Skocz do zawartości

ciagniki rodziny Farmtrac


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Właśnie nie ma ładowania prawie bo kontrolka od ładowania gaśnie dopiero jak licznik pokazuje obroty. Teraz głównie sianokiszonkę i słomę podwożę nim i często się nawet obrotomierz nie wychyla. Prawie po każdym odpaleniu podłączam prostownik i to wkurzające trochę.

Czyli co to może być? Luz na wsuwce chyba nie? Nic jeszcze tam nie patrzyłem chociaż teraz jak napisałeś o tych impulsach to mi się przypomniało że było to gdzieś tu już pisane.

Edytowane przez maroko
ort
Opublikowano

Ja swój już dwa razy dawałem do naprawy pierwszy raz się komutator wydarł ,a za drogim diody poleciały w Sierpcu mi go zrobił kapitalny łącznie z wymianą łożysk kosz coś koło 160 zł.

Opublikowano

A z którego roku jest twój ? 

4000 to dopiero mój jest 2010 r i mam prawie 6000 .

Mi na gwarancji pompa wtryskowa padła , i po naprawie do tej pory chodzi , i ten alternator , i jak się skończyła gwarancja na akumulator też mi padł .poza tym wszystko ok.

Opublikowano

Mój z 2011 roku. 

Akumulator też pamiętam że chyba 2 czy 3 miesiące po gwarancji padł. A tak to tylko pompka elektryczna od paliwa. Często musiałem do tej pory pasek na wentylatorze zmieniać bo pękał średnio co 3 miesiące.. Teraz jest jakiś lepszy ząbkowany i na razie dłużej trzyma. Myślę że to wina koła pasowego na alternatorze.  Wolny spływ od sprężarki czyli bardzo drobne rzeczy. 

Jeszcze zauważyłem że przy zmianie biegów jest taki dziwny delikatny dzwięk/uczucie. Ciężko to nazwać. Jakby zawadzanie o blaszkę/ łożysko. Ale muszę ciut dłużej zaczekać przy zmianie biegów.  Nic z tym nie robiłem bo jakoś bardzo uciążliwe nie jest to.

Opublikowano

Paski to obydwa co chwilę pękały teraz kupiłem paski aliance ponad 100 zł każdy , jakieś tam pierdoły też były.

Teraz nie będzie już tak ciężko pracował bo ma nowego następcę teraz jest pomocnikiem .

Opublikowano

U mnie też w zeszłym roku nowy NH T5 zawitał.  Ale chcąc nie chcąc trzeba na bieżąco naprawiać starszego :) 

Zajrzałem do alternatora i chyba faktycznie wymaga naprawy. Jedna szczotka sporo krótsza od drugiej. Bierznia po której szczotka się ślizga też jakby przypalona w jednym miejscu. 

Korci mnie żeby samemu zamówić zestaw naprawczy i to ogarnąć ale nie wiem czy dam radę.

Dawno dawałeś do tego kolesia z Sierpca? Masz jakieś namiary na niego?

Opublikowano

To jest numer 693 996 971 on ma warsztat i jest szyld przy wylocie w stronę Żuromina .

Dawałem do naprawy chyba że dwa lata dokładnie nie pamiętam.

Facet konkretny mówi że wszystko się da naprawić .

Ja w tamtym roku kupiłem valtre g.

Opublikowano

Nie tak łatwo go znaleźć :)  Ten jako jeden z  nielicznych pasuje parametrami. Niby są 2 śruby do przykręcanie przewodów zamiast tylko + ale przecież nie tak trudno przerobić wsuwkę na oczko na śrubę. By trzeba sprawdzić dokładnie oznaczenia. 

Mój stary na razie zamontowany na traktorze.

Jeszcze myślałem jakbym dał tam ciut mocniejsze sprężyny ( żeby bardziej wypychały szczotki) Ciekawe czy coś by to dało. Czy to może być też wina w regulatorze?

Opublikowano

Może i masz rację z tymi podłączeniami , chociaż nie jest to opisane . Ty masz blisko do czernikowa tam są dwa punkty z częściami albo podobno w Lipnie jest jakiś sklep z częściami może tam coś by dopasowali .

Opublikowano

W Czernikówku raczej takich elektycznych bardziej rzeczy nie mają. Sam alternator to prędzej ale pewnie też na zamówienie.

Ale już naprawiony i to bez jakiegokolwiek wkładu finansowego ;)  Trochę pojanuszowane ale działa :) 

Była już starta bieżnia komutatora w jednym miejscu.  Podłożyłem po 2 podkładki pod ten plastik który trzyma szczotki i przyszły one ciut wyżej i chodzą na dobrej powierzchni. Co prawda dokładnie cała szczotka nie trze o komutator ale na razie działa.  

Komutator nowy, szczotki i łożyska już i tak zamówiłem to się wymieni jak w razie znów padnie.

Dzięki Robert 

Opublikowano
10 godzin temu, Smoka napisał:

Ma ktoś do sprzedania obciążniki na przód do farmtraca 

Też mam cały komplet nie używane. Stosował ktoś olej Volker Farm Argo Tech Utto HC 10 w 30 chcę zmienić w famtracu 690 w skrzyni biegów a nie mogę znaleźć opinii o tej firmie do tej pory zalany był Texaco .

Opublikowano
10 godzin temu, robert1226 napisał:

Mam cały komplet .

Jaka cena

10 minut temu, plapla123 napisał:

Też mam cały komplet nie używane. Stosował ktoś olej Volker Farm Argo Tech Utto HC 10 w 30 chcę zmienić w famtracu 690 w skrzyni biegów a nie mogę znaleźć opinii o tej firmie do tej pory zalany był Texaco .

Ile za nie ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez zyzek
      Orientuje się ktoś jak ustawić rozrząd/kąt wtrysku w farmtrac 555?
    • Przez olwenboniface
      Cześć wszystkim!
      Od kilku dni zauważyłem, że w moim Farmtrac 675 DT układ hydrauliczny reaguje z opóźnieniem – szczególnie przy podnoszeniu i opuszczaniu osprzętu. Olej był wymieniany miesiąc temu, filtr wygląda w porządku. Ciśnienie też w normie.
      Czy ktoś z Was spotkał się z podobnym zachowaniem? Zastanawiam się, czy problem może leżeć w zaworze sterującym lub pompie. Każda wskazówka mile widziana – zanim oddam ciągnik do serwisu, chciałbym poznać Wasze opinie.
      Z góry dzięki za pomoc i dobre rady!
      among us online
    • Przez Bartek1994
      Chcę kupić Farmtraca 675 DT.Chciałbym aby właściciele tego ciągnika podzielili się swoją opinia o nim.Z góry dziekuję.
    • Przez Gazpacho
      Mam problem z podnośnikiem, a konkretnie podnosi za nisko. Pytanie: czy jest możliwość wyższego podnoszenia bez demontażu ramion?



    • Przez goldnick
      Witam jak naprawic silnik po spaleniu elektroniki 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v