Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

@piotrek4x4

 

 

Czy mógłbyś napisać jakie zmiany nastąpiły w serii t6? czy bedzie z adblue, jakie będą modele ?

 

może być na PW.

 

 

Opublikowano (edytowane)

New Holland t6 będzie występował w 3 specyfikacjach

1) silnik z common rail i SCR , skrzynia biegów electro command, brak amortyzacji kabiny i przedniej osi

2) silnik z common rail i SCR , skrzynia biegów electro command, amortyzacja przedniej osi i kabiny

3) silnik z common rail i SCR , skrzynia biegów auto command , amortyzacja przedniej osi i kabiny i ogólnie full wypas

Nie znam nazw poszczególnych serii, ale dane takie jak masy i wymiary będą identyczne do bieżącej T6000 Delta-Plus-Elite.

http://www.xtremeshack.com/scheda/119343_t6-2.jpg.html

http://www.xtremeshack.com/scheda/119342_t6-5.jpg.html

http://www.xtremeshack.com/scheda/119341_t6-7.jpg.html

Edytowane przez farmersNHtd95d
Opublikowano (edytowane)

Już mówię po części racje ma kolega farmersnhtd95d ciągniki te praktycznie niczym nie będą się różnić od obecnie produkowanej serii elite, wszystkie z adblue, wszystkie z cr, dwie wersje 110 km, na razie nic nie wiadomo o przekładni autocommand w tych modelach, będą dwie wersje wyposażenia uboższa i bogatsza tak jak pisał kolega wyżej

 

T6.120 4 cyl 110 km maks 119 km

T6.140 4 cyl 110 km maks 140 km z epm

T6.150 4 cyl 120 km maks 150 km z epm

T6.160 4 cyl 130 km maks 160 km z epm

T6.155 6 cyl 115 km maks 155 km z epm

T6.165 6 cyl 125 km maks 165 km z epm

T6.175 6 cyl 140 km maks 175 km z epm

 

Ten T6.150 120 km 4 cyl w prostszej wersji tj pompa 80l/min podnosnik 6200 kg 3 rozdzielacze hydr. , bez osi amort. z z obc przód (18 szt.)opony 600/65 r38 tył ma być cena wyjściowa 211 700 netto, model 10 km mniejszy w tej kompletacji z oponami 520/70 r38 ma być 204 000, a ten beż epm 201 000 netto

 

niewiem czy zauważyliście, jeżeli ktoś ma w domu starszy folder modeli serii t 6000 delta,plus,elite i porówna sobie ze zdjęciami wystawionymi na stronie do której podał link kolaga wyżej, zauważy podobieństwo, foto-montażyści zmienili jedynie naklejki na ciągnikach serii t6000 i mamy nowy t6 :P

Edytowane przez piotrek4x4
Opublikowano (edytowane)

niewiem czy zauważyliście, jeżeli ktoś ma w domu starszy folder modeli serii t 6000 delta,plus,elite i porówna sobie ze zdjęciami wystawionymi na stronie do której podał link kolaga wyżej, zauważy podobieństwo, foto-montażyści zmienili jedynie naklejki na ciągnikach serii t6000 i mamy nowy t6 :P

 

od początku oglądania tych zdjęć miałem takie wrażenie :P i dzięki bogu wracają do poprzednich masek bo to co było poprzednio to była wielka pomyłka i porażka

 

jeśli chodzi o td5 i t5 to według mnie najwyższy czas na odświeżenie serii i delikatne modernizacje w konstrukcji i stylistyce, jedyne co mnie trochę dziwi to tak duży zakres mocy td5 od 65 do 115 bo z tego co wiedziałem to miały zostać tylko te większe co były(80-95 km) a w miejsce mniejszych (60 - 70 km) miała wchodzić seria t4 ale jak widać trochę inaczej bedzie to wyglądało

 

ma ktoś może jakieś informacje na temat t5? tzn. co sie zmieniło i jakie moce będą

Edytowane przez xxlukas93xx
Opublikowano

Już mówię po części racje ma kolega farmersnhtd95d ciągniki te praktycznie niczym nie będą się różnić od obecnie produkowanej serii elite, wszystkie z adblue, wszystkie z cr, dwie wersje 110 km, na razie nic nie wiadomo o przekładni autocommand w tych modelach, będą dwie wersje wyposażenia uboższa i bogatsza tak jak pisał kolega wyżej

 

T6.120 4 cyl 110 km maks 119 km

T6.140 4 cyl 110 km maks 140 km z epm

T6.150 4 cyl 120 km maks 150 km z epm

T6.160 4 cyl 130 km maks 160 km z epm

T6.155 6 cyl 115 km maks 155 km z epm

T6.165 6 cyl 125 km maks 165 km z epm

T6.175 6 cyl 140 km maks 175 km z epm

 

Ten T6.150 120 km 4 cyl w prostszej wersji tj pompa 80l/min podnosnik 6200 kg 3 rozdzielacze hydr. , bez osi amort. z z obc przód (18 szt.)opony 600/65 r38 tył ma być cena wyjściowa 211 700 netto, model 10 km mniejszy w tej kompletacji z oponami 520/70 r38 ma być 204 000, a ten beż epm 201 000 netto

 

niewiem czy zauważyliście, jeżeli ktoś ma w domu starszy folder modeli serii t 6000 delta,plus,elite i porówna sobie ze zdjęciami wystawionymi na stronie do której podał link kolaga wyżej, zauważy podobieństwo, foto-montażyści zmienili jedynie naklejki na ciągnikach serii t6000 i mamy nowy t6 :P

Możesz rozwinąć skrót epm ?

