piotrslonski1

Ogrzewanie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam mam fendta 308 i strasznie jest w nim zimno wiatraki chodzą dają nawet trochę ciepła ale to jest za mało.Pomóżcie co można np.zamontować na przykład do gniazdka zapalniczki ale żeby to pomogło.


kupie ładowacz czołowy do fendt 308 LSA 1989r

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    30

Silnik chłodzony wodą czy powietrzem? Wybaczcie ale nie znam tych ciagników. Sprawdź termostat jeśli wodą chłodzony chociaż w tych powietrznych to też jest podobno gdzieś termostat. ALbo masz zawór za mało odkręcony i niema przepływu cieczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gangster    6

Bodajże na wysokości sprzęgła jest taka dźwigienka którą się ustawia czy ma leciec ciepłe czy zimne powietrze zobacz jak masz ustawione, a jak to nie pomorze to zobaczy czy jak ruszasz tą dźwigienką to czy Ci się zawór do końca otwiera/zamyka ;)


Wypadek trwa sekundy, leczenie miesiące!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

o tym drążku wiem.Ale gdy jest zima silnik się mnie nagrzewa i w kabinie tesz jest zimno więc niewiem jak można oddzielnie ogrzać kabune.


kupie ładowacz czołowy do fendt 308 LSA 1989r

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    633

Być może nie masz termostatu. Jaka jest temperastura silnika. Widzisz jakąś zmianę na wskaźniku wzgledem tego jak było latem przy upałach. jeśli brak termostatu możesz zasłonić około 30 do 50% chłodnicy od dołu. Opserwuj wtedy uważnie wskaźnik. Oczywiście można założyć termostat jeśli go napewno nie ma lub jest zepsuty. Przyczyną może też być mało drożna nagrzewnica jeśłi wszystko jest dobrze ustawione.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    30

Niestety tak już jest z silnikami chłodzonymi powietrzem. Najlepiej jak masz szczelną kabinę to bym się pokusił o założenie webasta suchego. Tylko tu koszt koło 1500 zł za używane ale kompletne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil16251290    343

Fendt 308 ma chłodzenie płynem. Jeśli to fendt 308 LSA to pomogę. Jeśli masz termostat popsuty kup kompletny termostat od ursusa C-360, koszt obudowy, termostatu, pokrywy i uszczelki to ok 40-50zł, sam mam u siebie taki założony i idealnie pasuję, trzeba tylko inny wąż założyć biegnący od termostatu do pompy wodnej. Sprawdzić trzeba drożność nagrzewnicy, jak coś dopasuj inną od jakiegoś samochodu. Centralnie pod kierownicą jest dźwigienka która się zamyka dopływ ciepłego powietrza na nogi, musi być wciśnięta.


Moje posty wyrażają moje zdanie i jeśli ktoś się z nimi nie zgadza to jego problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
strobik    0

Witam

 

mam pytanie o ogrzewanie w Fendt'cie.

 

Mam Fendt'a 104S z oryginalną nagrzewnicą i dmuchawą umieszczoną pod sufitem kabiny.

Gdy go kupiłem węże od nagrzewnicy nie były wogóle podłączone ( wentylator działa, używam go latem jako nawiewu) a teraz chciałbym podłączyć ogrzewanie.

Mam pytanie jak napełnić ta nagrzewnicę płynem ( jest umieszczona około metr wyżej niż górny wlew w chłodnicy) czyli jak naleję płynu do pełna w chłodnicy to nagrzewnica pozostanie pusta.

Jeśli chodzi o wyjścia to chyba wiem jak to połączyć bo obok pompy wody jest "dodany" kawałek węża który nie pasuje kolorem do innych i "zamyka obwód " z wężem powrotu obok wejścia chłodnicy ( podejrzewam że jest to wyjście i wejście ) i muszę to podłączyć z metalowym wężem który jest wpuszczony w prawy i lewy słupek kabiny - jeśli się mylę proszę o poprawę.

