Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
kukum

przyplyw mocy

Polecane posty

kukum    7

Kiedys zrobiłem jej kapitalny remont czyli 3 lata w tyl i od tamtego czasu zrobila sie mocniejsza, załozylem selekcje A+ i czy to moze byc przyczyna ze jest teraz taka silna, bo juz takie ciezary ciaglem ze dawniej wymiekala. A teraz ma ciezkie palenie w zimie jakk nie podłacze drugiego akumulatora (przy niskich temperaturach) to nie zapali. to jest ursus c-360

Edytowano przez kukum

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kukum    7

Bo sa przypisywane jakies selekcje ja oczywiscie wziolem te zestawy z górnej półki bo traktor potrzebny a wzimie teraz ciezko zapala

Edytowano przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Koledze chodzi o zestaw naprawczy a litera A oznacza pasowanie. Na tym zestawie masz najmniejszy luz na zamkach pierścieni dzięki czemu masz lepsze sprężanie i dlatego rozrusznik ma ciężej obracać silnikiem.

Edytowano przez marcinnowicki87

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

Może to nie wina silnika tylko rozrusznika teraz jemu by się przydał remont.

Przecież powinien go zapalić z najlepsza kompresją tak jak to pewnie było jak był nowy.

Wiadomo wyniuchany silnik łatwo się kreci, ale ciężko zapala bo nie może zapalić mieszanki z braku kompresji. Może akumulator stary i słaby.

Sprawdź cały układ aku. kable, klemy, masę, no i rozrusznik.

Jest zimno silnik jeszcze dobry stawia większy opór, a chłód źle wpływa na układ rozruchowy obniżając jego sprawność zwłaszcza akumulatora.

Przy dobrym silniku i sprawnym układzie rozruchowym jeden obrót i powinien zapalić.

Może u ciebie rozrusznik nie może osiągnąć odpowiedniej prędkości aby silnik zapalił.

Tak jak już pisałem sprawdź elektrykę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    575

marcinnowicki87 co za dzdura z tym luzem na zamkach. A to grupa selekcyjna, jestr jeszcze B,C i D. A jest to dopasowanie tłoka do tulei. Maszyna nie zrobi idealnie dla tego są grupy selekcyjne. Do średnicy cylindra dobiera się odpowiedniej średnicy tłok. Różnice miedzy grupami to ledwo 0.012mm. Nie ma wpływu na moc silnika. Luz na zamku pierścienia nowego zestawu to 0,35-0,55mm I tu średnica między grupami też ma niewiele do gadania. Za mało wartości.Silnik ma mocniejszy bo lepsze zestaw i porządne dotarcie to lepsza kompresja i efektywniejsze spalanie paliwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×