Sadoś

[Ursus C-360] Zalety i wady!

Polecane posty

asharot    263

Ja tobie wyją zwolnice przy orce przy prędkości 6km/h to znak że nie zaglądałeś tam co najmniej 20-lat albo źle przeprowadziłeś ostatnią regulację.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    805

A co w zwolnicach do regulacji? Nawet luzu kasować nie trzeba bo łożyska kulkowe. 

Dyfer wyje i tyle powiedziane na forum z milion razy. 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    333

Co palicie? Podzielcie się:) Wyją zwolnice przy 6 km/h? 

Odpowietrzanie 3P - jeśli ktokolwiek twierdzi że trzeba się namęczyć to niech nie dotyka się do tego silnika ponieważ jego niewiedza może być droga w naprawie. Dla mnie nie ma większej różnicy w odpowietrzaniu i ciągnik zapala po kilku sek.

Porównywanie MF255 do C360 jest trochę nie na miejscu. Odpowiednikiem C360 w licencyjnych a raczej policyjnych ciągnika 4512. Gdzie C360 ma porównanie tylko w spalaniu:) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

marian2011    112

Odpowietrzanie 3P to wie tylko ten co go miał wprawdzie może jeden raz zapowietrzył się mi ot tak nie wiadomo czemu ale problem był przy wymianie filtra kiedy pompowało się za krótko i próbowało zapalić a on odezwał się i zgasł potem odkrecenie rurek przy wtryskach konieczne i pompowanie pompowanie ,a zwykłą 60 to szybsze prostrze odpowietrzenie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    8825

Wady;

-tendencja do zakleszczania się skrzyni

 

na 5 lat zdarzyło się to u nas dosłownie 1 raz, tak więc sądzę że jak ktoś ma rozklekotaną skrzynię to powinien ją naprawić

tak samo można napisać że silnik ma tendencję do brania oleju nie dodając że przerobił bez remontu dwa razy tyle ile powinien

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mark1    1

na 5 lat zdarzyło się to u nas dosłownie 1 raz, tak więc sądzę że jak ktoś ma rozklekotaną skrzynię to powinien ją naprawić

tak samo można napisać że silnik ma tendencję do brania oleju nie dodając że przerobił bez remontu dwa razy tyle ile powinien

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonek98    1872

Oczywiście jak się zapowietrzy to się go odpowietrzy ale w 60 jest prostsze
A u mnie 3p się zapowietrza tylko jak się stanu paliwa nie sprawdzi(przeważnie szeryf zapomni) raz podczas jazdy z lasu coś dostało się do filtra i zapalił z pociągu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    1262

U mnie zapowietrzał się, jak był syf w zbiorniku i blokował zaworki w pompce. Odpowietrzenie, jak wie się, co trzeba robić, to 5 minut i traktor chodzi. Skrzynia się zakleszcza, jak się wyrobią zatrzaski, ja już wymieniłem wszystkie od biegów. W zwolnicach nie da rady nic wyregulować. Co innego mechanizm różnicowy, a co innego zwolnice. U mnie siedzi zestaw z zetora i jest w końcu cicho. A zwolnice słychać, ale to głównie na V biegu. Da się z tym żyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość a1fe26c2   
Gość a1fe26c2

Biegi będą się zakleszczać gdy wajcha do przełączania lata sobie luźno (wyrobione zatrzaski od wajchy). Ale to nie jest wada, tylko zły stan techniczny ciągnika.

Edytowano przez a1fe26c2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1521

Co ma wajcha luźna do blokowania w skrzyni wodziki  raczej są wyrobione po 2 dużo też ludzi z tą skrzynią nie potrafi sie posługiwać  że  nie zatrzymają się do końca  lub dokladnie nie wyrzucą poprzedniego biegu.Mi raz  sie zakleszczyła  jak z 3 na 4 chciałem wrzucić przy podorywce ale to już na chama chciałem wbić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość a1fe26c2   
Gość a1fe26c2

Adi96, jak sobie ta wajcha lata, to potrafi palec wybieraka trafić miedzy dwa wodziki i wrzuci się jakiś bieg. W pierwszej kolejności winne jednak są zatrzaski wodzików.

Z gratami są rozmaite przygody.

Edytowano przez a1fe26c2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafff24    27

u mnie jak wył przy orce, jadąc do przodu jeszcze znosnie, najgodzej jak się zjeżdżało z górki, to był zerwany gwint na wałku ataku, wysypane łożysko igiełkowe, atak latał luźno, zrobiłem z tym zeszłej zimy, i cisza, jak wyje to tylko na 5 przy szybkiej jeździe, ale znosnie, bez słuchawek można jechać,

co do zakleszczania, to jest OK może raz na sezon, zwykle w prasie, jak się chce szybko biegi zmieniać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kurtz    1

Czołem!!! Co sądzicie na temat zakupu C-360 do stosowania jako wół roboczy (głównie do zrywki drzewa? tj. do lebiody). Ciągniemy ostatnio ze szwagrem spore ilości drwa (sprzedaż, wycinka u ludzi) Aktualnie stosujemy C-328 albo najmujemy 4x4 na gorszy teren ale to wiadomo c328 lekka a najęty ciągnik to ogromny koszt. Niestety budżet mocno ograniczony żeby kupić ładną mtz albo coś innego 4x4. Dlatego pomyśleliśmy o c-360 a w przypływie gotówki dorzucić do niej przedni napęd.

  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    44

po lasach dużo c 360 śmiga, jak nie ma za dużo funduszy to niezły wybór, dobrze by było zainwestować w lepsze opony do lasu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kurtz    1

Opona wiadomo, dociążenie przodu, dobra lebioda, jak będzie mamonka docelowo przedni napęd. Mam c-328 ale ośka tak lekka że masakra. Musiałbym dać płaską albo okrągłą i balast ze 250kg to może i coś by z tego było, ale to zaś bym ją zakatował. A wolę w las mieć typowego woła roboczego a c-328 tylko do transportu, grządek i ziemniaczków:)

Volvo jakie masz Volvo?:P Ja ujeżdżam S80:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez silver90
      Witam mam pytanie czy ktoś z was wlewał do ursusa c360 do skrzyni olej Jasol utto 10w30. Chciałbym go tym zalać żebym mógł wywracać  przyczepy nim i moim drugim ciągnikiem który chodzi na tym właśnie oleju. Co wy o tym sądzicie? Proszę o odpowiedzi. 
    • Przez tyj123
      Temat dotyczący ogólnych pytań w sprawie jakiegokolwiek remontu Ursusa C-360 i pochodnych
    • Przez prezesss89
      Witam, rozebrałem całą skrzynię w c360 3p strasznie wyła podczas włączenia wałka wom innych obiawów nie było ale wyła tak że nie było słychać nic innego poza skrzynią, rozebrałem całą do gołej obudowy do wymiany mam dwa wałki sprzęgłowe, koło zębate obrotów niezależnych wom i wałek po którym się to koło przesuwa no i wiadomo wszystkie łożyska, moje pytanie brzmi jakiej firmy części montujecie do skrzyń biegów? Ursus-waryński, ursus-chełmno, czy skropol ? Dodam że dwa lata temu wymieniałem wałki sprzęgłowe, założyłem skropol i mimo że każdy poleca tą firmę to u mnie strasznie szybko się zużyły, w miejscu gdzie chodzi łożysko wałeczkowe wypiłowało taki dołek że miałem problem rozebrać bo rolki zapierały się o rant, wstawię zdjęcie wałka na końcu. Które polecacie Chełmno czy waryński? Myślałem nad waryńskim jednak w internecie są opinie że mają one delikatnie inny profil zęba ( bardziej trójkątne) i obawiam się czy nie będzie to strasznie głośno pracować, myślałem też wymienić wtedy koło stałego zazębienia ( mimo że u mnie jest dobre) jednak wszystkie nowe zęby chodziły by wtedy z nowymi. Czy może bardziej polecacie części z Chełmna? Cena nie gra roli chodzi o to żebym tego znowu za dwa lata nie musiał rozbierać. Poniżej wstawiam zdjęcie wałka skropol po dwóch latach eksploatacji



    • Przez włodek
      Cześć,
      Powymieniałem właśnie u siebie wszystkie kontrolki na diody LED. Oczywiście standardowo problem jest z ładowaniem co też mnie nie dziwi. Alternator do wzbudzenia potrzebuje prądu rzędu 0,2A. Dioda LED nie wiem czy chociaż 0,02A generuje. Pytanie do Was, czy może już ktoś ten temat przerabiał? Jak sobie z nim poradziliście? Opornik? Jeżeli tak to jaki wsadziliście tak aby wzbudził alternator ale jednocześnie zbyt mocno się nie grzał gdy włączony jest zapłon ale silnik nie chodzi. A może są jakieś inne gotowe rozwiązania które można by zastosować? Jeszcze ostatecznie mogę dać diodę LED do sygnalizacji i wpiąć dodatkowo tą żarówkę i zostawić ją gdzieś pod deską ale to już trochę druciarstwo dla mnie. 
    • Przez jack2006
      Witam, posiadam od niedawna ursusa 360 3p i zastanawia mnie jak napompować koło sprężarką w ciągniku, tzn z tego o wiem to sprężarka w 3p chodzi cały czas,
      ale np nakręcam wąż do pompowania i co dalej, wcześniej miałem c360 to było załączanie a w 3p nie mam pojęcia gdzie jest. Proszę o pomoc.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj