krychu85

Members
  • Ilość treści

    28
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

1 obserwujący

O krychu85

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 07/16/1985

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

1807 wyświetleń profilu
  1. Panowie podajcie proszę jakieś zdjęcie albo numer mocniejszego alternatora który jako tako pasuje do Bizona. Najlepiej w miejsce starego alternatora. pozdr
  2. Jak tam kolego dałeś sobie z tym radę? Ja mam 582. Ja oddałem swój rozdzielacz do Tucholi to stwierdzili że już złom Szukam kolejnego miejsca gdzie go wyślę i potwierdzę diagnozę a jak nie to nowy blok (ok 3500zł). Jakbyś kolego miał jakieś sugestie to pisz.
  3. Chciałem w końcu napisać na tym forum co myślę o New Holland serii TD5. Posiadam NH TD5.85 jeszcze w starym silniku Tier3 i to jest jakaś tragedia. Jeszcze mam miesiąc do końca gwarancji a do tej pory: 3 razy był w serwisie ponieważ kapie olej z zawleczki pod skrzynią biegów!! (ok 3-4 krople na dzień). Serwis zabiera ciągnik przed końcem gwarancji 4 raz by rozwiązać problem. Ale wątpię czy się uda. Miałem wymianę silnika!!! Po pierwszych 50 godzinach użytkowania, przy wymianie oleju w silniku zauważyliśmy opiłki w oleju!! Po udaniu się do serwisu, decyzja o jego wymianie. Ze swojej strony dodam tylko, że serwis zachował się w porządku, szybka decyzja o wymianie. Oczywiście robiłem zdjęcia. Cieknąca czujka od ciśnienia oleju w układzie kierowniczym. Naprawione przez serwis. WOM który kręcił się przy jeździe mimo drążka w pozycji wyłączonej. Problem zauważony przy wyjeździe z pola opryskiwaczem, dość uciążliwe. Naprawione przez serwis. Po zwolnieniu dźwigni hamulca ręcznego, świeciły się światła STOP. Naprawione przez serwis. 4 spalone bezpieczniki 15A od rozłączania przedniego napędu. Problem mam nadzieję, że na stałe naprawiony przez serwis. Korek na zbiorniku paliwa był tak szczelny, że powodował duże podciśnienie w zbiorniku. Zbiornik ostro "skurczał się". Wymiana korka przez serwis na taki z kluczykiem, także problem rozwiązany. Po 3 próbie uszczelnienia skrzyni biegów, ciągnik wrócił do gospodarstwa po czym od razu chciałem wjechać na pole rozrzucać obornik. Po podłączeniu "krokodyla" nie działał przycisk od 3 sekcji. Telefon do serwisu, powiedzieli że może bezpieczniki (sprawdziłem, to nie to) może kabel do sekcji źle podpięty (sprawdziłem dobrze). Powiedzieli że skonsultują i oddzwonią, olali mnie. Sam doszedłem do tego, że odłączony był kabel od stacyjki, kabel był tylko włożony w zacisk i nie dociśnięty. Naprawione To na razie tyle. Jak mnie ten ciągnik z serwisem jeszcze raz wk****i i zostawią Mnie z problemem cieknącej skrzyni to wrzucę tu skanowaną dokumentację i zdjęcia. Ale będąc uczciwym napiszę tylko, że dobrze mi się nim pracuje. Serwis NH parę wpadek ale i przykłady dobrego zachowania, pytanie jak ta "przygoda" się skończy... Pozdro EDIT: Tak TD5.85. Z pośpiechu źle wpisałem, poprawiam.
  4. krychu85

    GĘSi

    Moim zdaniem grzybica. Zrób sekcję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj