Skocz do zawartości

[Ursus C-360] Zalety i wady!


Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Hahaha Najlepsze to są ciężkie. Od C-360 juz bym wolał jednak ciapkiem sie męczyć...

 

Mam C-360 nie jest awaryjny. Ale brak jakichkolwiek warunków pracy dla człowieka.... Co za idiota go skonstruował. Za sam most go nienawidze. nigdy w życiu C-360. Nie jest zły ale gorszego nie spotkałem. W MTZ 50 z daszkiem jest lepiej.... :rolleyes: I chetnie bym się pozbył tego czegoś

 

po pierwsze ten idiota konstruował to w latach 60 i na tamte czasy 60 nie odstawała od ciągników czołowych producentów, ale niestety historia potoczyła się tak a nie inaczej i mamy co mamy, i nie można narzekać na te ciągniki bo są naprawdę dobre wiem bo mamy 55 i 3p, co prawda w 3p most trochę daje znać o sobie

Opublikowano

Hahaha Najlepsze to są ciężkie. Od C-360 juz bym wolał jednak ciapkiem sie męczyć...

 

Mam C-360 nie jest awaryjny. Ale brak jakichkolwiek warunków pracy dla człowieka.... Co za idiota go skonstruował. Za sam most go nienawidze. nigdy w życiu C-360. Nie jest zły ale gorszego nie spotkałem. W MTZ 50 z daszkiem jest lepiej.... :rolleyes: I chetnie bym się pozbył tego czegoś

A ja Ci gwarantuje ze trochę kapuchy i chęci to da się zrobić z 60 ciągnik wygodny w jeździe.

Co do promienia skrętu to wszystkie C-360 miały sztywne przednie osie i skręt był większy niż na osiach miękkich od C-355 i 4011.

Opublikowano

A ja bym swojej 360 nie zamienił na żaden inny,wystarczy troche chęci, roboty i jeżdzi mi sie lepiej niz w zetorze.Faktem jest ze wymaga sporo przeróbek ale warto.Foty w mojej galeri.

Opublikowano

No nie nigdy nie bedzie lepiej niż w zetorze bo po 1 wycie zostanei ale będzie w znacznym stopniu wygłuszone. Tylko że w latach 60 były 40 i one były jednak cichsze. 30 lat temu był 5011 i jednak oni mogli zrobic poządna kabine... no i 60,70 11 jeszcze

Opublikowano

no u nas w 55 też nic nie wyje,

a co do polityki w latach jak była produkowana 60 to była jaka była i to Polacy mało decydowali co będą produkować niestety

Opublikowano

U mnie wyje ale czym by była jazda 60 bez wyjących zwolnic i skrzyni i jeszcze jedno 60 to najwytrzymalszy sprzęt z rodziny ursusów tydzień temu moją 60 pociągłem ursusa 1234 kuzynowi bo mu nie chciał zapalić.

Opublikowano

Wystarczy dać tryby z łukiem a nie proste i wygłuszysz całkowiecie wycie tak jak w c-355 czy zetorze, zetor to jest c-360 w lepszym wydaniu

Tylko pytanie. Po co mam wymieniać pól ciągnika? Jak dołoże troche i mam nawet 7211 i mam moc+ Fakt wiem co mam, ale nie boje sie zaryzykować i wymienic na Zetora

 

A co do twardości. 4011 był raczej twardszy. Co u jednego chłopa dostawała po garach, silnik wymieniony kilka razy ale ona chodziła dzień noc, dzień noc tłumik czerwony zmiana traktorzystów i dalej orać.

Opublikowano

Wystarczy dać tryby z łukiem a nie proste i wygłuszysz całkowiecie wycie tak jak w c-355 czy zetorze, zetor to jest c-360 w lepszym wydaniu

 

gdzie  te tryby załozyc?? w zwolnice czy w atak?? bo w ataku mam juz z łukiem i mam c-355 ale i tak wyje

Opublikowano

Tylko pytanie. Po co mam wymieniać pól ciągnika? Jak dołoże troche i mam nawet 7211 i mam moc+ Fakt wiem co mam, ale nie boje sie zaryzykować i wymienic na Zetora

 

A co do twardości. 4011 był raczej twardszy. Co u jednego chłopa dostawała po garach, silnik wymieniony kilka razy ale ona chodziła dzień noc, dzień noc tłumik czerwony zmiana traktorzystów i dalej orać.

Pół ciągnika? Zmiana ataku to pół ciągnika... Dobre. Na pewno to tańsze niż 30tys na zetora 7211.

Opublikowano

Mam cały mechanizm różnicowy 2 letni od C-360. Ale on mi nei wyje tylko te zwolnice. Ale i tak wole Zetora. No za 25tyś 7211 też sie nawet ładnego dostanie. i zawsze 11km+ Ja rodzimych maszyn wogóle nie uznaje. Bo każda jest tak technicznie zaawansowana że... Na zachodzie dawno to mieli co u nas niedawno zastosowali... No ale niemcy 20 lat na przód. :D

Opublikowano

Zajżyj do zwolnic, do kosza satelit, u mnie w c-360 po wymianie kosza satelit o wiele mniej wyje  :D

 

 

dzieki dzięki sprawdzę to jak tylko będę mógł:D

 

 

 

 

a starsze zetorki tak jak 3011 pewnie mają proste??? :D

Opublikowano

Brak biegu między 4 a 5 to raczej u c330,ja bym prędzej powiedział,że brak biegu między 2 a 3 bo na cięższych glebach to w głębokiej orce nie zawsze sobie radzi na 3 biegu.Mi tam to problemu nie sprawia bo my mam słabe gleby.A co do podnośnika to można założyć od zetorka i będzie śmigał.

 

Ale może się mylę.

Opublikowano

Powiem tak, w ciągu ostatnich dziesieciu lat udało mi się zakleszczyć biegi może ze trzy razy , co to by była za 60-ka bez tego charakterystycznego szumu (wycia) na 5 czy 4 biegu można to polubić z czasem, poza tym to dużo wytrzyma cześci łatwo dostępne nie drogie dużo można samemu naprawić nie trzeba miec jakichś specjalnych kwalifikacji przez co koszty eksploatacji sie zmniejszają, to ze ma biegi przy kierownicy to plus na ciągnik według mnie, szybko można zmienić bieg i nie trzeba gmerać tam gdzieś pomiędzy nogami jak przy 30-stce, w życiu ale to w życiu nie zamienił bym tego ciągnika na żaden inny

Opublikowano

Ja powiem tak mam dwa takie ciągniki i jestem bardzo zadowolony pracują u mnie już kilka lat i nie było jakiś ciężkich zepsuć!! tylko jeden 60 a drugi 55 i mam go do sprzedania w tym zostały wymienione:

Cała karoseria

Cała elektryka wraz z światłami wskaźnikami

po gruntownym remoncie silnika nic nie cieknie

nowe opony tył przód

pomalowana na kolor czerwono-czarny bez kabiny. jeśli ma ktoś w planach kupno to proszę o kontakt

proszę pisać na pw albo na gg 8539504

Opublikowano

a moim zdaniem samo rozwiązanie naciskania sprzegła jest w C360 i tak nieźle rozwiazane tzn. lepiej niż w MF255 czy c330 bo "do przodu" a nie 'z góry' mozna bieg zmienic duzo szybciej- w ułamku sekundy :P gdy czasami trzeba

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v