Skocz do zawartości

Kilka problemów z reno 75.14 RS


Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Odkręć dekiel z przodu pompy wtryskowej. Po zdjęciu go ukaże CI się widok koła zębatego osadzonego na osi pompy i napędzającego ją.

post-81345-0-44595000-1465715196_thumb.jpg

Zaznacz cienko piszącym flamastrem (po odtłuszczeniu powierzchni) lub rysikiem linię (na zdjęciu widoczną, jako niebieska linia) na blaszce i kole zębatym. Będzie to punktem odniesienia (mierzenia przesunięcia kąta wtrysku). Zluzuj cztery śruby (o pół obrotu) mocujące tryb do pompy (na zdjęciu zaznaczone białymi strzałkami). Teraz przesuń o 1,5 lub 2 mm pompę względem koła zębatego zgodnie z kierunkiem obrotu.

post-81345-0-90926000-1465715216.jpg

Możesz użyć klucza oczkowego założonego na nakrętkę główną osi lub przez pukanie młotkiem poprzez śrubokręt w łepek jednej z tych czterech śrub. Po przesunięciu o określoną odległość dokręć śruby i załóż dekielek.

Sprawdź efekty pracy poprzez odpalenie silnika w ciągniku.

Jeśli jest dobrze pozostaw tak, zaś jeśli jeszcze za mało możesz powtórzyć operację przesunięcia, jak poprzednio tylko teraz przestaw max o 1 mm.

 

*Jeśli nie da się dokonać przesunięcia. Odkręć cztery śruby, zdejm blaszkę i sprawdź, czy jest jeszcze miejsce w fasolce. Jeśli nie sprawdź poprawność złożenia "na znaki" (2/4 powinno trafić pomiędzy 0 0). Jeśli jest źle dokonaj poprawnego złożenia.

Porównaj, jak w temacie: http://www.agrofoto.pl/forum/topic/38232-czy-ciagniki-renault-sa-dobre/page-7 post #125.

Opublikowano

Chęci są gorzej z czasem. Jadę w niedzielę 26 czerwca w okolice Bielefeld także, jeśli jesteś zainteresowany mogę Ci wysłać na priv moją cenę. Tu na AF pomagam za free, zaś w życiu muszę zarabiać. Jeśli będzie odpowiadać to, jak będę wracał, mogę zjechać te 40 km z trasy w jedną stronę. Tylko jeszcze nie wiem ile zabawię i kiedy wrócę.

Opublikowano

A z której strony Węgrowa mieszkasz? Od strony Wyszkowa? Powiem Ci że pompiarze też sobie lecą, manometry pamiętające czasy POM-ów to normalka, ustawia wtryskiwacz na 190 a tam w rzeczywistości jest 160 , już kilku znam takich fachowców

Opublikowano

może problem jest w samej kontrolce czy pobliskich kablach, ale sam wiesz że na odległość ciężko coś więcej poradzić

 

Problem rozwiązany  kostka z przewodami pod ciągnikiem z prawej strony, ocierały się przewody o blachę kabiny i takie dziwne były objawy po zaizolowaniu kabla wszystko wróciło do normy.  Izydor prawie zgadłeś dzięki za pomoc .

 

Opublikowano (edytowane)

Witam mam taki problem posiadam renault 7514 ts i gdy włączę napęd to na 1 biegu szosowym zaczyna wyć w przystawce co to może być opony mam 13.6 r38 tył przód 11.2 r28 jeśli można proszę o jakieś info w tym temacie

Edytowane przez listek11
Opublikowano

Szukam ciągnika ok 60 do 70 KM najlepiej 4x4 z turem (tur mało pracy ale potrzebny nawet 1 sekcja) w cenie do 35 tys. Mile widziana szybka skrzynia , pełzaki nie.

Na ogłoszeniach podają symbole które wymieniłem wyżej i tu moja ciekawość. Chociaż rozważam Case 595 i 695 albo mały John. Nic ciekawego nie widzę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v