Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Chciałem w końcu napisać na tym forum co myślę o New Holland serii TD5.
Posiadam NH TD5.85 jeszcze w starym silniku Tier3 i to jest jakaś tragedia.

Jeszcze mam miesiąc do końca gwarancji a do tej pory:

  1. 3 razy był w serwisie ponieważ kapie olej z zawleczki pod skrzynią biegów!! (ok 3-4 krople na dzień). Serwis zabiera ciągnik przed końcem gwarancji 4 raz by rozwiązać problem. Ale wątpię czy się uda.
  2. Miałem wymianę silnika!!! Po pierwszych 50 godzinach użytkowania, przy wymianie oleju w silniku zauważyliśmy opiłki w oleju!! Po udaniu się do serwisu, decyzja o jego wymianie. Ze swojej strony dodam tylko, że serwis zachował się w porządku, szybka decyzja o wymianie. Oczywiście robiłem zdjęcia.
  3. Cieknąca czujka od ciśnienia oleju w układzie kierowniczym. Naprawione przez serwis.
  4. WOM który kręcił się przy jeździe mimo drążka w pozycji wyłączonej. Problem zauważony przy wyjeździe z pola opryskiwaczem, dość uciążliwe. Naprawione przez serwis.
  5. Po zwolnieniu dźwigni hamulca ręcznego, świeciły się światła STOP. Naprawione przez serwis.
  6. 4 spalone bezpieczniki 15A od rozłączania przedniego napędu. Problem mam nadzieję, że na stałe naprawiony przez serwis.
  7. Korek na zbiorniku paliwa był tak szczelny, że powodował duże podciśnienie w zbiorniku. Zbiornik ostro "skurczał się". Wymiana korka przez serwis na taki z kluczykiem, także problem rozwiązany.
  8. Po 3 próbie uszczelnienia skrzyni biegów, ciągnik wrócił do gospodarstwa po czym od razu chciałem wjechać na pole rozrzucać obornik. Po podłączeniu "krokodyla" nie działał przycisk od 3 sekcji. Telefon do serwisu, powiedzieli że może bezpieczniki (sprawdziłem, to nie to) może kabel do sekcji źle podpięty (sprawdziłem dobrze). Powiedzieli że skonsultują i oddzwonią, olali mnie. Sam doszedłem do tego, że odłączony był kabel od stacyjki, kabel był tylko włożony w zacisk i nie dociśnięty. Naprawione 

To na razie tyle. Jak mnie ten ciągnik z serwisem jeszcze raz wk****i  i zostawią Mnie z problemem cieknącej skrzyni to wrzucę tu skanowaną dokumentację i zdjęcia.
 Ale będąc uczciwym napiszę tylko, że dobrze mi się nim pracuje. Serwis NH parę wpadek ale i przykłady dobrego zachowania, pytanie jak ta "przygoda" się skończy...
Pozdro 
 

 

EDIT:

Tak TD5.85. Z pośpiechu źle wpisałem, poprawiam.

Edytowane przez krychu85
Opublikowano

Chciałem w końcu napisać na tym forum co myślę o New Holland serii T5.

Posiadam NH T5.85 jeszcze w starym silniku Tier3 i to jest jakaś tragedia.

Jeszcze mam miesiąc do końca gwarancji a do tej pory:

  • 3 razy był w serwisie ponieważ kapie olej z zawleczki pod skrzynią biegów!! (ok 3-4 krople na dzień). Serwis zabiera ciągnik przed końcem gwarancji 4 raz by rozwiązać problem. Ale wątpię czy się uda.
  • Miałem wymianę silnika!!! Po pierwszych 50 godzinach użytkowania, przy wymianie oleju w silniku zauważyliśmy opiłki w oleju!! Po udaniu się do serwisu, decyzja o jego wymianie. Ze swojej strony dodam tylko, że serwis zachował się w porządku, szybka decyzja o wymianie. Oczywiście robiłem zdjęcia.
  • Cieknąca czujka od ciśnienia oleju w układzie kierowniczym. Naprawione przez serwis.
  • WOM który kręcił się przy jeździe mimo drążka w pozycji wyłączonej. Problem zauważony przy wyjeździe z pola opryskiwaczem, dość uciążliwe. Naprawione przez serwis.
  • Po zwolnieniu dźwigni hamulca ręcznego, świeciły się światła STOP. Naprawione przez serwis.
  • 4 spalone bezpieczniki 15A od rozłączania przedniego napędu. Problem mam nadzieję, że na stałe naprawiony przez serwis.
  • Korek na zbiorniku paliwa był tak szczelny, że powodował duże podciśnienie w zbiorniku. Zbiornik ostro "skurczał się". Wymiana korka przez serwis na taki z kluczykiem, także problem rozwiązany.
  • Po 3 próbie uszczelnienia skrzyni biegów, ciągnik wrócił do gospodarstwa po czym od razu chciałem wjechać na pole rozrzucać obornik. Po podłączeniu "krokodyla" nie działał przycisk od 3 sekcji. Telefon do serwisu, powiedzieli że może bezpieczniki (sprawdziłem, to nie to) może kabel do sekcji źle podpięty (sprawdziłem dobrze). Powiedzieli że skonsultują i oddzwonią, olali mnie. Sam doszedłem do tego, że odłączony był kabel od stacyjki, kabel był tylko włożony w zacisk i nie dociśnięty. Naprawione
To na razie tyle. Jak mnie ten ciągnik z serwisem jeszcze raz wk****i i zostawią Mnie z problemem cieknącej skrzyni to wrzucę tu skanowaną dokumentację i zdjęcia.

Ale będąc uczciwym napiszę tylko, że dobrze mi się nim pracuje. Serwis NH parę wpadek ale i przykłady dobrego zachowania, pytanie jak ta "przygoda" się skończy...

Pozdro

Piszesz chyba o serii TD5 a nie T5 bo T5 nie ma wersji 85...

Opublikowano

Witam. Czy to jest normalne, że kiedy podczas jazdy, rozpędzony, po wrzuceniu rewersu na luz czy wciśnięciu sprzęgła traktor wyhomowywuje jadąc z góry! aż do momentu całkowitego zatrzymania?

New Holland TD5 95?

Opublikowano

Witam. Czy to jest normalne, że kiedy podczas jazdy, rozpędzony, po wrzuceniu rewersu na luz czy wciśnięciu sprzęgła traktor wyhomowywuje jadąc z góry! aż do momentu całkowitego zatrzymania?

New Holland TD5 95?

 

W moim TD5.105 wychamowywał, ale nie zatrzymywał się kompletnie jadąc z góry.

 

Z mojej strony pytanie. Czy na początku używania TD5 mieliście problem z wrzuceniem jedynki zaraz po uruchomieniu? Czym to może być spowodowane? Wyjeździłem w swoim TD5.105 dopiero pierwsze 50 mth i ciągle jest ten sam problem. Ciągnik wczoraj pojechał na serwis. Ciekawe co powiedzą

Opublikowano

Przyłączam się do powyższej prośby. 

Dodatkowo mam pytania:

1. Po ilu mth wypada pierwszy przegląd i ile kosztuje?

2. Blokada przedniego mech, różnicowego o ograniczonym poślizgu. Może mi to ktoś rozwinąć (wyjaśnić)?

3. Opłaca się brać zwiększoną wydajność pompy ukł. kierowniczego?

4. Przygotowany do pracy z ładowaczem czołowym. Czyli ??  

 

Na razie tyle :) Z góry dziękuje za pomoc 

Opublikowano

1 po 50 drugi po 300 ,główny albo po 600 albo po 1200 zależy czy przy ładowaczu chodzi,
komplet filtrów od kabinowego po olejowe itp 720 zł, olej 20 l na 2 wymiany 420zł, za hydrauliczny na wymiane dałem chyba 1400 zł

Opublikowano

W TD5030, myślę że w nowszych jest podobnie wkręciłem nypel chyba 3/4 cala zamiast bagnetu od oleju hydrauliczno-przekładniowego do tego kawałek węża hydraulicznego i do tego szybkozłącze 

Opublikowano (edytowane)

W t5 95 na zegarze pojawia się co jakiś czas takie coś jak przewrócona fontanna i litery ON. Co to znaczy?

Edytowane przez anonimmm
Opublikowano

@anonimmm- wydaje mi się że to komunikat o automatycznej regeneracji filtra cząsteczek stałych. A o więcej szczegółów odsyłam Cię do instrukcji obsługi rozdział 8- rozwiązywanie problemów, tam masz wszystkie kontrolki jakie Ci może komputer wyświetlić i dokładnie opisane ;-)

Opublikowano

Podnosił ktoś już moc w NH TD5? Ile można podnieść, czy korzystaliście z usług firm i ewentualnie jakie koszty się ponosi - i czy to się opłaca?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez jurek195
      Witam jestem ciekawy czy można do NH TD5050 dołożyć siłowniki do tylnego podnośnika
    • Przez antrak
      Witam wszystkich,
      w moim nowym nabytku NH TD5 105 z 2016 roku zaświecił się bład 3141
      jeżeli ktoś się z tym wcześniej spotkał to proszę o pomoc zanim zacznę wzywać serwisy
    • Przez MAVERICK232
      Witam. Mam problem z moim N H TD90 z kierowcą. Mimo wymienienia siłownika gazowego na nowy, kierownica idzie ruszyć do góry i do dołu. Czy ktoś miał może taki problem?
      Pozdrawiam 
      MAVERICK 
    • Przez Lukas85
      Od jakiegoś czasu zauważyłem ze w moim td90 jest jakiś dziwny dźwięk przy hamowaniu. Słychać jakby metal tarl o metal. Słychać to głównie przy gwaltowniejszym hamowaniu lub jak jest dość ciężko np jak cofa z opryskiwaczem do garażu i mocniej przy hamuje. Nie wiem dokładnie jak są zrobione te hamulce czy są tam tarcze czy jakieś bębny? Może ktoś przerabia ten temat i mógłby mi coś podpowiedzieć? Musze jeszcze tylko zrobić jrden test rozpisać pedały hamulca i sprawdzić czy przy naciśnięciu obu pedałów jest taki sam dźwięk cz tylko po którejś stronie bo podejrzewam ze na oba koła są oddzielne hamulce
    • Przez arek05
      Witam, mam problem że w ciągniku przy prasowaniu słomy wałek w ciągniku się kręci i napędza prasę, lecz gdy belka jest już bardziej zbita i pojawia się obciążenie WOM w ciągniku przestaje się kręcić pomimo załączonego wałka. Zaczyna się kręcić gdy da mu się bardzo wysokie obroty. Gdzie szukać problemu, czy tam jest jakieś sprzęgło i gdzie? Bardzo proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v