tworek6

Problem Zetor Nie ma mocy Dymi

Polecane posty

tworek6    0

Witam koledzy. Mam Zetora 7245 w zimę był robiony kapitalny remont. Nie wiem co mu może być. Odpala na dotyk, ale nie ma mocy takiej jak powinien mieć i jak pracuje na wolnych obrotach to kopci niebieskim dymkiem, a jak jade to wciąż kopci siwym dymem i nie ma takiej mocy jak powinien mieć.

Proszę o pomoc

Z góry dzięki :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    821

Albo dałeś mu w palnik, chyciło pierscienie i bierze olej, albo ślag trafił wtryski choć wtedy szedł by bardziej na czarno, albo kąt wtrysku paliwa zły bo wtedy kopci na niebiesko czy szaro. Najlepiej sprawdz wszystkie regulacje i jeśli masz możliwość to kompresje żęby wyeliminować pierścienie.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    1133

Sekcje na pompie wtryskowej mogły Ci paść, albo tak jak pisze seweryn- to wina wtrysków. Albo inna bajka-może Ci zasysać lewe powietrze, sprawdź filtr powietrza i przewody gumowe, pali więcej niż powinien>?


KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

piotrb14    190

to napewno nie tłok bo by coś się tłukło i nie dymił by cały czas tylko na przemian

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

sprawdź sobie drożność i czystość filtra powietrza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej612b    188

Zimny pali , a jak zapala po rozgrzaniu , co dokładnie robiłeś ? wymieniałeś docierałeś zawory coś mi się wydaje że nie .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tworek6    0

tłoki i pierścienie były wymieniane. wał po szlifie. Pompa i wtryski z tego co mechanik mówił to sprawdzane i ok. Ale nie jestem pewien czy prawde mówił. jak go pierwszy raz uruchomuliśmy to od tamtej pory kopci dymem i nie ma mocy, takiej jak powinien mieć. on mówił że on musi kopcić troche. Ale mi to sie nie podoba bo nie ma mocy. pompa była rególowana na śrubach. troche lepiej ale dalej nie jest jak powinno być:/ Co może mu dolegać. A z wtrysków z tych przelewów to wogóle paliwo nie leci. tak powinno być?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    821

Nie ma idealnie szczelnych wtrysków, coś tam przelewem zawsze powinno się lać. Vladoo1 rozrząd sam nie może się w zetorze przestawić ale jest jakiś haczyk. Jeśli były rozbierany rozrząd to może być zle złożony. Pompę sprawdz na znaki bo kręcenie na oko wiele nie powie. Po wymianie pierścieni faktycznie jakiś czas będzie kopcił i może być słaby ale po dotarciu wszystko powinno wrócić do normy.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel5991    0

witam mam takiego samego zetora robilem 3 lata temu remat i tez nie mial sily byla popsuta pompa olejowa silnika i to moze byc to pozdrawiam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tworek6    0

"witam mam takiego samego zetora robilem 3 lata temu remat i tez nie mial sily byla popsuta pompa olejowa silnika i to moze byc to pozdrawiam :)

Mógłbyś dokładniej opisać? :)

 

 

 

dziś przy belowaniu to tylko bele zacznę dobijać i się dusi prawie zgaśnie:/

 

Może za mała dawka paliwa?

Edytowano przez tworek6

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    54

Sprawdź czy tłumik nie jest "przypchany". Przed remontem mogły gromadzić się w nim pozostałości źle spalanego paliwa i oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafalfalk1    21

z przelewu musi lecieć paliwo.jak nie leci to masz zajechaną pompkę zasilającą w pompie wtryskowej.koszt ok.100zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel5991    0

Jak zrobilem remat silnika to mi pompa olejowa silnika poszla i nie mial sily rozrzutnika 3 t nie mugl usiagnac a plugu to wogule wymienilem i idzie w kit pete ma mysle ze to moze byc to pozdrawiam ;-) i mysle ze pomoglem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lopol92    1

osobiście wykluczam przestawienie rozrządu bo jakby to było to to by już dawno się coś zepsuło. na początek sprawdziłbym kompresje bo moze być to wina pierścieni. jak jest ok to oddał bym do sprawdzenia wtryski a potem pompe. przyczyn może być wiele trzeba szukać...

