Skocz do zawartości
Sokol2

silnik od 385 zassał papier

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Sokol2    15

mam problem kolega. robił coś z rura od filtra powietza i zatkał ją kłębkiem papieru zeby syfu nie naleciało do niej. Zapomniał wyciągnąć tej kulki papieru i odpalił ciągnik. Najpierw chodził dobrze po chwili zaczął dymić i spalony papier z komina lecia leciał. po chwili ciągnik zgasł i już nie odpalił... jak sobie przypomniał o tym papierze i zajrzał do tej rury to już go tam nie było. moje pytanie to co sie stało i co trzeba naprawić prosze o odp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mincek18    8

ta kolega.. znając życie to Twoimi rękami :P teraz to odkręcić kolektor ssący i wyjąć resztki papieru:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Najpierw odkręć kolektor, ten papier mógł się zaklinować w kolektorze i ma zbyt mało powietrza ażeby "chodził".

A tak na marginesie,ciekawe co ten kolega robił z tą rurą od filtra powietrza? :P

Edytowano przez MAT912

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Nie!!!!!!!!!!!!!! najpierw wyciągnąć papier.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sokol2    15

kolega maluje traktor i rozebral go

zeby wszedze farba doszła

 

a jak w kolektorze nic nie bedzie to co dalej

robić ??

 

A jak sie kreci nim teraz to slychać takie dziwne skrzypienie z komina. tak jakby coś miało ciężko albo coś by sie tarło o siebie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MichalP    12

kręć go dalej i go zajeździj całkiem. Wyciągnij papier najpierw o ile nie poszedł już dalej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

kolega maluje traktor i rozebral go

zeby wszedze farba doszła

 

a jak w kolektorze nic nie bedzie to co dalej

robić ??

 

A jak sie kreci nim teraz to slychać takie dziwne skrzypienie z komina. tak jakby coś miało ciężko albo coś by sie tarło o siebie

 

Mógł już się dostać pod zawór, a wtedy tłok mógł mu nieźle przywalić. ;)

Mogły też jak zawór się nie zamknie wyskoczyć laski popychaczy.

Edytowano przez MAT912

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sokol2    15

wyciągłem resztki papieru z kolektora ale mało go tam zostało pwenie poszedł juz dalej... Wiec czeka mnie zdejmowanie głowicy ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    158

nalej ropy do cylindrów powinna zmiękczyć papier, jak postoi godzine czy kilka może ruszy, odkreć wtryskiwacze i tym otworem nalej, i sprubuj odpalać bez wtryskiwaczy może wykaszle ten papier

 

a swoją drogą mojemu koledze kiedyś w c360 wciągneło płąnącego knota w silnik przy rozruchu :lol: , ale zawory ładnie pocieły płonące szmatki, i wyrzucił wydechem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

wyciągłem resztki papieru z kolektora ale mało go tam zostało pwenie poszedł juz dalej... Wiec czeka mnie zdejmowanie głowicy ??

 

Coś mi się zdaje że to jednak twoja sprawka była :lol: odkręć kolektor to będzie widać czy koło zaworów ssących go tam nie ma, pokrywę od klawiatury też by było dobrze zdjąć, pokręcić i zobaczyć jak zawory chodzą i lepiej nic nie zaciągaj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sokol2    15

hehe ... kolektor odkręciłem i wyciągłem te resztki papieru ale nadal nie chce zapalić. pewnie poszło dalej i teraz trzeba głowice sciągnąć i zobaczyć co tam sie stało... z kolektora słychać takie cykanie powietrza więc pewnie coś z zaworami

Edytowano przez Sokol2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sokol2    15

Witam traktor w koncu odpalił ale trzeba było głowice sciągnąć. na pierwszym tłoku pełno syfu było i nie dał rady przepalić tego a tak wszystko ok. Koszt naprawy to 30zl uszczelka pod głowice i 3 dni roboty. Ciężko było z odpaleniem ale na 24V zapalił na dotyk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    1475

Za głupotę sie płaci niestety :D

 

Dobrze ,że tylko na tym sie skończyło ;)

 

No to teraz zapodawaj fotki ciągnika po malowaniu B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaskurp    7

gapowe się płaci, sokół(sokol)"Ciężko było z odpaleniem ale na 24V zapalił na dotyk" to ciężko czy na dotyk? czy masz w jednym rozruszniku 12V i 24V?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sokol2    15

