Skocz do zawartości
zf11441

problem ze stalową wolą

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
zf11441    2

panowie kupiłem rok temu ładowarkę teleskopową stalową wole hd 58 25 i od początku nie ciagneła dobrze na koła ale jeszcze chodziła dobrze a teraz jak mało wiele jest górka albo ją przyprę do sciany koła sie nie kręcą tylko jest takie dziwne szarpanie silnik ma letko powiedźcie co moze jej dolegać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    165

o kurcze zrób jakieś zdjęcia jak ona wyglada bo nigdy tego nie wiedziałem ? nawet nie wiedzialem że stalowa wola robi teleskopy? napisz jaką masz skrzynię w nim bo raczej sę ślizga ale muszę wiedzieć co to za skrzynia i czyjej produkci najlepiej wejdz pod nią i pdszukaj tabliczkę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

SZYMANOX    376

Jeden koleś koło mnie tak miał w ładowarce przegubowej atlasa ,to była to wina jakiegoś sterownika ,ale u ciebie chyba niema takich cudów .....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MichalR    33

Szymon, znasz się trochę na takich maszynach? Owszem zmiennik momentu jest pewnego rodzaju sprzęgłem, ale jest również przekładnią.

Są dwie opcje: Albo zmiennik momentu nie działa jak powinien, albo któreś ze sprzęgieł się skończyło jeżeli ma skrzynię typu Power shuttle, ale wtedy objawy pojawiałyby się na niektórych biegach,

Wymieniałeś w niej olej skrzyni/zmiennika? Jeżeli były w nim opiłki metalu w dużej ilości to na 100% zmiennik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
regi1    0

Też tak mam w Ł-200

Dolej oleju do zmiennika o ile takowy masz w tej ładowarce, bo przyznam szczerze pierwszy raz takie "dziwadło" na oczy widze. Jeżeli konstrukcyjnie podobna do ł-200 to wlanie oleju powinno pomóc jeśli nie, to albo sprzegła albo zmiennik do wymiany ;)

Edytowano przez regi1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
minimetr5    0

panowie w tym sprzęcie są silniki hydrostatyczne w kołach więc mogły już się złożyć naprawia je firma z Łodzi. Najlepsze jest to że ta ładowarka jak inna żadna współczesna może nabierać prawie półtora metra pod siebie :o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kolega minimetr5 ma racje w tej ładowarce jest napęd hydrostatyczny który najprawdopodobniej się złóżył i podlega wymianie lub regeneracji pompa olejowa i silniki olejowe przy kołach.

Napędy hydrostatyczne są bardzo wygodne lecz na tym się kończą ich zalety a wadów można by długo wymieniać.

 

 

ps.możesz sprawdzić jeszcze filtry i w miarę możliwości ciśnienie oleju na pompie od napędu kół przy włączonym i w pełni obciążonym napędzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zf11441    2

milimetr5 nie bardzo cie rozumie z tym nabieraniem na siebie weź wytłumacz troche inaczej

 

przepraszam źle przeczytałem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hanssss    48

pompa hydrauliczna nie ma nic do sprzęgla i hamulca. jesli ci chodzi o pompe hydrauliczna,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michciu    1

Koledzy i koleżanki ja też mam problem z taką ładowarką, podepnę się pod temat.

Otóż niedawno trafiła się okazja i nabyłem taką maszynę, po uruchomieniu okazało się, że nie jeździ do tyłu, znaczy się koła się kręciły jak się nacisnęło taki pedał po lewo, kręciły się tylko do przodu, z jedną prędkością. Teraz jedzie jak przełączę przełącznikiem jazdy - na N stoi, w przód żółw jedzie powoli, przód zając jedzie trochę szybciej, do tyłu żółw czy zając - zero reakcji, jak nacisnę ten pedał po lewo jedzie do przodu nawet szybciej jak na zającu i zauważyłem, że ciągnie wtedy z większą siłą. Druga sprawa, jak tam jest z napędem na tylną oś? Podpierałem przednie koła na łyżce, podniosłem lewarkiem jedno tylne, naciskałem na pedał, przełączałem przełącznikiem kręcą się tylko przednie koła, tylnym mogłem ręką pokręcać. Jest tam stały napęd na 4 koła czy tylną oś się jakoś dołącza? Jak powinno się obsługiwać jazdę? Czy jest ktoś obeznany w tego typu sprzęcie, kto mógłby mi podrzucić zasadę działania pompy, a raczej sterowania pompą jazdy w tej maszynie? Z tego co zauważyłem, przy całym bloku pompy jazdy są 2 takie cylindry, które obstawiam, że są odpowiedzialne za zmianę kierunku przepływu oleju. Podejrzewam cewkę do zmiany kierunku jazdy,ale gdzie ona się znajduje? Przy pompach?

Za każdą wskazówkę będę bardzo wdzięczny. Trzeba rozwieść trochę ziemi i pasuje, aby jeździła i do tyłu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×