku widziałem i nie będzie większego problemu aby odkręcić i sprawdzić ale ten drugi będzie ciężko bo u mnie pod spodem mam cały korpus do ładowacza jak odkręcę tę pokrywę to będę miał filter na wierzchu czy muszę spuszczać cały olej?

Opublikowano

Problemu nie będziesz miał bo z tę pokrywą wychodzi magnez i ten filterek jak dobrze kojarzę. Oleju spuszczać nie trzeba ale może powoli wyciekać więc coś podstaw sobie jak będziesz wykręcał.

Opublikowano

tylko sie nie zdziw jesli odkrecisz filt a tu pusto i caly olej wyleje sie -i tak pewnie do wymiany, angielskie mialy pompy z przodu pod chlodnica-popatrz czy jest dodatkowy filter i gruby waz olejowy z prawej strony , a wtedy pompa do wymiany-oryginalna ponad 2 tys a bulgarski zamiennik ok 500 zl.

Opublikowano

w zetorku zacząłem od filtrów wymieniony ten przy zbiorniku paliwa ten przy pompie wymyty i wada nie ustąpiła, więc wymieniłem uszczelnienie w siłowniku pomocniczym i wczoraj rozebrałem tył ciągnika i wyciągnąłem tłok podnośnika a tam nie ma uszczelnienia od starości się rozsypało, jutro zakładam nowy pierścień oraz nowe uszczelnienia i składam sprzęt mam nadzieję że to to i że podnośnik będzie już działał

Opublikowano

Witam mam to samo w swoim 6245 słabo podnosi strasznie a jak sie juz rozgrzeje olej to masakra juz mi ciapke lepiej podnosi> wymienilem pompe ale nie nastapiła zadna poprawa teraz chce wymienic uszczelniacze na tłoku i tu moje pytanie jak sie do niego dostac? Trzeba podnosic kabine czy jak? Bo pewnie sie zdejmuje gorna obudowe podobnie jak w c-360?

Opublikowano

Witam , a ja z takim zapytaniem .Jak skasować luz na ramionach podnośnika tzn.luzy są na frezach ramion i na frezach wału.Zetor 5211.

Opublikowano

Myślałem że luzów być nie powinno (u znajomego nie ma ) .Denerwuje to przy podnoszeniu rozłożonej rotacyjnej.

Opublikowano (edytowane)

Czytałem posty odnośnie hydrauliki ale nie znalazłem nic na temat hydrauliki zewnętrznej. Problem jest z zetorem 7245 (kolega niedawno kupił) TUZ podnosi dobrze, ale jeśli chodzi o kiprowanie przyczepy to pustą daje radę natomiast pełną już nie... I moje pytanko, czy obwody hydrauliki wewnętrznej i zewnętrznej działają na tym samym zaworze bezpieczeństwa? Czy da się jakoś podnieść ciśnienia tylko na wyjścia zewnętrzne? Czy spotkał się ktoś z podobnym problemem?

Ma ktoś może schemat hydrauliki do tego zetorka 7245?

Edytowane przez derek2223
Opublikowano

schemat prawie identyczny jak w 360 (w koncu jeden przodek 4011)

 

więc tak jeden zawór jest przy pompie odrazu od dołu pompa , a drugi przy cylindrze podnośnika

najprędzej pompa wysiadła a sprawdzał dobrze podnośnik przy 7211 przód ledwo styka ziemi (taki ma mocny udźwig więc zwykły pług do testu nie starczy)

  • Like 1
Opublikowano

Witam . Mam taki problem z podnośnikiem w moim zetorku a mianowicie trzeba czekać ok 10 sekund po przesunieciu wajchy aby zaczą podnosić , gdy nie ma nic na TUZie to podnosi bardzo powoli jednak wystarczy że stane na ramionach od podnosnika to odrazu podnosi normalnie. Co może być przyczyną takiego zachowania?

Opublikowano (edytowane)

Witam

Panowie mam pytanie trochę z innej beczki, może ktoś wie lub ma do sprzedania Zetora 7245 najlepiej z okolic woj. Lubelskiego. Interesuje mnie jakaś w miarę spawna, wyglądająca maszyna może być z turem.