Malowanie jeszcze w trakcie ale jak bedzie koniec to wrzuce fotki;) a odpalić nie chciał normalnie na 12V więc podłączyłem go na 24V i wtedy na dotyk odpalił. Pierwsze odpalenie po sciągnieciu i założeniu głowicy było ciężkie teraz odpala normalnie na 12V

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez karo0l1
      Witam wszystkich. Problem polega na tym, ze mam bardzo dobry silnik 6-cylindrowy perkins z kombajnu claas mercator 70 i mam niezbyt dobry silnik w ursusie c-385. Czy da sie zalozyc silnik z kombajnu do mego ursusa? Bo az zal patrzec jak stoi i wiednieje na podworku juz 2 rok, a sprzedac w tych czasach jest ciezko i czy duzo tych przerobek by bylo?
      Idac dalej tematem mego ursusa problem w nim polega na cisnieniu silnika gdyz po odpaleniu odrazu cisnienie wskakuje na bardzo wysoki poziom no ale niestety olej sie deczko nagrzeje i cisnienie spada do 1 a czasem nawet ponizej i prosze nie pisac ze to przyczyna pompki olejowej bo w to nie realne zeby w 914-ce na tej samej pompce cisnienie bylo prawidlowe a na pompce z 14-stki w 80-ce dalej zle
    • Przez karol1900
      Witam. Znalazłem na ogłoszeniu do sprzedaży ursusa 914 TURBO z 1997 ale jest to dziwny wręcz nieznany egzemplarz ponieważ jest z silnikiem T4390 z ursusa 6614 i 6014/6012. Czy ktoś coś wie na temat tego sprzętu nie mogę nic znaleźć o tym kiedy był produkowany i wgl.  Jakiś biały kruk z niego czy co? Tak samo nigdzie nie ma 6014 na ogłoszeniach do sprzedaży ktoś orientuje się w tym  temacie?
    • Przez URSUS1614BYQ
      Witam nowych kolegów, na początku sie przedstawię. Jestem Łukasz, mieszkam w woj. Mazowieckim, mam 14 lat, pomagam tacie i bratu w gospodarstwie przy  codziennych pracach.
      Mam takie pytanie, kupiliśmy Ursusa 1614, niestety do remontu, wał miał być do szlifu, bo panewka się obróciła. Wymontowaliśmy silnik, nastepnie wał. Zawieźliśmy go do serwisu. Po dwóch dniach dostaliśmy wiadomość, że na jednym z czopów nie można już zeszlifować, bo nie ma z czego, a wychodzi na chyba 5 czy 6 szlif (pozostałe czopy są bardzo dobre, na 1 szlif). Postanowiliśmy że zawieziemy go do napawania i szlifu(chodzi nam o napawanie tego wytartego czopu do 1szlifu, nie o napawanie całego wału na nominał). Pytanie jest takie, czy ten wał wytrzyma w tak dużym silniku? Ile może wytrzymać? Proszę o odpowiedzi
      Dodam jeszcze jakieś zdjęcia sprzed kupna Wszystkie części brakujące na zdjeciach są, był rozpołowiony przed zakupem



    • Przez nunu85
      Czesc koledzy
      Traktor juz od lat miał cisnienie takie sobie (po pełnym rozgrzaniu max 2,5 na obrotach)
      Ostatnio cisnienie spadło do max 2, wiec pomyslalem sobie- pora zmienic olej- spuszczam go a tam na dnie wiadra ustało sie sporo drobnych stalowych opiłków (w filtrze to samo, całe ścianki bąka pokryte poutykanymi w sadzy opiłkami).
      Z tym ze te opiłki to z cąła pewnoscią nie sa panewki bo kolor biały
       
      Kto ma jakis pomysł skąd moga być?
      Co to sie tam drze?
      Dodam, ze silnik pracuje normalnie, odgłos też ok, siła w normie, kolor i ilość spalin również.
    • Przez piotr63a
      witam
      mój zetor 12245 zaczął dziwnie chodzić, tzn słychać cykanie w tłumiku, staje się to coraz głośniejsze , czy to może zawór nie domyka się? może miał ktoś z Was coś takiego?
      dodam jeszcze ze zawory prawidłowo wyregulowane.
       
×