Skocz do zawartości

ciagniki rodziny Farmtrac


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

@Tompil te różnice w wysokości to możesz sobie sam policzyć tak ((18,4 - 16,9 )x0,82)x 2,54cm = 3cm wyższy, a niskoprofilówki to (16,9x2,54cm)x0,82 - (480x 0,7) = 35,2cm - 33,6cm = 1,6cm tyle matematyki a producenci opon i przyjęte wymiary mogą być nawet większe niż te różnice które wyliczyłem :D

@Tompil dlaczego napaliłeś się na 675dt, moim zdaniem lepiej 685dt bo masz mocniejsze mosty, dużo na af było o rozkręcającym się tylnym mechaniźmie różncowym gdy 675tka dostała ostro w dupe, a w 685 masz mocniejszy przedni i tylny most skrzynie 40km/ha i mocniejszy podnośnik, moim zdaniem warto rozważyć wybór pomiędzy 685dt a 675dt a nie 80tką, 80tka ma chyba proste tryby w skrzyni biegów i tyle tych różnic tylko :)

 

Z tego co wiem to tylko jedna osoba to pisała :)

Opublikowano

jeszcze gdzieś słyszałem o tym przypadku, może i nie na af, co nie znaczy że 675dt jest jakiś zły, raczej użytkownik przeciążył ten ciągnik, ale i świadczy to również o tym że mosty napędowe w tym ciągniku są zaprojektowane na max obciążenie takie jak daje ten silnik perkinsa, przecież te same mosty są przy silniku 59km, podobna sprawa w c 330 też lubi się rozkręcać talerz,

Mógłby farmtrac zastanowić się i rozszerzyć jeszcze bardziej modele które się najlepiej sprzedają a więc najpopularniejsze o skrzynie 40km/ha a nie pchać się w większe moce, czy krasnale po 30km, farmtrack sprzedaje się dzięki perkinsowi, powinien być model z 3 cyl nowym perkinsem i ze skrzynią HCR 40km/ha :D

Opublikowano

@Szary na farmtracku masz tego większego tura z metalfachu? nei za duży?

Może ktoś w końcu postarał by się o farmtracka z turem z pronaru łc3 - przecież to to samo co stoll :D

@Szary, jakie niskoprofilówki szersze są od standardowego bo w standardzie opony w farmtracku to odpowiednik 280/85/24 i 420/85/30 a niskoprofilówki 320 i 480 a 12,4 i 18,4 to szerokość 320 i 460 :)

Opublikowano

Jakiego polecanie kupić tura do Farmtraca 675 DT?

 

Fabrycznie FT montuje agromasz mragowo, i to jest raczej najlepszy polski tur na FT Słyszałem że metal fach to nie na FT a dlaczego to nie wiem :D Jak chcesz coś lepszego i droższego to stoll ale on jest dużo droższy :)

Albo spróbować tak jak @ferdek pisze z pronaru łc3 :)

Opublikowano

Jak jest u was z otwieraniem skrzynki żeby dostać się do akumulatora? Bo ja nie mogę jej otworzyć, odkręcę śrubę i uchyli się trochę skrzynka ze stopką i dalej zawadza mi o koło ten płaskownik co przykręca się śrubę. Dodam że mam opony 18.4. Jak jest u was?

Opublikowano

No słyszałem o tym że w lambo jest tak właśnie z tym ściąganiem koła. Myślę że nie trzeba koła ściągać w farmtacu wystarczy wybić sworznia na którym obraca się ta skrzynka ze stopką odkręcić śrubę i powinno być ok.

Opublikowano

@Ferdek07 przecież ten tur nie jest dużo cięższy,a nie muszę dźwigać na FUL.12.4 x 2.54cm to jest 31.49(jeden cal to 2.54cm)

 

@adamo24 celuj między protektor ;[

 

Ja mam niskoprofilówki i muszę trafiać między protektor ;[

Opublikowano

@Szary wyliczanki że 12,4 opona ma szerokość 31,5cm nic nie znaczą bo producent sobie przyjmie inaczej i tak w znajomym mi rozmiarze 420/70/24 continentalka jest 44cm szeroka podczas gdy pirelli miała nieca7e 41cm

Opublikowano

@szary35 tak właśnie celowałem miedzy protektor i nic z tego otworzy się do połowy i potem wadzi dalej o brzeg protektora, a ruszyć wtedy do przodu trochę strach żeby opony nie rozwalić. Ciekawe jak jest jak ma ktoś 16.9 pewnie otwiera się bez problemu.