Edytowane przez TomekLOP
Opublikowano

witam

napisze w tym temacie bo szukam w interneci kilka dni i nic nieznalazlem

a mianowicie mam zetora 7211 1987 r od 18 lat jest u mnie w gospodarstwie i mam problem z podnosnikiem poniewaz po zalozeniu nowej pompy hydraulicznej (polski zamiennik) jakies 3 lata temu , wajcha od podnosnika zaczelasie dziwnie zachowywac mianowicie jak chce podniesc to wajcha zrobi pstryk i niepodnosi, trzeba wajche cofnac na dol i znow do gory i podnosi, przez 3 lata tak robilismy i juz przyzwyczailem sie do takiej pracy podnosnika, lecz jesienia to juz nerwowo niemoglem wytrzymac na zimnym oleju podnosil ok lecz gdy oralem to po pol godziny przestal clkowicie podnosic i zadne wajchowanie niepomoglo. zapytalem sie znajomego ktory ma troche pojecia i on mi powiedzial zebym wyciagnal caly podnosnik i dal do regeneracji. lecz kosztuje ok 1000 zl. i chodzi mi o to czy to bedzie to czy cos innego bo wywale 1000 zl i dalej mi niebedzie podnosil (kazdy wie ze na polskiej wsi jest ciezko i kazdy pieniadz sie liczy) takze moze kto mia tez taki problem lub wie co to moze byc lub wskazal jakis zaklad ktory zajmuje sie naprawa podnosnikow( ja mieszkam w poludniowej wielkopolsce )

Opublikowano

Witam

 

Z opisu wynika ,że sterowanie rozdzielacza wewnątrz zawodzi.

Musisz zdjąć tą górną część podnośnika (plecak) i zobaczyć co tam się dzieje z tymi dźwigienkami sterującymi. Zwróć uwagę czy wszystkie sworznie i dźwigienki są na swoich miejscach i czy rolki chodzą po półksiężycach poprawnie.

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

Zdejmiesz sam,jeśli dysponujesz odpowiednią siłą, gożej z montarzem.Najlepiej we dwie lub trzy osoby.Mi syn pomagał na turze przedłużonum odpowiednim drągiem.

Edytowane przez zmechanizowany
Opublikowano

Witam - Jacek ( podobny wątek ).

Posiadam Zetorka 7711, który przestał podnosić ( awaria powstała po manewrach podnoszenia na belce kiosku - szarpanie, duży ciężar ). Nastąpiło to nagle ( wcale nie podniesie ) - nie wiem czy to pompa ( słychać jakieś tarcie ), czy rozdzielacz, czy może tłok, a może coś innego. Nie wiem czy rozbierać tył. Podpowiedzcie jak to sprawdzić - czy rozbierać tylny dekiel podnośnika i dopiero wszystko będzie widać. Prześlijcie jakieś katalogi, jak to wygląda, co do rozbiórki to czytałem poprzednie wypowiedzi - coś tam mi świta.Jeżeli to rozbiorę to jak sprawdzić pompę, rozdzielacz czy siłownik, gdzie jest zawór przelewowy, o którym ktoś wcześniej pisał, że się zacina.

Z góry dziękuje - Jacek ( lub na e-mail: yack77@tlen.pl ).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
    • Przez KlimekPL
      Narodził się kolejny problem w Zetorze 5211. Wymienialiśmy pompę wody na nową, daliśmy nową uszczelkę a miejsce mocowania pompy zostało dokładnie oczyszczone i odtłuszczone, śruby dokładnie i równo dociągnięte a podczas zalewania okazało się, że cały płyn zaczął uciekać właśnie w miejscu mocowania pompy. Gdzie należy szukać przyczyny? Czy jedynym sposobem będzie uszczelnienie na silikon? Bo tak właśnie była zamontowana stara pompa a teraz zamiast tego poszła normalna uszczelka, a płyn ucieka pokaźnym strumieniem (nie kropelkami, tylko normalnie wodospad).
    • Przez Gospodarz18882
      Tak jak w temacie, podnośnik opuszcza po zgaszeniu ciągnika, po 5 minutach cięgna są już w dolnej pozycji. I z ciężarem i bez. Po rozebraniu siłownika na tłoku jest tylko jedna uszczelka i jej stan jest jak na zdjęciu, może być ona przyczyną? z tego co widzę można ją kupić tylko zamawiając z włoch.





    • Przez Azor07
      Jaki wybrać krokodyl do zetora 7245 ? Jakiej firmy i jaka szerokość będzie najlepsza?
    • Przez PiotrUrbaniak
      Witam grono, Chcę podnieść moc w moim Zetor Forterra HSX 110 mr.2013. Obecnie ma 107 km i bardzo dobrze sobie radzi, ale teraz potrzebuje podwyższyć moc do 137 km. Moje pytanie to: Jakie firmy polecacie do tego typu operacji? Ile płaciliście za podwyższanie mocy w Forterce lub Proximie? Jakie są efekty? i czy jesteście zadowoleni? Dodam że mój Zetorek ma mechaniczną pompe paliwa a nie Comon Rail. Pozdrawiam

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v