Skocz do zawartości
sloneczniktv

Ursus C-360 kabina

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ursus

Witam.

Mam problem./

1.W mojej c-360 mam kabinę sokółkę.

Pomiędzy kabiną a błotnikiem jest duża przerwa.

Kiedyś był montowany "gumolit" bardzo słabe i źle dopasowane.

Czy można dokupić takie gumy orginalne.

Może ktoś podpowie z jakiej grubości gumy to zrobić.

Jeżeli ktoś ma to zrobione proszę o zdjęcia.

2.

Widziałem u sąsiad ,że w błotnikach ma dodatkowe blachy z przodu.(zdj1)

Czy mogę dostać (kwadratowe) błotniki pod taką kabinę z tapicerką.

 

 

ZDJ1:

img0277dx.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

ZDJ2:

img0307y.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

POZDRAWIAM :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Han360    124

raczej do tej kabiny nie dopasujesz kwadratowych błotników z tapicerką :mellow:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Uziu92    1411

ja mam podobny problem z balchami do kabiny rowniez sokolka do c 330 te blachy mi popekaly i nie wiem gdzie to mozna dokupic bo dorobic to bedzie problem a chodzi mi o nadkola ktore sa przy dzwiach

jezeli ktos to wymienial u siebie i wie gdzie to mozna dostac to prosze o pomoc

 

Mój odnośnik

Edytowano przez Uziu92

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    176

To się robi tak że przyspawuje się do kabiny kawałek blachy wycietej na okrogło równolegle do błotnika tylko żeby miała z 2cm luzu i na to zakłada się uszczelkę od bagażnika samochodu osobowego np:TAKA.Koło drzwi można uszczelnić czymś TAKIM

Edytowano przez asharot

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

przyłączam się, też trochę mi sie te gumy zniszczyły, ale wiem, że problemem będzie coś tam "dorobić" :blink: ...

 

Nie ma problemu :D kupuje się gumę zbrojoną z metra, wycina, odgina te płaskowniki co trzymają starą gumę , podkłada dogina i po problemie. Oryginalnych nie dokupisz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie ma problemu :D kupuje się gumę zbrojoną z metra, wycina, odgina te płaskowniki co trzymają starą gumę , podkłada dogina i po problemie. Oryginalnych nie dokupisz

Ten płaskownik jest do bani.Myślę go przykręcić na blacho wkręty tkzw."Pchiełki" :)

A jak to się dokładnie nazywa ta guma :?

Edytowano przez sloneczniktv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SZYMANOX    376

Nie lepiej to dociąć z blachy ? kup sobie bristol ,i nożyczkami dotnij kontury odrysuj na blasze ,i cała filozofia a u miejscu styku z błotnikami daj uszczelkę ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gabrysiek    47

Witam!

Chciałbym odświeżyć temat, a mianowicie mam problem. Aktualnie mam ciapka w remoncie, ale nie długo na jego miejsce stanie mój 3p z kabiną Sokółki. Ciągnik głównie ma być uszczelniony, odświeżony i przystosować go chcę troszkę do tura. Myślałem nad wymianą kabiny i maski aby poprawić sobie komfort, lecz sprzedając obecną kabinę, maskę i błotniki to bym dostał za to ok. 2 tys. Za nową kabinę i maskę musiałbym dać do 6 tys. Wniosek z tego taki iż 4 tys bym musiał dołożyć i tu rodzi się problem czy warto, bo jednak 4 tys jak na początek rozwoju gospodarstwa to są dla mnie duże pieniądze. Wiadomo jak bym kupił nową kabinę to miałbym więcej miejsca przy błotnikach oraz przy pedałach i lepiej by się jeździło we 2 osoby.

Teraz mam takie pytania, a zarazem prośby, bo jest nawet dużo osób na AF, które mają takie kabiny jakie macie rozwiązania przy szczelności tej kabiny po między błotnikami, a kabiną jest tam ok 3-4 cm dziury. A drugi problem to przy drzwiach, a błotnikiem, bo jak dzisiaj się przyglądałem to nawet rama kabiny nie styka się z błotnikiem, a chcąc przedłużyć błotnik to najdzie na oponę. Jak wygląda u was zabudowa tylna (mam szybę lecz nie założoną i nie wiem jak tam bd wyglądać). Jak wygląda sprawa przy pedałach sprzęgła/gazu/hamulca. Czy dało by się do tej kabiny dostosować nowy kokpit. Czy nawiew ciepłego powietrza od chłodnicy by nie przeszkadzał przy ramie tura? Jak wygląda sprawa progu przy siadaniu i wysiadaniu z ciągnika bo wynosi on ok. 15-20 cm, a wyskakując z ciągnika to jednak kolana też z czasem bolą. Jeżeli by się zlikwidowało ten próg to kabina by już nie była tak stabilna.

 

Proszę o wstawianie zdjęć i pisanie rozwiązań, bo miałem wystawić tę kabinę na sprzedaż, lecz ostatnio jakoś tak troszkę pomyślałem, że może skoda pieniędzy aby tak do inwestować 3p, kupując nowe opakowanie.

Na forum wiele osób chwali tę kabinę, ale ciekawe jakby popracowali w niej dłużej szczególnie przy pracy z dużo ilością wchodzenia i wychodzenia z ciągnika czy nadal by ją chcieli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mrmagyster    30

@gabrysiek mam taką kabinę i tata w niej trochę ten próg przerobił podczas gdy byłem w szkole :D Kabina jest dalej solidna, z resztą co będę opisywał - wstawie zdjęcie tylko może jutro zrobię bo dzisiaj juz ciemno a na zewnątrz stoi ciągnik. Ale komfort wsiadania i wysiadania się polepszył zdecydowanie można teraz stanąć od razu na podłodze ciągnika, bez konieczności stawania na stopień ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marioboss    28

gabrysieknie pozbywaj się tej kabiny,bo to mocna i porządna konstrukcja,dzisiaj już się takich nie robi.Mojemu koledze uratowała swego czasu życie podczas wypadku.Bez problemu można ją uszczelnić,wyciszyć itd.Nowe kabiny wcale nie są takie super,a przy tym są słabsze konstrukcyjnie.Między błotniki a ramę kabiny polecam dać uszczelkę taką,jak jest fabrycznie z przodu,uszczelniająca kabinę na masce,czyli taka trójkątna z wycięciem na środku,w które wchodzi maska.Oczywiście wcześniej trzeba tam przyspawać odpowiednio dociętą blachę,żeby wszystko ładnie przylegało.Zamiast gum obok drzwi,uszczelniających przednią część błotnika (gdzie chlapie błoto) można dać blachę,ja mam tak zrobione,oczywiście powierzchnię blachy z błotnikiem uszczelnić.Ja w swojej kabinie jeszcze dużo rzeczy muszę zrobić,ale na razie brak czasu,no i muszę jakiś migomat sobie sprawić.Zlikwiduję sobie chyba orginalny zbiornik paliwa,dam inny na dole,a w miejscu orginalnego dam akumulatory,oczywiście wstawię blachę,żeby odgrodzić silnik od wnętrza kabiny,spróbuję trochę wyciszyć itd.Coś się wymyśli.Ta kabina,w porównaniu np. do Koji,jest wąska,ale nikt przecież nie będzie jej poszerzał.Po uszczelnieniu połączeń z błotnikami,uszczelnień drzwi i szyb,można spokojnie zrobić sobie tapicerkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mrmagyster    30

gabrysieknie pozbywaj się tej kabiny,bo to mocna i porządna konstrukcja,dzisiaj już się takich nie robi.Mojemu koledze uratowała swego czasu życie podczas wypadku.Bez problemu można ją uszczelnić,wyciszyć itd.Nowe kabiny wcale nie są takie super,a przy tym są słabsze konstrukcyjnie.Między błotniki a ramę kabiny polecam dać uszczelkę taką,jak jest fabrycznie z przodu,uszczelniająca kabinę na masce,czyli taka trójkątna z wycięciem na środku,w które wchodzi maska.Oczywiście wcześniej trzeba tam przyspawać odpowiednio dociętą blachę,żeby wszystko ładnie przylegało.Zamiast gum obok drzwi,uszczelniających przednią część błotnika (gdzie chlapie błoto) można dać blachę,ja mam tak zrobione,oczywiście powierzchnię blachy z błotnikiem uszczelnić.Ja w swojej kabinie jeszcze dużo rzeczy muszę zrobić,ale na razie brak czasu,no i muszę jakiś migomat sobie sprawić.Zlikwiduję sobie chyba orginalny zbiornik paliwa,dam inny na dole,a w miejscu orginalnego dam akumulatory,oczywiście wstawię blachę,żeby odgrodzić silnik od wnętrza kabiny,spróbuję trochę wyciszyć itd.Coś się wymyśli.Ta kabina,w porównaniu np. do Koji,jest wąska,ale nikt przecież nie będzie jej poszerzał.Po uszczelnieniu połączeń z błotnikami,uszczelnień drzwi i szyb,można spokojnie zrobić sobie tapicerkę.

Dokładnie, wszystko jest do zrobienia :)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateosek    8

Witam ja w swojej c-360 też mam sokółkę i da sie tam zrobić dużo 

1.Jeśli chcesz trochę wygłuszyć to napchaj starej gąbki z siedzenia samochodowego między bak i pod bak 

2.uszczelnij te dziury przy szybkach dolnych z przodu u mnie jest obite skajem i to nawet ładnie wyglada 

3.wyłóż podłogę gumą (o ile posiadasz podłogę jak nie to zrób lub kup jak się da) 

4.z błotnikami nic trudnego wystarczy albo delikatnie popuśćić te łączenia szyby i tam dociąć gume i (pzykręcić ja tak mam) a na to jak masz sarą wykładzinę samochodową to dociać i obić zawsze cos tam cieplej i lepiej wygląda 

5.Zabuduj sobię tylni most miarę możliwości np.pospawaj i przykręć (żeby łatwo było coś wymienić w wrazie awarii ) 

6.jeśli masz kabinę starego typu czyli taka jak moja to mozesz sobie założyć uszczelki samochodowe na drzwi oraz tylnią szybe 

7.a tu co masz tą dziurę miedzy ramą kabiny a błotnikiem możesz albo zrobić jak ja że przeciąłem stary zderzak od poloneza i dopasowałem albo dociać z blachy 

Jeśli chciał byś zobaczyć jak to u mnie jest zrobione to pisz to ci wyśle foto

Zapraszam na kanał na yt : https://www.youtube.com/channel/UCCBhe4oFQ-WXYXcXgAk 

Na filmach możesz sobię zobaczyć parę modyfikacji 

W sprawie zdieć pisz tu https://www.facebook.com/MaTiQ.Agriculture

Pozdrawiam :) 

Edytowano przez Mateosek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomazi3p    44

Witam! Znacie może jakąś firmę sprzedająca tanie kabiny do 360? Na internetach znalazłem najtańszą za 2700zł z błotnikami, może macie jakieś przedsiębiorstwo sprzedające ciut taniej? Chodzi mi o kabinę ala-komfort z blonikami tapicerowanymi itp. PZDR

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateosek    8

Oj chyba raczej nie ma poniżej 2 tyś. zł jeszcze z tapicerką to nawet nie masz co liczyć 

Pozdrawiam 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomazi3p    44

Poniżej 2000zł to nawet używkę jest trudno kupić, ja myślałem nad tym http://allegro.pl/kabina-ursus-c360-c-360-c330-c-330-super-cena-i4874922949.html Może ktoś z forumowiczów sobie taką sprawił i jest mi w stanie powiedzieć jak z jakością za te 2800zł? Docelowo chcę wysoki dach. Jest to jedna z tańszych jak nie najtańszych kabin, więc jak z jakością? Dzięki za odpowiedzi :) PZDR

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolnik6666    4

Witam. Właśnie trafiłeś na właściciela który zakupił kabine firmy KOLA http://allegro.pl/ka...4874922949.html. No powiem tak. Jest ona jedną z najtańszych maszyn które znalazłem. No i jestem miesiąc po zalożeniu. Pierwszą rzeczą jest to. Nie kupuj z oświetleniem. Tu na tym starcisz. Dałem się wrobić bo myślałem za w nich będą żarówki a tu nic. :) No jakość wykonania też nie jest dobra ale za tą cene już brać. Udało mi się wziąść z wysokim dachem puszką farby oraz wycieraczką i siłownikami gazowymi + transport za 3200 zł. Ostatnio widzę że kabina nie jest perfekcyjnie poddana pod ciągnik. Właśnie nie wiem czy to moja wina czy też oni źle wycieli w błotniku dziure koło zwolnicy. Tak czekałem na nią w dwa tygodnie. No i koniczne też było wzmocnienie mocowań kabiny do ciągnika bo na moje tereny z dziurami trzeba odpowednio przygotować. Wybór zależy od ciebie. Moim zdaniem kabina taka jak ma byc. Pozdrawiam. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomazi3p    44

KOLA czy Gola? :) mam zamiar kupić gołą tzn bez oświetlenia, które sobie sam skompletuje. Jeżeli będą mieli to dodatkowo przednie błotniki ala Zetor. Mnie gościu zapewnił że jak zamówię w pon to w piątek może już być. Moja stara kabina jest już w kiepskim stanie, i chciałem trochę ciągnik odświeżyć. Jak ogólnie wrażenia po "przesiądnięciu" się ze starej kabiny do tej? W planach mam też wygłuszenie ciągnika-gumy, pianki i być może podłoga na równi ze skrzynią ale to się okaże. Rozpisałem się nieptrzebnie, więc jak możesz to powiedz jak z tym "komfortem" ? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszP    2

Posiadam kabinę firmy Gola tzw. nowe oblicze. Ramy tychże kabin wykonuje tylko jedna firma - to musi mieć atest. Mocowania wszystkie pasowały i sprawiały wrażenie solidnych. Powłoka lakiernicza ramy oceniając bardzo pozytywnie - taka sobie. Błotniki, dach ładnie pomalowane ale to nie zgnije bo jest plastikowe:) W oświetleniu faktycznie brakuje żarówek, trochę to irytuje bo w sumie kosztowało wszystko 6 tysięcy. Co do komfortu:)))) bez kabiny było ciszej, ale zimniej:)). Wyposażenie dodatkowe nawet fajne: 2 elektryczne wycieraczki, elektryczny spryskiwacz, siłowniki gazowe tylnej szyby, uchylne boczne szyby i wysoki dach z szybrem. Wizualnie bajka, w praktyce strach o plastikowe błotniki i drogie szyby z wierconymi otworami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Newholland15
      Witam panie i panów, wpadłem na pomysł żeby do mojego ursusa c-360 założyć tłumik z jakiegoś zetora 5211, 7211 itp. gdyż bardzo mi się podoba dźwięk tych ciągników. Teraz mam do was pytanie gdzie i za ile można dostać taki tłumik? I czy ten głos będzie taki jak w zetorze czy jednak jakoś inaczej będzie chodził? Gdzieś czytałem że są te tłumiki dość ciężkie i się podobno łamią, czy to prawda? I teraz najważniejsze pytanie, czy ten tłumik będzie pasował czy trzeba będzie coś przerabiać?
      Pozdrawiam.
    • Przez tomb2
      A więc szukam jakiejś nowej kabiny do mojej 60-tki teraz mam takie zerdzewiałe blaszane starocie więc czas na nowe blachy. Nie będę pakował w c-360 niewiadomo jakiej kasy ale może macie jakieś spostrzeżenia na temat rzemieślniczych kabin, na co zwrócić uwage jakich unikać ?
       
      Lekko zejde z tematu jaki kolor C-360 preferujecie ? Bo nowe blachy muszą być pomalowane oczywiście żółty czy czerwony
       
      Temat dotyczący starszych kabin:
      http://www.agrofoto.pl/forum/topic/31223-stare-kabiny-wygluszanie-starszych-kabin/
    • Przez krzys924
      Witam.. ostatnio miałem mały wypadek polegający na tym ze cofną sie wałek od pośredniego koła rozrzadu i zahaczył o przeciwwagę... rozebrałem silnik i okazało sie ze przeciwwaga jest strasznie luźna i zaczepia o blok silnika a wałek od tego koła pośredniego jest zgięty i mam w związku z tym parę pytań.. czy mogłem uszkodzić wał korbowy to znaczy czy mógł pęknąć lub zgiąć sie . czy dokupię oddzielnie jedna przeciwwagę i czemu ona sie poluzowała ???
    • Przez Pufcorek
      Witam
       

       
       
      Jak ta podłoga się fachowo nazywa ? Co sądzicie o takiego rodzaju podłodze do c-4011 / c-360 ?
       
      I czy jest droga ?
       
      Z góry dzięki za odpowiedź .
    • Przez maslo200
      witam zakupiłem ciągnik  mam do niego wszystkie umowy kupna sprzedaży od pierwszego właściciela  nawet star rachunek że zakupił  go na własny użytek  ciągnik był rejestrowany jest wpisany nr rejestracyjny dzwoniłem do wydziału komunikacji i powiedzieli żeby wysłać ksero dokumentów dostałem odpowiedz że  nie mają już o tyle lat wstecz dokumentów potwierdzających rejestracje ciągnika   do ciągnika nie mmam dowodu ani tablicy i zastanawiam czy da sie coś zrobić czy jedyne wyjście kupić papiery z góry przepraszam jeśli to nie ten dział i prosił bym o przeniesienie za pomoc z góry dziękuje   
×