Polecane posty

deydykal    0

Narazie 4 polową to smigał śmiało i prędkość też w miare dobra, na lżejszych ziemiach mógłbym 1 szosową ale narazie nie chce mu wstawiać bo dopiero 46 mtg przejechane...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kocyk134    0

Ja swojego uczepiłem do siaczkarni i mam problem bo 1 terenowa jest przy szybko czy jak będe kosił na półbiegu to nic sie nie stanie

 

A co do spalania to nie tak dużo zamiast sie tu kłucić to pogdajcie z tymi co maja JD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
deydykal    0

z pólbiegami to nie wiem jak jest ja je uzywam tylko wtedy jak ciągnik spada z obrotów a tak to nie..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielhaker    6899

Ja swojego uczepiłem do siaczkarni i mam problem bo 1 terenowa jest przy szybko czy jak będe kosił na półbiegu to nic sie nie stanie

 

A co do spalania to nie tak dużo zamiast sie tu kłucić to pogdajcie z tymi co maja JD

A skąd wiesz że JD dużo palą? Z takich opowieści jak o Zetorze? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
deydykal    0

taaa ale za jaką cenę.. Zetor np. wcale aż tak nie odbiega od JD wiadomo różnica jest ale nie jest to przepaść

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zduncio34    0

Porównaj sobie 20 letniego John Deere i Zetora John będzie chodził kolejne 20 bez większych awarii a w zetora juz trzeba kasę wkładać bo się sypie coś o tym wiem . Jakość zawsze kosztowała porównywanie zetora i john deere jest nie stosowne john deere możesz porównywać z fendt ewentualnie valtra

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
deydykal    0

Myśle że jeśli jednak zadbasz o sprzęt to bedzie Ci sie dobrze sprawował... W Zetorze jak coś Ci się schrzani to naprawa aż tyle Cie nie uczyni a w JD nawet jak małe gówno pójdzie to już kupa forsy wydana

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SLAWEK1987    2

taaa... john deere... już gdzieś był temat dlaczego w sprzedaży jest tyle młodych tych ciągników. gwarancja się kończy i zaczynają się pozbywać. :lol: :lol: :lol:

JD, fendt, valtra. ciągniki na pewno jakościowo dobre, a przy tym "dość" drogie. a na AF o awariach tych marek na pewno dużo nie znajdziesz. bo jeżeli nawet coś się popsuje, to i tak prawie nikt nie szuka pomocy na forum,tylko wzywa serwis. tyle w nich elektroniki najeb :P że i tak sam nic nie zrobisz. a kogo je na nie stać, to stać go powinno i na ich serwis.

Edytowano przez SLAWEK1987

KPK Komurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kocyk134    0

W mojej miejscowości są 2 JD jeden nowy z tamtego roku a drugi 12 letni jak sie spytałem gościa co ma tego 12 letniego ile pali to mi powiedział że od h**a a drugi połamał mske w tym nowym to podobno nowa kosztuje 8 tys

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielhaker    6899

A może byście tutaj na AF spytali użytkowników o awarie w ich ciągnikach bo wasze posty są mało wiarygodne. <_<

Nie ma co się oszukiwać bo niestety ale Zetora to możemy porównywać do ciągników ze średniej półki (Case, NH, itp.) a nie wyższej. Po prostu nie ta klasa. To tak jakby porównywać nowe samochody warte 30-50tys. do tych 80-130tys.

Na allegro też możemy spotkać młode samochody i też powiecie że gwarancja się kończy i ktoś chce się pozbyć? :huh:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil1998    92

Ja swojego uczepiłem do siaczkarni i mam problem bo 1 terenowa jest przy szybko czy jak będe kosił na półbiegu to nic sie nie stanie

 

A co do spalania to nie tak dużo zamiast sie tu kłucić to pogdajcie z tymi co maja JD

A co mu będzie niby jak będzie na półbiegu??

