Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
czaro411

Case JX 90 czy Farmtrac 690dt?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Case
MgrLukash    128

Wyczerpujaca wypowiedź :P

Zważywsz na fakt iż w serii Jx można zamówic rewers EH myślę że byłby lepszym rozwiązaniem niż mechaniczny w Farmtracu...


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Dyktator    0

Kolego @Karolt25 uzasadnij swoją wypowiedź, dlaczego to właśnie Case jest lepszym wyborem do ładowacza czołowego?

Edytowano przez Dyktator

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KarolT25    40

Szersze opony na przodzie,posugerowałem się tym że po prostu Case to lepsza firma niż Farmtrack ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tytusT1    0

pewnie ze case wogole nie ma sie nadczym zastanawiac no chyba ze jedyne kryterium to cena farmtrac to zlepek roznych firm a najlepszy jest motyw z kabina robi ja jakas zawodowka na praktykach no silnik perkinsa niby plus bo muj sasiad majacy to cudo mowi ze malo pali ale co po silniku jak reszta badziew np rewers zeby zmienic kierunek jazdy trzeba sie zatrzymac i dopiero ze zgrzytem przezucic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kokoman0    78

Przy każdym traktorze z mechanicznym rewersem powinno się zatrzymać i dopiero wtedy zmieniać kierunek jazdy (to nie rewers elektro-hydrauliczny czy hydrauliczny że podczas jazdy możesz zmieniać kierunek bez zatrzymywania).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Z7245    10

pewnie ze case wogole nie ma sie nadczym zastanawiac no chyba ze jedyne kryterium to cena farmtrac to zlepek roznych firm a najlepszy jest motyw z kabina robi ja jakas zawodowka na praktykach no silnik perkinsa niby plus bo muj sasiad majacy to cudo mowi ze malo pali ale co po silniku jak reszta badziew np rewers zeby zmienic kierunek jazdy trzeba sie zatrzymac i dopiero ze zgrzytem przezucic

Po pierwsze rewers nie zgrzyta bo jest synchronizowany i wcale nie trzeba się zatrzymywać, dźwignia od rewersu chodzi leciutko i jest w dobrym miejscu przy kierownicy. A case to bardzo mała kabina. W farmtracu masz sprzęgło włączane elektrohydrauliczne. Do tego farmtrac jak na swoje wymiary jak rozstaw osi jest bardzo zwrotny. A w kwestii opon też można wziąć szersze ja w swoim mam 370 z przodu to i tak są szersze niż w sąsiada NH tl90A gdzie ma bodajże 11,2 w standardzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    583

pewnie ze case wogole nie ma sie nadczym zastanawiac no chyba ze jedyne kryterium to cena farmtrac to zlepek roznych firm a najlepszy jest motyw z kabina robi ja jakas zawodowka na praktykach no silnik perkinsa niby plus bo muj sasiad majacy to cudo mowi ze malo pali ale co po silniku jak reszta badziew np rewers zeby zmienic kierunek jazdy trzeba sie zatrzymac i dopiero ze zgrzytem przezucic

 

 

Czytają takie posty nie wiem czy się śmiać czy płakać, przecież ten co to napisał nawet nie wie jak się powinno używać mechanicznego rewersu :blink: Pewnie jeszcze sprzęgła nie wciska do zmiany kierunku rewersem :lol: stąd te zgrzyty...

 

Jeździłem trochę FT 690DT i nie zdarzyło mi się żeby rewers zazgrzytał, jedynie zdarzyło mi się tak raz w 675DT ale to z pośpiechu

 

Autor tematu niech sam lepiej zdecyduje co lepsze.

Farmtrac na pewno będzie tańszy, ma lepszą skrzynie (24x24) (case - 12x12)

FT też ma większą kabinę, pojadą 2 osoby, w Case jest to mało prawdopodobne....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tytusT1    0

spokojnie kolego rozluznij zwieracze tylko wyrazilem swoja opinie nie wiem jak kto tam jezdzi ale slyszalem co sie dzieje jak ladowal bele no i zapytanie bylo ktory lepszy do tura i jak bys nie zachwalal swej maszyny to kazdy sie zgodzi ze case z elektohydraulicznym rewersem i mokrym sprzeglem bedzie wygoniejszy w pracy i napeno dluzej poslozy moze kabina i odrobine mniejsza ale n ie rozumnie to pliot na plou jest ci potrzebny czy do kosciola chcesz smignac z rodzina pochwalic sie maszyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    128

 

FT też ma większą kabinę, pojadą 2 osoby, w Case jest to mało prawdopodobne....

 

Ale niestety wnętrze ma wykonane z tandetnego i trzeszczącego plastiku

podobnie jak Farmer czy Ursus <_<


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Z7245    10

Do farmera i ursusa to nie ma co porównywać w farmerze praktycznie cała kabina to plastik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    583

Ale niestety wnętrze ma wykonane z tandetnego i trzeszczącego plastiku

podobnie jak Farmer czy Ursus <_<

 

Co ci znów trzeszczy ? Jeździłeś nim, ze twierdzisz że plastiki trzeszczą ?

Ja jeździłem dużo 675DT i na to uwagi nawet nie zwróciłem, bo nic nie trzeszczało... :unsure:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorek1607    1

też poleciłbym Case, jak koledzy pisali masz możliwość wzięcia EH rewersu, co ułatwia i uprzyjemnia pracę z turem, kabina jest trochę mniejsza, ale bez problemu pojadą w niej 2 osoby, a nawet 3 się zmieszczą(my w troje jeździliśmy TD5050 bez najmniejszego problemu), wystarczy że doposażysz go w obciążniki na tylnych kołach i opony z przodu 360 i z tyłu 480 :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    583

3 osoby ? Bez przesady, siedziałem w Case JX 90, a nawet go odpalałem.

I tam jak wejdą 2 osoby to będzie na scisk :blink:

Te 3 osoby to chyba jakieś dzieciaki po 10 lat :mellow:

 

Autor tematu i tak wybierze to co sam uwaza za lepsze dla niego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorek1607    1

na serio jechały 3 osoby, ale nie powiem że było luźno, bo luźno nie było, ale się jechało,2 osoby ok 20lat i ja, lat 15... 2 osoby wejdą spokojnie, trzeba tylko umieć dobrze usiąść:lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    128

Do farmera i ursusa to nie ma co porównywać w farmerze praktycznie cała kabina to plastik

Tylko że ta sama firma je produkuje ;)

 

Co ci znów trzeszczy ? Jeździłeś nim, ze twierdzisz że plastiki trzeszczą ?

Ja jeździłem dużo 675DT i na to uwagi nawet nie zwróciłem, bo nic nie trzeszczało... :unsure:

Niestety nie miałem tej przyjemności :D ale przyjrzałem się temu na targach (a ja już taki jestem że lubię się się poopierac, poprzełącac itp) i właśnie jakośc materiałów mi się jakos niespodobała bo poza tym niema się czego zabardzo uczepic :P

Edytowano przez MgrLukash

♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesmag    52

ponad trzydzieści lat mam więcej jak 10 lat i w TD idzie spokojnie wysiedzieć godzinkę,kabina nie jest wcale taka mała,wydaje się tylko na tych dużych kołach że jest mniejsza,w farmtraku więcej miejsca nie widziałem-ciągnik mniejszy i proporcjonalnie kabina się wydaje większa.

to że ktoś wsiadł i nawet odpalił jeszcze o niczym nie świadczy.

ile taki farmtrak ma biegów w głównych prędkościach do prac-chyba też niewiele-to po co te 24,jak się na większości nic nie robi.

farmtrak jest konstrukcją młodą-może dobrą,JX,TD jest kontynuacją bardzo mocnej i sprawdzonej konstrukcji fiata.

farmtrak ma słabszy podnośnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    583

Przypominam pytanie autora "Który będzie lepszy do tura?"

 

Wiec po co porównywać udzwig podnośnika ? Skoro ten ciagnik ma w ładowaczu robić ? ;)

Edytowano przez Ursusc385

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorek1607    1

@Ursusc385teraz może robić w turze, ale może też robić w polu, jak na ciągniku jest tur to już nie świadczy o tym, że nic w polu ten ciągnik nie będzie robił, poza tym sam masz tura na ciągniku i co, nie robisz nic nim w polu na podnośniku, tylko w turze chodzi???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    583

Mam tura i ciągle praktycznie przy turze robi, czasem sie zapnie skrzynke, czy kosiarke ;)

 

Dużej różnicy pomiędzy nimi nie ma w udzwigu

Case - 3565kg

Farmtrac - 3100kg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Z7245    10

Który ma grubszą przednią oś Case czy farmtrac?

W farmtracu masz oś taką jak w clasie axosie czy zetorze proximie, podobne carraro siedzi w fendzie ale nie wiem czy to tyko podobny odlew czy po prostu ta sama konstrukcja. Ta oś wygląda dość masywnie a co do case to nie wiem jak tam to wygląda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Tomi3312
      Witam.
       
      Posiadam dwa ciągniki a mianowicie C 330M i 3512. Wiadomo przydałoby się jeszcze coś, bo te dwa na pewno tworzą dobry zespół ale nie w przyszłości do sianokiszonki. Rozmyśliłem się nad czymś między właśnie C 360 3P a C 360. Ciągnik miałby pracować w prasie rolującej pewnie w uprawie ściernisk itp. C 360 jest tania ale słyszałem że dużo pali, a 3P nie kupi się w takiej cenie jak C 360 nawet do remontu.
      Proszę Was na pewno duża ilość z Was posiada któryś z tych ciągników i na pewno może się wypowiedzieć.
       
      Pozdrawiam Tomi.
    • Przez radzikus
      Witam.
       
      Szanowni Panowie.
       
      Powoli, ale nieubłagalnie zmierzam do decyzji odnośnie wyboru ciągnika pod mój wniosek o modernizacje.
       
      Jak sie łatwo domyślacie jestem jednym z tych z zielonej listy (ponoć szczęśliwców), poprawki szczerze mówiąc z pierdołami zdążyłem wyprostować a tym samym czekam już tylko na podpisanie umowy. Ci sprytniejsi przedstawiciele handlowi już zaczęli mnie nękać telefonami jakiś czas temu (prawdopodobnie widzieli moje nazwisko na liście łapiących się).
       
      No i tutaj dylematy jak u Sheakspear’a: Być albo nie być, kupić jelonka, Folks „Dojcza” czy może jednak ciągnik rodem z kraju Nokii (valtra dla niewtajemniczonych)
       
      Do rzeczy: wniosek mówi, że mogę zakupić ciągnik z przedziału mocy 90km-105km do kwoty 230 tys zł brutto. Pierwotnie oferta która była złożona opiewała na DF Agrofarm Profiline 420.
       
      Mam w zasadzie 3 typy i w ramach tylko tych 3 bardzo bym prosił o rzeczowe, rzetelne, oraz w miarę kompetentne sugestie co Wy byście mi doradzili/polecili. O Fendzie proszę nie wspominać ponieważ gdyby nie chodziło o kasę to bez wahania brałbym Vario….
       
      Typ nr 1.
       
      John Deere 5090R
      • Wersja Comfort (full wyposażenie)
      • Komplet obciążników
      • Szerokie ogumienie
      • Dodatkowe 3 para hydrauliki
      • Przedni TUZ
      Kwota brutto około 205 tys zł brutto
       
      Typ nr 2.
       
      Valtra N92

      - Silnik: 4 cylindrowy o pojemności 4,4l (44 DTA)
      - Moc silnika: 101 KM przy 2200 obr./min.
      - Moment obrotowy: 405 Nm przy 1400 obr./min.
      - Liczba biegów: 24 do przodu + 24 do tyłu (DPS 3 zakresowy)
      - Prędkość maksymalna: 40 km/h
      - Wałek odbioru mocy: 540/1000 obr./min.(ewentualnie opcjonalnie obroty wałka ekonomiczne)
      - Wymiary wałka WOM: 35 mm, 6 frezów
      - Skrzynia nawrotna: elektrohydrauliczna
      - Układ sterowania podnośnikiem: elektryczny EHR
      - Udźwig podnośnika: 4.000 kg
      - Wydajność pompy hydraulicznej: 73 l/min. (196 bar)
      - Napęd na przednią oś: w standardzie, załączany elektro-hydraulicznie
      - Blokada tylnego mostu: załączana elektro-hydraulicznie
      - Pojemność zbiornika paliwa: 220 l
      - Koła przód / tył: 420/70R24 / 520/70R34
      - Rodzaje zaczepów: zaczep stały, zaczep rolniczy, zaczep transportowy górny A10 Ø31,5 w ramie Scharmuller
      - Masa własna: 5030kg(bez obciążnika dodatkowego)
      - Wyposażenie uwzględnione w cenie ciągnika:
      gniazdo elektryczne 12V/8A DIN, żółta lampa ostrzegawcza, instalacja radiowa, klimatyzacja, błotniki przednie, błotniki tylne o zmiennej szerokości, sprężarka powietrza z instalacją, układ hamulców pneumatycznych, cięgła dolne hakowe z kulami 2/3 kat., IV zawór hydrauliczny( jeżeli chodzi o III-ci zawór to jest on w komplecie z przednim TUZ), przedni podnośnik TUZ(jeżeli zamawiamy przedni TUZ odliczamy od ceny obciążniki przednie ponieważ fizycznie niemożliwe jest ich zamontowanie), obciążnik na przedni TUZ 650 kg, siedzonko dla pasażera, fotel pneumatyczny operatora podgrzewany i obkręcany 0 180º z regulacją wzdłużną i oparcia, szerokie ogumienie TYŁ: 520/70 R34, PRZÓD: 420/70/R24 Contnental, sterowanie z błotnika podnośnikiem, możliwość załączania WOM z błotnika, dodatkowe reflektory robocze łącznie 4 + 4, kolor czerwony, CBM
       
      Cena- 230 tys brutto.
       
      Typ nr 3.
       
      DF Agrofarm Profiline 420
      • Full opcja
      • Dodatkowe obciążniki
      • Klima
      • Dodatkowe siedzenie pasazera
      • 3 wyjścia hydrauliki
      • Szerokie ogumienie
      • Przedni TUZ
      Około 210 tys brutto
       
      Konkludując; najtaniej mimo wszystko John Deere+ prawie najbogatsze wyposażenie, najcieższą, oraz największą rozmiarowo maszyna byłaby Valtra, ale brak Common Rail’a+toporny wyglad. DF fajny wygląd, ponoć spalanie także bardzo dobre wyposażenie włacznie z podłokietnikiem, ale maszyna lekka, silnik wyżyłowany (4l) + wysoka cena.
       
      Czekam na wasze sugestie co byście wybrali i dlaczego.
       
      Z góry wielkie dzięki.
    • Przez marek0609
      Witam chciałbym uruchomić biznes związany z wykopami,chce kupić koparke 5 ton I zastanawiam się jakim dyrektorem mógłbym ja ciągnąć, tak aby prędkość była 40km/h
    • Przez piotrek202127
      Witam wszystkich zgromadzonych,
      Chcę kupić ciągnik rolniczy DF lub zetora
      I teraz jeśli moglibyście powiedzieć coś o tych ciągnikach i który z tych 2 jest lepszy, jak jest ze spalaniem, awaryjnością  i dlaczego dany ciągnik jest lepszy, to byłbym wdzięczny. Ciągnik pracowałby jako główny ciągnik tzn. orka, siewy itp. Możecie podawać inne propozycje o podobnej mocy  i cenie
      Pozdrawiam 
    • Przez zulus
      Jak w temacie nowy czy stary mam belarusa 920 to wiem co to ciągnik ze wschodu ,case troche znam smam obawy jeden nowy ale awaryjny a drugi też ma wady i zalety poradzcie co zrobić z góry dziękuje
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.