Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wzmacniacz nie ma nic do odpalenia silnika. Szukaj gdzie indziej przyczyny rozrusznik, masa, klemy nawet przycisk może szwankować. Wzmacniacza powinno się używać na wyższych obrotach a nie powinno na niskich. 

Opublikowano

akumulatory są ok, jedynie co myślałem to nad rozrusznikiem, odpalam zawsze na sprzęgle, ostatnio nawet na luzie, ale dlaczego po przerzucaniu na żółwia kreci i opala od razu a na zającu rozrusznik nie możne zakręcić, ale tak jest tylko i wyłącznie - po talerzowaniu czy orce, w rozrzutniku czy w innych lekkich przejazdach jest ok.

Opublikowano

Dołączę się do tematu. Rozjechałem wczoraj 912 i chcę wymienić wzmacniacz momentu na dwa wałki, czyli mieć ciągnik bez możliwości przekładania na żółwia i zająca.Proszę nie pisać czemu, bo to takie dobre, ostatni raz robiłem to 10 lat temu i nie użyłem nawet raz.

Zdecydowanie zaspawać lub wymienić na wspomniany zestaw. Pytanie do tych co to robili. Czy wymiana polega na wyjęciu jednego i włożeniu drugiego, a może coś jeszcze trzeba dopasować, dociąć, zaślepić, co z taśmą ? Proszę w miarę łopatologicznie, bo troszkę mnie trafia, jak muszę przy tym dłubać, zdecydowanie wolę silnik.

Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez wojtas00
      Witam wszystkich użytkowników agrofoto jak widzicie w temacie mam taki problem-Nie mogę wyłączyć  przodu i włączyć  wzmacniacza.
      pomóżcie mi albo doradźcie co to moze być?????? 
    • Przez Karasio
      Witam! Mam pytanie do czego służy wzmacniacz momentu obrotowego w zetorze 7711?
    • Przez rafal4610
      miałem antene za 15zł i do tego wzmacniacz i było wszystko w porządku. Ale jakie pieniądze taka antena, więc jej żywot sie skończył Kupiłem drugą za 30zł i tu pojawia sie problem. Gdy podłącze ją bez wzmacniacza to odbiór jest ok, ale zdarzają sie zakłócenia więc założyłem wzmacniacz. Ku mojemu zdziwieniu radio zaczęło trzeszczeć. Gdy chwyce ręką za jaką kolwiek część anteny to trzeszczenie znika, a radio odbiera bardzo ładnie. Czym to może być spowodowane ? Moge chwycić za gumową, plastikową część anteny i problem znika.
    • Gość
      Przez Gość
      witam, z ZTSa po rozgrzaniu robi mi się automat i przedni napęd traci na funkcjonalności a mianowicie ciągnik jak popracuje to sam sobie z zająca na żółwia przełącza poniżej 1000obr/min jak dodaje gazu to z powrotem włącza się zając i dodatkowo przedni napęd się rozłąćza przy obciążeniu i niższych obrotach, i jak włączę WOM na niezależny to kręci się bez włączenia tej dźwigni przy kierownicy. czy to głównym winowajcą jest ROZDZIELACZ wzmacniacza momentu ten pod podłogą??? chciałbym się upewnić. ciągnik ma wszystkie nowe pompy, przystawka od napędu jest zregenerowana, nowa mikropompa, nowa taśma od wzmacniacza, zmienione pierścienie na siłowniczku włączającym żółwia. pozdrawiam
    • Przez Kamil0012
      Witam. Tak jak w temace niedawno kupilem mf 698 turbo z hydraulicznym zalaczanem pólbiegu ( czy przyspieszacza, roznie to nazywaja). Problem polega na tym ze jak mam ta dzwignie pod kierownica zalaczona na + to czuje jak ciagnik najpierw ladnie przyspiesza a za jakies 5sekund sam zwalnia i tak w kolko, nie zaleznie czy jade rowno na wysokich czy rowno na niskich obrotach. Dodam ze jak przerzuce na polowe to wszystko jest ok. Tylko na szosowych mam takie objawy.Mam przedni naped zalaczany elektycznie przy kierownicy. Jest sprawny załacza sie dobrze i rozlacza tez, wom tez jest sprawny ( tzn jak olej jest zimny to ciezko go zatrzymac, ale jak juz sie rozgrzeje nie kreci sie). Hydrauliki jeszcze nie mialem okazji sprawdzic ale jak pociagne za dzwignie t slychac jak przydusza silnik. Pomóżcie Panowie gdzie lezy przyczyna? Z gory dzieki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v