Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Gores

Dziwny problem z silnikiem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Gores    0

WITAM!!Rok temu kupilem MTZta82 sprowadzonego z niemczech,od poczatku wytwarzal jakies podcisnienie w ukladzie chlodzenia i wypluwal plyn przez przelew chlodnicy jakies 3 litry na dzien podejrzewałem uszczelke pod glowica ale dolewalem plynu i jezdzilem.Pod koniec listopada poszla woda do oleju,zmienilem uszczelke,piercsienie bo na jednym byly pekniete i nowe koncówki wtryskow.Przez pare dni bylo wszystko dobrze ale wode nadal wypluwal przez chlodnice.Teraz znowu poszla woda do oleju sie wkur... i kupilem nowa glowice,zalozylem i co lipa nawet nie odpalil z rozrusznika dopiero po 1km targania odpalil marobil bialego dymu i silnik pracowal normalnie ale woda nadal uciekala z chlodnicy.Zgasilem go i juz nie odpalil z rozrusznika szczeline na zaworach jest dobra nie wiem co sie odwalilo.Podpowie mi ktos co sie moglo stac go go chyba kur.. potluke.Z gory dziekuje i pozdrawiam B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    678

Zdejmij miske oleju, nabij ciśnienia do układu chłodzenia i szukaj. Możliwe że masz rozmrożony. Na chybił trafił to nie szukanie i nie robota.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    699

Ja, i kolega sympatyczny Seweryn20 stwierdziliśmy, że musisz mieć pęknięty blok po zimie, i masz główną przyczyne zabawy, stąd mogą być popękane pierścienie, pozdrawiam;)


KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gores    0

tuleje sa chyba ok jak mialem wyjete tloki to je dokladnie obejzalem a te podcisnienie to tak to wyglada ze woda bardzo nie rowno wraca do chlodnicy tak chlusta i mam zalozony tarmostat chyba nie powinno sie robic :blink:

 

zanim zalozylem nowa glowice to ladnie pracowal silnik zimny licho ale odpalal jak cieply to bez problemu a teraz nic moze ta glowica mimo to ze jest nowa moze jest wadliwa??????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rami    6

wiesz tuleje się sprawdza nalewając benzynę wiesz jak piszesz że jest tłustawa to pewnie jest pęknięta a że nie odpala to może się na pompie wtryskowej roztroił to jest dziwne że z niemiec taki bubel ja mam swój 17 lat tylko końcówki wymieniłem i zawory ustawiłem a zimę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pamo84    9

U nas był podobny problem z tą wodą uszczelka pod głowicą nowa niby wszystko dobrze a wodę wyganiało okazało się że pomiędzy tuleją a jej dziurą w bloku była szczelina i tam woda uciekała to było jakby wrzer może trochę zaniżona ta tuleja pomogło zaklejenie poxipolem nowe te wkładki plastikowe uszczelka ze ścieżką silikonową i dla pewności głowica była w regeneracji po tym wszystkim problem ustał przynajmniej na rok bo później ivan był sprzedany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gores    0

zrobie tak jak mowil seweryn20 tylko weze moga tego nie ogarnac :lol: jeszcze tak bloku nie sprawdzalem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agromatik    194

Tam gdzie Miałeś pęknięte pierścienie trzeba było wymienić też tuleję, na pewno pęknięte pierścienie dały jej nieźle w kość. Może faktycznie być tuleja pęknięta , lub mieć wytopione o-ringi . Z tym zmrożeniem to byłbym ostrożny, raczej stawiam na przegrzanie, właśnie wtedy uszczelnienia się wytapiają, jeszcze jakiś mądrala go zagotował i dolał wody. Obecność płynu w oleju może właśnie wskazywać na przypalone o-ringi szczególnie że wymieniłeś głowicę z uszczelka, a płyn dalej idzie do miski. Spróbuj zrobić jak radzi @seweryn.


"Bóg nienawidzi tego, co sobie robimy w jego imieniu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
STANK    11

sprawdzić możesz tak jak koledzy radzą miskę odkręć i powietrzem lub papier rozłóż pod silnik i gorącej wody nalej obserwuj gdzie kapie gdyby nic się nie pokazywało spróbuj obracać wałem aby tłoki zmieniały położenie u mnie w c-360 po wymianie tulei taka jakość była że woda szła na tłoka wżery były jak by igłą przebił lub pękały to wtedy cała woda w olej szła przyczyn wiele może być głowicę możesz wykluczyć jak zmieniałeś głowicę to uszczelka cała była to że teraz trudno odpalić wina może być w głowicy sprawdzić musisz czy zawory szczelne są bo jak rozrządu i pompy nie ruszałeś to innej przyczyny z odpaleniem nie powinno być

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gores    0

Przyczyna mojego problemu byla peknieta tulej,malutka rysa u samej gory w poprzek.Teraz nie mam czasu ale jak zloze dam znac o dalszym przebiegu mojego remontu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    678

A co mają gniazda zaworów do ciśnienia w chłodnicy? Przeczytałeś cały temat a szczególnie ostatni wpis o rozwiązaniu problemu?


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez mateos09
      Witam proszę o weryfikację silnika zamontowanego w jumzie. Zazwyczaj były to jednostki d65 ten na zdjęciu  rozni sie tym że z lewej strony nie jest plaski wlew oleju na bliżej sprzęgła  no i brak pokrywy rewizyjnej. Co to za silnik  ? 


    • Przez Karwan91tdi
      Witam kupiłem ostatnio mtz 82 z 1984 r usterki w nim to nie działający przekaźnik wom oraz z hydraulika gdyż siłownik podnosi tylnie cięgła do góry a po powrocie dźwigni w pozycje 0 cięgła samoczynnie opadają . Czy ktoś może mi poradzić jakie mogą być przyczyny podanych usterek?
    • Przez metik
      siemka wszystkim szukam siedzenia do mtz 80 bo mi się rozwalił i już nie ma na czym siedzieć a nowe kosztuje ponad 1000 tys zł no i kieruje tu do was pytanie czy nie można by wstawić siedzenia z jakiegoś innego ciągnika ja słyszałem że będzie pasować ze stara ale nie wiem czy to prawda czekam na wasze odpowiedzi pozdro
    • Przez Marcin1987
      Mam pytanie skierowane do właścicieli Mtz-ów i nie tylko czy przy ujemnej temperaturze macie problemy z uruchomieniem silnika bo podobno ruskie ciężko odpalają zimą chyba że ktoś ma rozrusznik ''planetarny'' to jest dużo łatwiej ja swojego mam na tym fabrycznym i mam go dopiero od lutego czekam na wasze wypowiedzi Pozdrawiam
    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
×