Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Po 13 mth musiałem wzywać serwis, bo rewers mechaniczny zawiesił się i niemożliwe było wrzucenie do przodu.

Przyjechali , 20 min regulacji i teraz chodzi płynie, że dziecko mogło by przełączać. Tak samo zrobili z przełącznikiem obrotów WOM.

następnego dnia wajcha od hydrauliki (niebieska) odmówiła posłuszeństwa, ale to już sam sobie wyregulowałem.

Wniosek taki, że ciągniki te robione są na taśmie, a u dealera nikt nawet wajchami nie przełoży, tyle tylko co przejeżdżają z tira na plac a z placu znowu na tira i do klienta. 

 

Odpowiadając na powyższe pytanie:

Chłopaki z serwisu powiedzieli, że umawiając się z nimi "prywatnie" , mogą za 1200 zł przestawić coś w kompie traktora i z TD5.85 robi się TD5.115. Powiedzieli też, że spalanie wcale nie rośnie drastycznie po takim tuningu.

 

Opublikowano

Po 13 mth musiałem wzywać serwis, bo rewers mechaniczny zawiesił się i niemożliwe było wrzucenie do przodu.

Przyjechali , 20 min regulacji i teraz chodzi płynie, że dziecko mogło by przełączać. Tak samo zrobili z przełącznikiem obrotów WOM.

następnego dnia wajcha od hydrauliki (niebieska) odmówiła posłuszeństwa, ale to już sam sobie wyregulowałem.

Wniosek taki, że ciągniki te robione są na taśmie, a u dealera nikt nawet wajchami nie przełoży, tyle tylko co przejeżdżają z tira na plac a z placu znowu na tira i do klienta. 

 

Odpowiadając na powyższe pytanie:

Chłopaki z serwisu powiedzieli, że umawiając się z nimi "prywatnie" , mogą za 1200 zł przestawić coś w kompie traktora i z TD5.85 robi się TD5.115. Powiedzieli też, że spalanie wcale nie rośnie drastycznie po takim tuningu.

 

Za 1200 zł to ja do Ciebie przyjade i ci o 15km podciągne na pompie,

1/4 obrotu dawki i masz moc,

 

Opublikowano

ja dostałem oferte za td5105 z tuzem na dużych kolach 480/38 z osią przednią mocną na dwóch siłownikach z najmocniejszą pompą oczywiście klima za 147tys netto czy to dobra cena i czy warto wydać takie pieniądze za ten ciągnik bo handlowcy oczywiście zachwalają

Opublikowano

A nie boicie się o te silniki że zeszli w  tej wersji do 3,4 litra pojemności a moc pozostaje cały czas ta sama jak w starszej t5? ja mam dylemat między nh td5.95 a zetorem proxima 100,  orientujecie się czy w nh w opcji ma wom 1000 obr bo z tego co się czytałem to tylko 540 i 540 eco?

Opublikowano

Nie wiem co myśleć o tym NH TD5.85...... 
148 mth  i po raz trzeci będzie trzeba wzywać serwis do ustawienia rewersu ( za drugim razem ustawiali przy okazji jak przyjechali, bo się okazało, że się poodkręcały śruby mocujące kabinę, te na tych gumach) 

Wychodzi na to, że wielka międzynarodowa firma małe ciągniki produkuje taśmowo bez jakiejkolwiek później kontroli 

 

Dodam że z Proximą 95 z 2009 roku też z rewersem mechanicznym nie było żadnego problemu.

Opublikowano

ja podpytałem człowieka który ma 2 forterry 105 i 125  i  new hollandy serii td5030 czy 50 nie pamiętam,mówię mu że chcę kupić td 5 85 lub proximę 90 a on że jak chce mieć spokój to new holland twierdzi że jak skończy się leasing to zaraz sprzedaje zetory, podpytałem jeszcze jego operatorów twierdzą że rewers jest w zetorze okropny jak przełączysz to zgaśnie albo wybijesz głową szybe, sprzęgła robili 2 razy w zetorach 1 w td ogólnie w tym przedsiębiorstwie jest tak że kto wsiądzie to jedzie

i ciągniki są wykorzystywane na maxa wtedy najlepiej porównać która marka jest lepsza.  

Opublikowano

tylko że te modele td5010 -td5050 są jednymi z najlepszych serii, u nas trochę jeździ tych ciągników i mało kto narzeka, wiadomo jak trafi się wadliwy egzemplarz to nic nie pomoże, ogólnie dość twarde ciągniki, jak już pisałem kiedyś znajomy ma dwie td i nową t5.105, i z tego co mówi to stara td co ma 88 km lepiej ciągnie niż nowa t5 co ma 105 km, a przecież t5 jest ,,niby'' lepsza od td5 , nawet cena między nimi to kilkadziesiąt tyś 

Opublikowano

Tak zgadzam się że nawet jelonki się zdarzają wadliwe a steria t5 to około 50tys różnicy od td 5. To jaki ciągnik z 85koni i w takich pieniądzach czyli 120tyś w praktycznie ful opcji kupić bo jelonek to koszt 220tys massey nie wiem ale mam jednego seri 62 i dziękuje kubot też dobre ciągniki ale też drogie deutz drogi ursus chinczyk  jeszcze zetor.Mam new hollanda ts 125a na wypasie to jest praca w polu aż miło jak przesiadłem się z zetora 14245 więc chyba zostanie td.Wcześniej pisałem że 105 ale doradzono mi że td 5 85 to tosamo co 115 rużnica 35 tys a jak podkręcisz 85 to będzie miała 113 koni za 2200zł tyko co mnie martwi to że koła jednak 38 nie wejdą szkoda

Opublikowano

Koledzy, miał ktoś z was problem z czujnikiem pod siedzeniem? u mnie od jakiegoś czasu piszczy niezależnie od tego czy jadę czy stoję. Czujnik nie wyczuwa ze siedzę na krześle wydaje irytujący pisk.
Druga sprawa to rewers elektrohydrauliczny. Często jak ustawiam go w pozycji neutralnej podczas manewrowania po podwórku, ciągnik pomimo to rusza, co mnie trochę przeraża bo łatwo można komuś krzywdę zrobić. Jak myślicie, jaka jest przyczyna?

Opublikowano (edytowane)

td 5 85  liczba cylindrów 4, pojemność silnika 4l, moc silnika 63/86KM,

dokładnie 125tys netto (chociaż  taki ciągnik powinien kosztować nie więcej jak 85tyś netto)

-biegi 12x12 powershuttle,sprzęgło mokre wielotarczowe,radio,pneumatyka jedno i dwuobwodowa,klimatyzacja, oś przednia dwusiłownikowa wzmacniana 4WD, pompa chydrauliczna o zwiększonym wydatku,3 pary wyjść chydraulicznych, podnośnik tylny udzwig 4700kg, koła 16.9 r34 13.6 r24 przód regulowany, silowniki wspomagające tuz, okno dachowe, obciążniki 8 x 40kg, eurochaki, zaczep górny, dolny.

czeka na wiosenne prace

Edytowane przez hopis1983
Opublikowano

jeżeli ruszasz rewersem i czasami zapala a czasami nie to sprawdz połączenie kabla po prawej stronie jak siedzisz w ciągniku pod kabiną tam jest czujnik jest on spinany i może być wysunięte łączenie, u mnie też myślałem że to to a jednak okazało się że przy rozruszniku jest puszka gdzie jest przekaźnik i był on wysunięty i nie łączył a objawy były jak by rewers, szarpałem pare razy i odpalił pużniej nie aż w końcu znalazłem przyczynę 

Opublikowano

z tym odpalaniem to jeszcze nie jest zbyt uciążliwe, ale najgorsze że przy zatrzymywaniu czasami zdarza mi się sprzęgło przytrzymać i wyrzucić rewers do pozycji neutralnej, a gdy je odpuszczam, ciągnik nagle szarpie do przodu. Jest to bardzo irytujące i niebezpieczne dla osób trzecich

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez jurek195
      Witam jestem ciekawy czy można do NH TD5050 dołożyć siłowniki do tylnego podnośnika
    • Przez antrak
      Witam wszystkich,
      w moim nowym nabytku NH TD5 105 z 2016 roku zaświecił się bład 3141
      jeżeli ktoś się z tym wcześniej spotkał to proszę o pomoc zanim zacznę wzywać serwisy
    • Przez MAVERICK232
      Witam. Mam problem z moim N H TD90 z kierowcą. Mimo wymienienia siłownika gazowego na nowy, kierownica idzie ruszyć do góry i do dołu. Czy ktoś miał może taki problem?
      Pozdrawiam 
      MAVERICK 
    • Przez Lukas85
      Od jakiegoś czasu zauważyłem ze w moim td90 jest jakiś dziwny dźwięk przy hamowaniu. Słychać jakby metal tarl o metal. Słychać to głównie przy gwaltowniejszym hamowaniu lub jak jest dość ciężko np jak cofa z opryskiwaczem do garażu i mocniej przy hamuje. Nie wiem dokładnie jak są zrobione te hamulce czy są tam tarcze czy jakieś bębny? Może ktoś przerabia ten temat i mógłby mi coś podpowiedzieć? Musze jeszcze tylko zrobić jrden test rozpisać pedały hamulca i sprawdzić czy przy naciśnięciu obu pedałów jest taki sam dźwięk cz tylko po którejś stronie bo podejrzewam ze na oba koła są oddzielne hamulce
    • Przez arek05
      Witam, mam problem że w ciągniku przy prasowaniu słomy wałek w ciągniku się kręci i napędza prasę, lecz gdy belka jest już bardziej zbita i pojawia się obciążenie WOM w ciągniku przestaje się kręcić pomimo załączonego wałka. Zaczyna się kręcić gdy da mu się bardzo wysokie obroty. Gdzie szukać problemu, czy tam jest jakieś sprzęgło i gdzie? Bardzo proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v