Chyba po to on jest,żeby miał lżej traktor i zwolnił deko


Ursus c-330 Zetor Proxima 65 Zetor 7745 Zetor Proxima Plus 100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mister    54

Porównaj sobie 20 letniego John Deere i Zetora John będzie chodził kolejne 20 bez większych awarii a w zetora juz trzeba kasę wkładać bo się sypie coś o tym wiem . Jakość zawsze kosztowała porównywanie zetora i john deere jest nie stosowne john deere możesz porównywać z fendt ewentualnie valtra

Człowieku weź ty w końcu dorośnij... w dobie dzisiejszych mediów nikt ci nie uwierzy że to taki boski ciągnik. Z całym szacunkiem nie mam nic do jakości JD ale co można to można bez zbędnych ah oh eh... <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zduncio34    0

Człowieku weź ty w końcu dorośnij... w dobie dzisiejszych mediów nikt ci nie uwierzy że to taki boski ciągnik. Z całym szacunkiem nie mam nic do jakości JD ale co można to można bez zbędnych ah oh eh... <_<

Mój wujek zajmuje się naprawą ciągników ja tego nie wziąłem z kapelusz tylko mówię to co on twierdzi .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

theursus ma deutz fahra i scieme robi każdy chwali swoje miałem zetora mam john deere 6320 i według mnie z etor nadaje sie na głowny cagnik w gospodarstwie

 

a co do john deere to ni c takiego ma go na placu 2002 r 7000 godzin . wszyscy mówią że zetor to 5000 tys godzin to złom a john deerem można 15000 tyś i nic tylko ja mam 7000 i jest tak wyjebany że szkoda gadać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luki2104    0

Moge sie klucic chdcby nie wiem co ale co do spalania w zetorze to ktos sobie powiedzial jak przesiadl sie z c330 to napewno wiecej spali ja posiadam 7211 i 7340 i duzo nie pala wujek kupil forterre 11441 i pali duzo mniej niz ursus 1014 zetor to dobry ciagnik jezeli odpowiednio nim sie operuje i dobiera sie odpowiednie sprzety do niego i serwis nie jest drogi z czesciami nie ma problemu i czesto sie nie psuja jak sie dba

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SLAWEK1987    2

theursus ma deutz fahra i scieme robi każdy chwali swoje miałem zetora mam john deere 6320 i według mnie z etor nadaje sie na głowny cagnik w gospodarstwie

 

a co do john deere to ni c takiego ma go na placu 2002 r 7000 godzin . wszyscy mówią że zetor to 5000 tys godzin to złom a john deerem można 15000 tyś i nic tylko ja mam 7000 i jest tak wyjebany że szkoda gadać

john deere już po 7000 dojechany? to wesoło. napisałem wcześniej że brat stryjeczny miał 7211, ciągał pługi 4, i sieczkarnie ks-ke. 20 lat silnik bez remontu chodził...

tylko niestety część forumowiczów wolało podkreślić to co gorszego usłyszałem o zetorze. swoje spalą, ale silniki mocne


KPK Komurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

porównujecie JD do zetora na pewno JD więcej wytrzyma mth niż zetor ale nikt nie powiedział ze jakieś w nim usterki się nie trafia i koszty części nie są małe do JD napewno taniej będzie naprawić zetora :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mister    54

Mój wujek zajmuje się naprawą ciągników ja tego nie wziąłem z kapelusz tylko mówię to co on twierdzi .

I co nigdy nie naprawiał JD tylko same zetory? pracuje w serwisie czy ma prywatny zakład? o ile procent części do jd są wyższe niż do zetora, o jakich mówisz z lat 90? czy proxima forterra?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemrolnik    14

Porównaj sobie 20 letniego John Deere i Zetora John będzie chodził kolejne 20 bez większych awarii a w zetora juz trzeba kasę wkładać bo się sypie coś o tym wiem . Jakość zawsze kosztowała porównywanie zetora i john deere jest nie stosowne john deere możesz porównywać z fendt ewentualnie valtra

 

Miałeś kiedyś zetora ?

Mój Zetor, 23 lata i nic sie w nim nie psuje. jedynie pompka sprzęgła, mały koszt do 50zł Tarcza sprzęgłowa i poszłą, jedna, ale to normalne, nawet i w JD. Reszta NIE dotykana nawet palcem, zero wycieków. smile.gif I co na to powiesz mądralo, że trzeba wkładać kase?

Tak wkładam, hobby'stycznie typu jakiś bajer do kabiny, plak, i oleje zmieniam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielhaker    6899

Kolejny przykład: Zetor 5211 w tym roku jesienią obchodzi 20 urodziny. Wymieniona pompka sprzęgła (40zł), hebel (30zł) i sprężyna od listew (4zł) :blink: Nie liczę olejów itp.

Sprzęgło jeszcze jest. ;)

Edytowano przez danielhaker

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kocyk134    0

Ja mam jeszcze zetora 6245 z turem to wymieniłem w nim miski od sprzęgła i cos tam od drugiego stopnia sprzęgła a tak to po za tym to "kamienny" ciagnik tylko nie długo skończy sie w nim silnki przez moja głupote

 

może wie ktos ile to ma koni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj