Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Do "Agrotron155" z tego co napisałeś wnioskuję, że twój Agroplus 315 nie ma problemów z mocą. Napisz mi czy od początku był żwawy, czy też jechał pusto z wysiłkiem?

Opublikowano

Poczytaj jeszcze raz uwaznie wypowiedź agrotrona to może się dowiesz. Cudów się nie spodziewaj wkońcu to tylko 70 km trochę dziwne, że taką skrzynie tam włożyli. Chyba tylko do jazdy pustym po płaskim.

Opublikowano

porpaw sobie ograniczniki, mój tez miał słaby skręt a teraz jest skrętniejszy od zetora 5211 a co do mocy to jej przybędzie mój już c-360 sie nie da na rozpęzie tak jak na początku;p poza tym 40 km/h na ostatnim półbiegu jest osiągalne dla mnie i jest apetyt na więcej tylko ten kaganiec:P skzrzynia 45/45

@kris19911 ten ciągnik osiąga 48 km/h przy obrotach 2200/min więc jeszcze kilka obrotów i da rade:) nawet w katalogu tak jest napisane i serwisanta sie pytałem i osiąga to:)

 

Może i można poprawić ograniczniki ale nie wiem jak długo wytrzyma ten przodek i w dodatku przy ładowaczu, mechanik mi mówił że nie warto się bawić bo nie wyjdę na tym najlepiej. Choć każdy ma swoje zdanie nie wydaje mi się żeby źle ustawili ograniczniki bo każdy tak ma ciągnik z tej seri.

Opublikowano

Mam R2.76, 4 gary i wolnossący. Dla mnie jest to czołg, najbardziej odpowiada mu praca na niskich obrotach, wtedy jest super ekonomiczny i cichutko w kabinie. U mnie tak samo jak u ciebie nie reaguje zbyt żwawo na gaz, ale dla mnie to nie wada, przecież to nie bolid na tor. Zastanawia mnie tylko twoje rozpaczanie i zdziwienie nad tym, że mały 70 konny ciągnik przy zredukowanych obrotach ma ciężko pod górkę, przecież to oczywiste że tak musi być, w ciągnikach powyżej 100km jadących na pusto mogłoby to dziwić, ale nie przy małym 3-cylindrowym.

Opublikowano (edytowane)

Do "Agrotron155" z tego co napisałeś wnioskuję, że twój Agroplus 315 nie ma problemów z mocą. Napisz mi czy od początku był żwawy, czy też jechał pusto z wysiłkiem?

miał opory i szybko sie nagrzewał po prostu był docierany:)

 

Zabawa z ogranicznikami skończy się rozwaleniem krzyżaków i tyle. Zwłaszcza gdy przy skręcie na maksa będziemy wykonywać ciężkie prace z włączonym przednim napędem

 

on ma podwójny krzyżak a nie pojedyńczy tak jak w case jx czy większych ciągnikach dlatego jest tak skrętny a serwisanci przestawili go po to żeby na wąskim rozstawie maski nie poobcierać u kolegi kiedyś w case patrzyłem to ograniczniki przestawiliśmy i ciągnik aż drżał ale miał tylko pojedyńczy krzyżak a przy takim kaćie skrętu wymagane są dwa tak jak w agroplusie jest żeby to zaobaczyć wystarzczy skręcić kołami i wtedy widać te przeguby:)

Edytowane przez Agrotron155
Opublikowano

pawlo cieszymy się że Twój ciągnik jedzie aż miło.

Ale szkoda że nie pomyślałeś o tym żeby napisać coś więcej o tym jak to rozwiązano.

Forum jest czymś takim co ma służyć wszystkim nie tylko Tobie, kiedy zadawałeś pytania.

Opublikowano

No fakt nie rozpisałem się, więc tereaz opiszę. Początkowo jak przyjechał serwis zmienili mi oprogramowanie silnika, wgrali jakąś nakładkę na to istniejące, później zwiększyli mi moc na 82 KM poprzez zmianę ustawień w centralce sterującej silnikiem. Niestety to od razu nie pomogło, nie widziałem żadnej różnicy, więc zwiększyli mi jeszcze dawkę paliwa i efekt był od razu widoczny. Po tych zmianach oprócz tego, że ciągnik już się nie dusił to i od tamtej pory mniej spala paliwa.

Opublikowano

Jestem posiadaczem agroplus 315 ecoline i mogę stwierdzić tyle ze traktor ma jeden plus ( zwrotność ) . To cięższej pracy ( agregat 2.5m ,Pług 3+1 średni ma ciężko  . Ogolnie traktor jest słaby w 3 cylindrach .  Do jazdy to już porażka . Bardzo podskakuje i nie jest stabilny .  Nie polecam tego modelu . A spalanie pali jak 4 cylindrowy a jechać nie ma czym . Trzeba tylko szukać biegów czy i górka z przyczepa czy orka w polu 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v