Ma ktoś może jakieś zdjęcia takiego podlaczenia z podobnego Fendt'a?

Postaram się wrzucić fotki jak to u mnie wygląda, ale na chwilę obecną mam słaby internet i zdjęcia się nie ładują na żadną stronkę do wrzucania fotek.

 

Z góry dziękuję za pomoc.

 

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam czy ktoś wie co to by moglo być jak otworzę zawór od nagrzewnicy zeby szedl cieply plyn to automatycznie w zbiorniczku zaczyna mi sie podnosić ten płyn jak gazu dodaje, zamykam obieg na nagrzewnice i jest spokój. Co to może być?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Grzesiex
      Witam,
      potrzebuję pomocy w ustaleniu przyczyn awarii sterowanie półbiegami w ciągniku fendt 311 - podobny do: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=B169779. W ciągniku wykluczyłem awarię mechaniczną, można półbiegami sterować ręcznie pod kabiną.
      Wraz z awarią sterowania półbiegów lcd pokazujący obroty silnika oraz prędkość pojazdu wyświetlają stan zerowy (mimo, że ciągnik uruchomiony i jest w ruchu oczywiście):
       

       
       
      Środkowy wyświetlacz sygnalizuje błąd w przekładni półbiegów L-M-S:
       

       
      Czasem na wyższych obrotach silnika wskakuje błąd prawdopodobnie za silnego ładowania:
       

       
      Wiem, że jest możliwość wykrycia kodu błędu, ale nie pamiętam procedury, może ktoś mógłby mnie wspomóc opisem sekwencji przycisków:
       

       
      Pozdrawiam,
      Grześ.
    • Przez adam8211
      Witam. Mam 312 lsa turbomatic z 91 roku. Niedawno pojawił się problem z kontrolką smarowania skrzyni. Zaczynając od najprostszego wymieniłem olej(Total transmission 80W-90 GL5) i filtr. Niestety objaw dalej ten sam, po kilkunastu minutach pracy w dalszym ciągu daje znać o sobie owa kontrolka. Ciśnienie sprawdzone w punkcie zaraz powyżej filtra dało 12 bar przy max obrotach. Czy ktoś doradzi jaki przyjąć kolejny krok w poszukiwaniu usterki i gdzie znajduje się ten czujnik, może to z nim coś nie tak. Mam nadzieje ze jednak nie padła mi pompa smarowania, a jeśli tak to czy konieczne jest rozpołowienie traktora ?
    • Przez Kamil723
      Witam,chciałbym wymienić olej w skrzyni w fendzie 304 89r.Zastanawiam się jaki olej wlać,na stronach z doborem oleju jest ich wiele,ale w większości to oleje STOU,czyli do wszystkiego i do niczego.Jaki olej polecacie do tej maszyny?
      Aa i jeszcze jedna sprawa,gdzie znajduje się filtr oleju skrzyni w tym modelu?
    • Przez same
      wutam dzisiaj wyciagnołem pompe wtryskowa z mojego fenda i teraz nie wiem czy przy wyciąganiu nie przestawiło mi sie koło zebate jest tam jakiś znak albo coś zeby to sprawdzić? bo jesli juz go złozę to to musi byc pewniak bo nie wiem czy wiecie ale zeby wyjąć pąpe wtryskowa to trzeba wyjąć kolektor wydechowy turbinę i pompy hydrauliki nie ukrywam ze było z tym jakieś 4 godziny pracy, więc jesli wiecie cos na ten temat prosił bym o odpowiedzi jesli to coś pomoze to jest to fendt 309 ls farmer turbomatic z 88 roku
    • Przez tomlis1993
      Witam,
      mam pytanie odnośnie paliwa w Fendzie 308c. Po dłuższej pracy zbiornik paliwa jest cały gorący. Czym może być spowodowane to zagrzewanie się paliwa ?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.