Skocz do zawartości

ciagniki rodziny Farmtrac


Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Tyle to ja wiem bo przecież sam przeglądy robiłem tylko tak teraz z perspektywy czasu się nad tym zastanawiam i wydaje mi się że to jest tylko wymysł kolesi z farmtraca.

Opublikowano

Ale co to ma do trwałości silnika gwarancji? Przecież nawet oklejony błotem filtr jeżeli nie jest rozdarty to kurzu do środka nie puści. U mnie jak były przeglądy gwarancyjne to czasami prosto z pola zjeżdzałem jak przyjechał serwis i nikt mi w filtr nie zaglądał. Chyba że akurat przewidziana była wymiana.

Opublikowano (edytowane)

Tyle to ja wiem bo przecież sam przeglądy robiłem tylko tak teraz z perspektywy czasu się nad tym zastanawiam i wydaje mi się że to jest tylko wymysł kolesi z farmtraca.

 

Źle zrozumiałem, bo myślałem, że chodzi Ci o to, że ja to zmyśliłem :D Dobra niema tematu :D

Edytowane przez Ursusc385
Opublikowano (edytowane)

A nie był to ursus seri H z perkinsem? :)  Tam był zarzut nieszczelności w układzie dolotowym i turbina poszła. Nowa jedyne 8 tysi kosztowała niby.

Edytowane przez Yoda
Opublikowano

witam w ft 675 po jakim czasie zostanie osiągnięta temperatura silnika 90 stopni praca na wolnych obrotach u mnie p 2 godzinach ma 40 stopni obroty  około 1000-1200 silnika czy to jest norma ? czujnik jest sprawny , płyn chłodnicy jest stan  układ  jest szczelny .

Opublikowano

Byłem dziś w Ostródzie oglądałem 9120 iiii...

Maska na żywo nie wygląda tak tragicznie, ale szału i tak niema, starsza zdecydowanie ładniejsza. Błotniki tylne w miarę masywne i ogólnie podobają mi się, będę musiał do swoich takie pokupować ;) Sprzęgło dosyć lekko pracuje - duuużo lżej jak u mnie w 690 - więc za to wielki "+", ale za to pedał gazu jakoś kijowato umieścili i trochę za wysoko - to tak z wierzchu bo na więcej oglądania nie miałem zbytnio czasu.

Opublikowano

Właśnie nie wiem po co oni wyskoczyli z tą nową maską, bo te nowe wyglądają już dość ładnie i powinni je ujednolicić, żeby wszystkie modele miały takie same maski. Błotniki też mi się podobają z tymi lampami LED, ale szkoda kasy żeby je wymieniać.
Zeszli trochę z cen a i tak tych większych modeli z Euro IIIB nie ma.

Ursus385 zrobiłbyś mi zdjęcie jak masz podłączony ładowacz pod rozdzielacz? U siebie mam podłączone pod gniazda hydrauliki. Ma to swoje wady, ale plusem jest to że jak nie używam ładowacza to wyłączam rozdzielacz i bez sensu nie przepływa olej przez rozdzielacz w ładowaczu i nie ma możliwości przypadkiem opuścić ładowacza, bo rozdzielacz blokuje też powrót oleju. Zastanawiam się czy to przerobić, czy zostawić jak jest.

Potwierdzam to co ktoś wcześniej pisał, że jak podrywa podnośnik to wystarczy pokręcić tymi pokrętłami od szybkości opuszczania i reakcji i przestaje podrywać.

Opublikowano

Gdzie powinna być podłączona elektryka od sterowania ładowaczem ? Niedawno podłączyłem 3 sekcję i chyba żle to zrobiłem. Ładowacz działa ale jak jeżdżę na światłach i używam ładowacza to światła przygasają. Tak jak by było jakieś przeciążenie. Ostatnio nawet te z tyłu całkowicie gasły co chwilę. Wpiąłem 3 sekcję w stacyjkę gdzieś. 

Opublikowano (edytowane)

Ja wpiąłem się bezpośrednio w klemę akumulatora i jest wszystko ok.

 

Może ktoś wie czy te nakładki na błotniki które teraz montują w kabinach koja będą pasowały do błotników w kabinie metal-fach?

post-2754-0-22401800-1486903407_thumb.jpg

Edytowane przez tompil
Opublikowano

A no sorry . Kurde miałem jechać w niedzielę ale dziewczyna nie chciała oglądac maszyn .... A masz jakies foto ? Był w stanowisku Agrolandu z Fijewa ? Czy sami zrobili swoje  stanowisko

Opublikowano

A więc oficjalnie ktoś kupił ft9120 jak dobrze pisze ...widziałem dziś takiego z turem tuzem w Działdowie zakład komunalny gp nabył

Opublikowano (edytowane)

To fajnie, patrząc ostatnio szał cenowy innych producentów, jak wyskoczyli z cenami to cena za FT 9120 i tą moc jest bardzo dobra moim zdaniem

Edytowane przez Ursusc385
Opublikowano

Odświeżam temat

 

Odnośnie wspomagania w 675 DT. Jak pisałem wcześniej - zakręciłem maksymalnie zawór, który jest nad zbiorniczkiem. Różnica u mnie jest kolosalna, jak wcześniej miałem problem w czasie jady z belą skręcać, tak teraz jest super. W miejscu czasem jest ciężko skręcić, ale wystarczy lekko ruszyć i idzie normalnie - w każdym bądź razie, zakręcenie zaworu (który jest tam niepotrzebny) pomogło u mnie wiele.

Opublikowano

Plusy:
-Niskie spalanie
-Tanie części dobrze dostępne
-Tanie filtry
-Żwawy silnik
-Lekko chodzące dźwignie (biegów, sprzęgła itp)
-Zwrotny

Minusy:
-Słabe wentylatory (obecnie poprawione)
-Kabina (zbyt nisko dźwignie sprzęgła wom, hamulca ręcznego)
-Wcześniej wspomniane wspomaganie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez zyzek
      Orientuje się ktoś jak ustawić rozrząd/kąt wtrysku w farmtrac 555?
    • Przez olwenboniface
      Cześć wszystkim!
      Od kilku dni zauważyłem, że w moim Farmtrac 675 DT układ hydrauliczny reaguje z opóźnieniem – szczególnie przy podnoszeniu i opuszczaniu osprzętu. Olej był wymieniany miesiąc temu, filtr wygląda w porządku. Ciśnienie też w normie.
      Czy ktoś z Was spotkał się z podobnym zachowaniem? Zastanawiam się, czy problem może leżeć w zaworze sterującym lub pompie. Każda wskazówka mile widziana – zanim oddam ciągnik do serwisu, chciałbym poznać Wasze opinie.
      Z góry dzięki za pomoc i dobre rady!
      among us online
    • Przez Bartek1994
      Chcę kupić Farmtraca 675 DT.Chciałbym aby właściciele tego ciągnika podzielili się swoją opinia o nim.Z góry dziekuję.
    • Przez Gazpacho
      Mam problem z podnośnikiem, a konkretnie podnosi za nisko. Pytanie: czy jest możliwość wyższego podnoszenia bez demontażu ramion?



    • Przez goldnick
      Witam jak naprawic silnik po spaleniu elektroniki 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v