 

ja miałem kiedyś c-355 i cały czas siępsuła. traktor wiecej stał jak robił, najcześciej urywało popychacze zaworów. po 15 latach jeden mechanik doszedłdo tego że była za duża dawka paliwa i po korekcie traktor chodzi do dziś u sąsiada. już bedzie 7 rok...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tworek6    0

bo ja ją wyjmowałem i podkładka ta mi wypadła może temu nie ma mocy?

 

Dodam że odpala na dotyk

Edytowano przez tworek6

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel5991    0

moj tez na dotyk odpalal a i wez zawiez wtryski do sprawdzenia moze maja za maale cisnienie pozdrawiam :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
reset1990    0

ja robiłem u siebie w 60- tce i tez kopci mi .. na poczatku tez nie miała mocy ale teraz dopiero sie dotarła jak trzeba i jest juz ok ale dalej kopci .. moze to wina pompy w twoim zetorku ? moze ustaw wtryski ? robiłem tez w ciapku ;d KAPItalke i tez nie miał mocy bo w pompie mi zmniejszyli dawke .. ustawiłem po swojemu dawke paliwa to idzie lepiej niz ta 60 tka ;d

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    54

bo ja ją wyjmowałem i podkładka ta mi wypadła może temu nie ma mocy?

 

Dodam że odpala na dotyk

Może być

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GrzesiekD    0

ja robiłem u siebie w 60- tce i tez kopci mi .. na poczatku tez nie miała mocy ale teraz dopiero sie dotarła jak trzeba i jest juz ok ale dalej kopci

 

Mam to samo 60 po remoncie a kopci ale to chyba wina pompy bo końcówki wtrysków nowe ustawione a może pompa niedaje już takiego ciąnienia i jeje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Ibrahim
      Cześć! W moim Zetorze przepuszcza olej z okolic przycisku od dodatkowej dawki paliwa na pompie wtryskowej.
      Ktoś z Was to robił? Jak zabrać się do tego problemu? Jest tam jakaś uszczelka? 
      Dodam, że po zalaniu oleju wyrzuca go całkowicie po około godzinie pracy. 

    • Przez arto94pl
      Witam mam pytanie gdzie się spuszcza olej silnikowy w zetorze 6718 ? proszę o odpowiedź.
    • Przez tnaglak
      Czy może mi ktoś powiedzieć jaki powinien być według fabryki początek wtrsku? 
    • Przez vatoviec
      Witam, chciałbym uzyskać informacje na temat takiego zabiegu, bo mam oryginalnego "bąka" i tam myślę o wymianie przystawki na filtry wymienne (PP 711) i moje pytanie brzmi: czy warto ? czy wystarczy tylko wymiana przystawki czy coś więcej trzeba "grzebać"??? Opinie uwagi mile widziane .
    • Przez zetixxx
      Witam wszystkich, jestem tutaj nowy. Posiadam Zetora 7211 z 88 roku.
       
      Od jakiegoś czasu mam problem jadąc szosą równym tempem na 5 biegu, jak się dodaje gaz wolno do końca to sie nic nie dzieje, a jak puści się lekko nogę z gazu (spadną obroty z 25 do 20)i po chwili gaz do oporu to zaczyna się właśnie takie dziwne (terkoczenie) klekotanie. Dzieje się to pod ciężarem jak ciągnie przyczepę i bez ciężaru.
      Proszę o jakieś pomysły jak to rozwiązać.
       
      P.S Tropiąc ten temat dałem pompę do regeneracji, ustawiałem i sprawdzałem wtryskiwacze, były ustawiane zawory, filtry: paliwa i powietrza są nowe.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj