Kris24

Gaz w Bizonie Z056

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Kris24    4

Pytanko. Jak to możliwe że gaz jest przestawiony w Bizonie, normalnie dodawanie gazu odbywa się po przesunięciu dźwigni z góry na dół, a w bizonie wuja jest odwrotnie z dołu na górę się przesuwa, co może być przekombinowane ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbozowy    29

jak kiedys mialem bizona to sie na bok przesuwalo.... a zreszta jak dziala wszystko to co zqa roznica?

Edytowano przez zbozowy

Naprawy maszyn budowlanych VOLVO u klienta (mechanika, hydraulika, elektryka, dpf, ad-blue).

Obsługa klimatyzacji w każdym sprzęcie u klienta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kris24    4

W sumie nieduża, ale byłem przyzwyczajony do orginalnego operowania gazem i mi się z początku trochę myliło, tylko mnie zastanawia jak to zostało przerobione.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Sadek    801

Prawdopodobnie któraś dźwignia (od gazu) jest obrócona o 180 stopni.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    42

W bizonie jest ustawianie gazu od albo do siebie. Co do zmiany dodawania gazu wystarczy obrócić o 180" dźwigienkę koło podajnika ziarnowego ale nie robiłem tego, bo po co, tak jest najlepiej. Kris24 mogłeś najpierw zajrzeć do silnika i już byś wiedział co i jak

Edytowano przez Junkers

KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
spawel98    0

Zobacz sam możliwe tak jak tam mówił że może być obrócone o 180 stopni albo jakaś inna przerobiona na własną rękę nieoryginalne albo źle złożone i gaz jest odwrotnie :)

Edytowano przez Marcin91

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    42

Kolego, wiem że jesteś nowy ale popatrz na datę postu na który odpowiedziałeś <_< on ten problem już na pewno dawno rozwiązał.

Polecam przeczytać regulamin, bo kiedyś się pytałeś jak zadawać pytania.

Najpierw się szuka i czyta, a nie na oślep zadaje pytania.

A tak się spytam z racji twojego wieku(bez urazy :lol: ), jeździłeś bizonem a raczej młóciłeś czy jesteś tylko teoretykiem??


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj