Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Min. luz jest niezbędny do poprawnego działania turbiny, inaczej by się zatarła. Turbina ma bardzo duże obroty i dla zmniejszenia skutków tarcia zastosowano rozwiązanie w którym tulejka (panewka ) obraca się luźno w korpusie a w tulejce obraca się oś wirnika i do obydwu miejsc musi dotrzeć olej i wytworzyć "film" olejowy i wtedy luzy się kasują. Jeżeli nie ma śladów ocierania wirnika o korpus to najlepiej jak wyżej piszą; podpiąć zegar coś takiego http://allegro.pl/listing.php/search?string=wska%C5%BAnik+do%C5%82adowania&category=0&sg=0&order=bd i sprawdzić jakie daje ciśnienie. U mnie przy obciążeniu i 2400 obr przekracza 1 bar, nie wiem czy to trochę nie za dużo bo nie mam korektora nadciśnieniowego na pompie ale 0,8 bara musi dać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krychu
      Mam problem z moją 1014. Rok temu wymieniłem głowice na całkiem nowa ze względu na nieszczelność starej. Po roku czasu pod dwoma wtryskami zaczął lecieć płyn chłodniczy. W C360 jak miała miejsce taka sytuacja to się wymieniło tulejke i było ok. Jak to wygląda w urusach c385? Czyżby głowica była walnięta?
    • Przez 3sparrow
      po wyłamaniu rozrusznika drży ciągnik, czy możliwe zwichrowanie koła zamachowego?
    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?

    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?
    • Przez rafal88
      Jest problem tego typu ze.....z pompy paliwowej zostaly wyciagniete sekcje. Da sie we wlasnym zakresie wlozyc je z powrotem tak aby dobrze ustawic je na listwie ktora dawkuje sie paliwo?? Jesli ktos juz to robil to moze bedzie tak mily i podzieli sie wiedza

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v