Opublikowano

Witam mam Farmtraca 80 4wd ma on ok 350h i chcę sie zapytać urzytownkiów czy jak włączycie przedni napęd i puścicie sprzegło to słychać takie jak by "Szczękniecie" wczesniej nie zauwarzyłem tego a jest tak gdy koła sie slizgają bo jak ruszam normalnie to nie .Byłem na przeglądzie i zgłosiłem to to dealer mi powiedział ze ten typ tak ma.Stał u niego taki sam na placu wiec poszliśmy i w nim też tak było.Powiedzcie czy u was tak też jest ??

Opublikowano

Ja mam od listopada FT 675DT zrobiłem 100 mtg i też zauważyłem takie szczękanie przy włączonym napędzie szczególnie w pracy z turem przy szybszym ruszaniu tył przód i na odwrót

Opublikowano

Może i ten typ tak ma .A powiedzcie mi jeszcze czemu ucieka mi olej ze zbiorniczka wspomagania przez korek .Na przeglądzie wyminili mi to co jest w srodku tego zbiorniczka wracałem i dalej olej mi wycieka :P

Opublikowano

Z tym korkiem to jest pewnie tak, że musisz wymienić sobie cały ten bagnet co mierzysz poziom bo pewnie tak Ci wywala bo niema odpowietrzania. Jest tam tak, że na zakrętce na bagnecie jest taki plastik u góry (podobne coś do nakrętki od butelki), który pełni rolę odpowietrznika możliwe, że się mógł zabrudzić albo coś nie tak z nim. Powinien on tak chodzić sobie delikatnie góra-dół. Mi wysadziło ten koreczek zaraz na początku i zginął gdzieś, wyrzucało tamtędy trochę oleju był wadliwy coś korek. Koszt takiego bagnetu z tym koreczkiem to 98zł jak dzwoniłem do FARMTRACA i pan z serwisu wytłumaczył mi, że trzeba wymienić na nowy. Serwis przyjechał i wymienił na nowy bagnet za darmo i od tej pory nic nie cieknie.

Opublikowano

@PAWELWLOSTY Dali Ci cały bagnet czy tylko sam ten korek? Robiłeś pierwszy przegląd ile Cię kosztował filtry, olej i usługa? Czy po za tym coś jeszcze robili oprócz wymiany oleju w silniku i filtrów?

Opublikowano

z tym korkiem to ja też miałem przygode mi też na samym początku wywaliło tą czzerwoną u góry nakrętke i poszła też uszczelka bo byla zbyt cienka serwis to wymienił i do tej pory nic sie nie dzieje

Do adamo24

Co wybierasz się na przegłąd mnie filtry po 40 zł wyniosły od hydrauliki i oleju w sumie 80 zł olej miałem gratis i obsługe też bo na 50 mth masz przegłąd za friko

Mi oprzucz tego sprawdzali szczelność pneumatyki i ciśnienie w oponach i regulecje sprzęgła

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez huard
      Witam czy ktoś orientuje się lub wie czy można do farmtraca 555dt dołożyć siłownik pomocniczy do podnośnika?
    • Przez zyzek
      Orientuje się ktoś jak ustawić rozrząd/kąt wtrysku w farmtrac 555?
    • Przez olwenboniface
      Cześć wszystkim!
      Od kilku dni zauważyłem, że w moim Farmtrac 675 DT układ hydrauliczny reaguje z opóźnieniem – szczególnie przy podnoszeniu i opuszczaniu osprzętu. Olej był wymieniany miesiąc temu, filtr wygląda w porządku. Ciśnienie też w normie.
      Czy ktoś z Was spotkał się z podobnym zachowaniem? Zastanawiam się, czy problem może leżeć w zaworze sterującym lub pompie. Każda wskazówka mile widziana – zanim oddam ciągnik do serwisu, chciałbym poznać Wasze opinie.
      Z góry dzięki za pomoc i dobre rady!
      among us online
    • Przez Bartek1994
      Chcę kupić Farmtraca 675 DT.Chciałbym aby właściciele tego ciągnika podzielili się swoją opinia o nim.Z góry dziekuję.
    • Przez Gazpacho
      Mam problem z podnośnikiem, a konkretnie podnosi za nisko. Pytanie: czy jest możliwość wyższego podnoszenia bez demontażu ramion?



×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v