Opublikowano

Co w serii TD5, T5 z danych technicznych zostało zmienione ,a do serii T6 radzą dealer kupywać z silnikiem 6 cylidrowym to nowa seria T6 wzrośnie około 30 tyś zł

Opublikowano (edytowane)

Czy coś więcej wiadomo o serii TD5, jakie będą miały silniki poszczególne modele, jakie wyposażenie standardowe, od kiedy dostępne i jakie będą ceny, czy dużo wzrosną w stosunku do TD5000? Interesują mnie najbardziej modele 80-90 koni.

 

O silnikach coś znalazłem. Tak jak pisał ktoś wyżej modele TD5.65 i TD5.75 będą napędzane trzycylindrową jednostką. Model TD5.85 będzie miał silnik czterocylindrowy F5C (myślę, że będzie to znany z mniejszych modeli F5C 3,2l.). Modele topowe od TD5.95 w górę będą miały silnik NEF 4,5l.

Edytowane przez donborys
Opublikowano (edytowane)

TO ja od siebie:

NH TD5 będzie w mocach :

65,72KM 3 cylindry pojemność 2930

82KM 4 cylindry pojemność 3200

95,106,113KM 4 cylindry pojemność 4485

Wszystkie z turbo

Skrzynie biegów:

1) 12x4 synchro command 30km\h tylko dla 65,72,82KM

2) 12x12 synchro shuttle 30/40 km/h dla wszystkich modeli

3) 12x12 hydraulic powershuttle 30/40 km/h tylko dla 82,95,106,113 KM itu tylko rewers hydrauliczny bez sprzęgła

4 )20x12 synchro shuttle 30/40 km/h biegi pełzające to jest opcja tylko dla 65,72,82,95KM

Promień skrętu 55st

Wydajność pompy 36l + 29 dla układu kierowniczego dla 65,72KM

Wydajność pompy 50l + 28 dla układu kierowniczego dla reszty

3 zawory hydrauliki plus jakieś sterowanie do nich nie wiem nie czaje tego:/

udźwig został taki sam czyli 3000kd dla dwóch najmniejszych i 3565 dla reszty

zależny wom od jazdy i 540 w standardzie w opcji 540/540E bądz 540/100

Do opcji dochodzi chyba szyber i siedzenia pasażera z tego co nie było

opony w tył standardzie 16.9 R30 dla 65,72KM 16.9 R34 dla 82KM 18.4 R34 dla 95KM i 16.9 R38 dla dwóch największych.

Prześwit 4mm większy waga 50kg większa 33mm większy rozstaw kół przednich 60mm mniejszy

mogłem coś pokręcić bo z czeskiego tłumaczyłem

Edytowane przez ChiquitaB
Opublikowano

Czyli wielkich zmian nie ma... Chociaż zwiększyli by udzwig podnosnika bo 3,5t dla ciągnika 113km to troche śmieszne tak samo jak z masą...Ciekawe jak będzie z ceną i od kiedy będą w sprzedaży.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez jurek195
      Witam jestem ciekawy czy można do NH TD5050 dołożyć siłowniki do tylnego podnośnika
    • Przez antrak
      Witam wszystkich,
      w moim nowym nabytku NH TD5 105 z 2016 roku zaświecił się bład 3141
      jeżeli ktoś się z tym wcześniej spotkał to proszę o pomoc zanim zacznę wzywać serwisy
    • Przez MAVERICK232
      Witam. Mam problem z moim N H TD90 z kierowcą. Mimo wymienienia siłownika gazowego na nowy, kierownica idzie ruszyć do góry i do dołu. Czy ktoś miał może taki problem?
      Pozdrawiam 
      MAVERICK 
    • Przez Lukas85
      Od jakiegoś czasu zauważyłem ze w moim td90 jest jakiś dziwny dźwięk przy hamowaniu. Słychać jakby metal tarl o metal. Słychać to głównie przy gwaltowniejszym hamowaniu lub jak jest dość ciężko np jak cofa z opryskiwaczem do garażu i mocniej przy hamuje. Nie wiem dokładnie jak są zrobione te hamulce czy są tam tarcze czy jakieś bębny? Może ktoś przerabia ten temat i mógłby mi coś podpowiedzieć? Musze jeszcze tylko zrobić jrden test rozpisać pedały hamulca i sprawdzić czy przy naciśnięciu obu pedałów jest taki sam dźwięk cz tylko po którejś stronie bo podejrzewam ze na oba koła są oddzielne hamulce
    • Przez arek05
      Witam, mam problem że w ciągniku przy prasowaniu słomy wałek w ciągniku się kręci i napędza prasę, lecz gdy belka jest już bardziej zbita i pojawia się obciążenie WOM w ciągniku przestaje się kręcić pomimo załączonego wałka. Zaczyna się kręcić gdy da mu się bardzo wysokie obroty. Gdzie szukać problemu, czy tam jest jakieś sprzęgło i gdzie? Bardzo proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v