Skocz do zawartości
men0410

Ciągnik ok. 100KM do transportu.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
men0410    0

Witam.Zastanawiam sie nad ciągnikiem,Wymagania to;

-Ok. 100KM(żeby ciągał 20 ton)

-Dobra,szczelna,ogrzewna kabina.

-Rocznik powyżej 1990.

-Cena nie przekraczająca 50tys.

-Może byś z turem do 60tys.

Jakiego byście polecali,będzie jezdził na odległość ok. 30km. dlatego przydałby się z szybką skrzynią. :rolleyes:

Edytowano przez men0410

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kukiteam    1

MF 3075 lub 3085 ze skrzynią dynashift . Te dwa modele spełniają Twoje wymagania . Posiadają: szczelną i dobrze wygłuszona kabinę z ogrzewaniem a jak będziesz miał szczęście to i jeszcze z klimatyzacją, skrzynie 40km/h z czterema przełożeniami bez sprzęgła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Han360    124

Za tą kasę to dobry by był ursus 1012,1212,1222 bez przedniego napędu są lepsze do transportu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

KarolT25    40

Han360 kolega napisał dobra,szczelna,ogrzewana kabina na co mu ten ursus który będzie rzympolił ;) MF dynashift dobrą skrzynię ma 4 biegi bez sprzęgła no więc 4 biegi podstawowe na żółwiu i zającu i na każdym biegu 4 nadbiegi załączane bez sprzęgła więc do transportu powinna być ok :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    114

Zetor 10540 lub coś z Renault można kupic w miare młode za te pieniąde Jak poszukasz to możesz trafic na żółtka z amortyzowaną kabina co w transporcie napewno jest przydatne ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    291

Tak ursus da sobie rade z takim czymś.moge ci też polecić ursusa 934 mój znajomy ma do transportu i bardzo sobie go chwali,ma naped i po polu ciągnie,szybka skrzynia,komfort jazdy.Ciąga nim dwie warfarmy 10 tonówki (bodajże)i radzi sobie swietnie B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlkpmder    6

MF ale nie swria 30xx z ładunkiem 20 ton słabo to widze chyba że tylko bedziesz z tym śmigał po płaskim terenie jeszcze na dodatek utwardzonym proponuje jak już to serie 31xx.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
men0410    0

Najbardziej posował by mi URSUS ale kabina do kitu(w lato bez różnicy ale w jesieni gdy buraki trzeba wozić to zimno).Zainteresowałem się MFem z serii 30xx. :unsure:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal2511    4

A ja bym Ci proponował żebyś zakupił ciągnik Deutz Fahr dx 6.05 (jak dobrze pamiętam model) Co prawda ciągnik nie posiada połówek, ale to nie jest wadą tego ciągnika gdyż według mnie nie wpływa zbytnio na komfort jazdy nawet pod obciążeniem, skrzynia synchronizowana daje sobie radę. Kabina jest dość fanie wyciszona, a sama nagrzewnica kabiny jest dość wydajna. Polecam Ci go gdyż sam mam ciągnik tej marki, lecz model czterocylindrowy 85km. Ciągniki tej marki same w sobie są dość oszczędne, a co przy dzisiejszych cenach paliwa jest ważnym (sądzę osobiście) argumentem przy podejmowaniu decyzji kupna ciągnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
men0410    0

A ja bym Ci proponował żebyś zakupił ciągnik Deutz Fahr dx 6.05 (jak dobrze pamiętam model) Co prawda ciągnik nie posiada połówek, ale to nie jest wadą tego ciągnika gdyż według mnie nie wpływa zbytnio na komfort jazdy nawet pod obciążeniem, skrzynia synchronizowana daje sobie radę. Kabina jest dość fanie wyciszona, a sama nagrzewnica kabiny jest dość wydajna. Polecam Ci go gdyż sam mam ciągnik tej marki, lecz model czterocylindrowy 85km. Ciągniki tej marki same w sobie są dość oszczędne, a co przy dzisiejszych cenach paliwa jest ważnym (sądzę osobiście) argumentem przy podejmowaniu decyzji kupna ciągnika.

 

A jaką ma moc i cena?I jak jest z dostępem do części?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal2511    4

deutz fahr dx 6.05 posiada sinik 6 cylindrów i ma 100 koni. ten ciągnik nie bedzie ci duzo spalał. sadze ze w transporcie spalanie nie przekroczy 8-10 litrow w takich przczepach o jakich mówiłeś. swoim dx 4.51 podczas zwozenia słomy nie przekroczyłem 4 litrów na godzine. co 25 godzin pracy za każdym razem tankowałen okolo 100 litrów paliwa wiec uważam ze to jest bardzo dobry wynik. z cześciami to będzie jak do każdego zachodniego ciągnika lecz z moga być tańsze od pozostałych. wybierając ten model powinnieneś się zmieścić w jakiś 40 tyś. takie propozycję:

 

http://otomoto.pl/ciagnik-rolniczy-deutz-fahr-dx-6-05-A70839.html

http://otomoto.pl/deutz-fahr-dx6-05-zadbany-gotowy-do-pracy-A61910.html

http://otomoto.pl/deutz-fahr-dx-A97715.html

 

lecz jesli posiadasz troszke wiecej gotówki to ja bym ci proponował model agrostar 6.11. 110 km troszkę nowoczesniejszy ale i napewno biedzie troche lepiej dawać sobie rade iz 100 km. takie 2 propozycje:

 

http://otomoto.pl/niemcy-deutz-fahr-agrostar-6-11-A72581.html

http://otomoto.pl/deutz-fahr-agrostar-6-11-dx-6-11-A51419.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja polecam Renie 120.54 Nektra szczelna kabina na resorach i leci prawie 50km/h i 3 pół biegi na kazdym biegu przyda sie pod obciążeniem:)

I ceny tych wersji są dobre mama taką więc polecam:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gago    0

Też bym polecil ci Renowke dobre ciągniki sa i do transportu sa dobre bo szybkie ale też bym wziął pod uwage Zetora coś z serii 9540 lub 10540 tak samo jak Reno leci ok 50 kmh przynajmniej mój na kołach 38 leciał tyle w nowszych wersjach miałeś 2 półbiegi pod obciążeniem zmienne a w starszej jeden, oba te ciągniki zbierają się juz od minimalnych obrotów a w transporcie jest to dobra sprawa bo nie trzeba go gazować z miejsca ani zmieniać biegi pod górą za czesto bo mają mocne silniki to samo bedzie w przypadku JD też trzyma się wyśmienicie obrotów. Ja bym brał coś z tej trujki JD ZETOR RENAULT ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez sslawek456
      Witam jestem tu nowy Stoję przed zakupem głównego ciągnika lecz nie wiem jaki wybrać,w gre wchądza:New holland t5 115 ec,Zetor fortera cl 110,case farmal 115 ewentualnie deutz fahr 5110g.Ceny są bardzo podobne,a jezeli chodzi ojakośc to zwracam się do was co sądzicie o nich ? i jak się sprawują w gospodarstwach ?
    • Przez rolnik17
      Jest w planie kupno mocniejszego ciągnika . Myśl jest o 7745 i 7340 ?
      Czy te modele to to samo czy są jakieś różnice,jakie maja spalanie awaryjnośc itp.Proszę o fachową odp. Z góry dzięki.
      Pozdrawiam rolnik17
    • Przez kopokop
      Witam jaki byście polecili ciągnik do pługa unia atlas 5 skib.Ziemie lekkie .
    • Przez Fugeo
      W najbliższym naborze będę próbował swoich prób w PROW. Chciałbym starać się o dofinansowanie na ciągnik rolniczy do pracy z ładowaczem czołowym, opryskiwaczem, rozsiewaczem nawozów.
      Moje propozycje:
      CASE IH FARMALL C 65/75
      DEUTZ-FAHR AGROLUX 65
      JOHN DEERE 5067E (minus to udźwig tylnego tuza - 1800 kg)
      KUBOTA M6060
      NEW HOLLAND T4.65 UTILITY
      ZETOR MAJOR 60
      I może jeszcze jakiś ursus, ale póki nie słyszałem żadnych sensownych opinii.
       
      Zależy mi na dobrej zwrotności , na jak najlepszym stosunku cena/jakość, niskim spalaniu, jak najmniejszej awaryjności, udźwig tura w granicach 1300-1500 kg.
    • Przez jasikor
      Witam 
      Planuje zakup ciągnika o mocy 140-150 km. Pod uwagę biorę JD 6155 M POWER QUAD ECOSHIFT  oraz MF 7615 DYNA 6 ewentualnie 7614 DYNA 4. Wyposażenie ciągników miałoby być podstawowe wraz z przednim TUZ-EM i WOM-em oraz amortyzacja przedniej osi i kabiny. Chciałbym usłyszeć opinie właścicieli i użytkowników obu modeli, podzielenie się spostrzeżeniami. Chciałbym trochę dowiedzieć się na temat silników AGCO POWER stosowanych w MF - wady i zalety w stosunku do Perkinsa, spalanie, awaryjność. 
      Ceny obu modeli są podobne. proszę o pomoc i podzielenie się swoim doświadczeniem i uwagami. 
×