Aktualnie sprawa wygląda tak, że zderzak w korektorze już był wykręcony maksymalnie w strone chłodnicy, na tyle że kontrująca nakrętka licowała sie z tą srubą na której jest ten zderzak. (myslalem ze to bedzie jakis duzy metalowy cienki talerzyk, a to tylko plastikowy mały :rolleyes: nigdy tego nie rozbierałem ) Także zderzaka nic nie przestawiliśmy, ale wywalilismy orginalną sprężyne (ta która miala niby przepychac membrana) a w rzeczywistosci cieżko to było przepchac ręką. Założylismy mniejszą spręzyne, ktora powinna sie poddac tej membrance i zobaczymy co sie bedzie dzialo. Dam znac w niedlugim czasie czy czuc róznice.
Jeszcze takie pytanko, ogólną dawke paliwa którą srubka podkrecamy? Bo kiedys jakis pompiarz nam mowił, a wyleciało z głowy. Z prawej strony pompy(pod membraną) są 2, która krecic i czy wkrecac czy wykrecac?