Skocz do zawartości
tworek6

Problem Zetor Nie ma mocy Dymi

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor
tworek6    0

Witam koledzy. Mam Zetora 7245 w zimę był robiony kapitalny remont. Nie wiem co mu może być. Odpala na dotyk, ale nie ma mocy takiej jak powinien mieć i jak pracuje na wolnych obrotach to kopci niebieskim dymkiem, a jak jade to wciąż kopci siwym dymem i nie ma takiej mocy jak powinien mieć.

Proszę o pomoc

Z góry dzięki :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    678

Albo dałeś mu w palnik, chyciło pierscienie i bierze olej, albo ślag trafił wtryski choć wtedy szedł by bardziej na czarno, albo kąt wtrysku paliwa zły bo wtedy kopci na niebiesko czy szaro. Najlepiej sprawdz wszystkie regulacje i jeśli masz możliwość to kompresje żęby wyeliminować pierścienie.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    699

Sekcje na pompie wtryskowej mogły Ci paść, albo tak jak pisze seweryn- to wina wtrysków. Albo inna bajka-może Ci zasysać lewe powietrze, sprawdź filtr powietrza i przewody gumowe, pali więcej niż powinien>?


KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

piotrb14    187

to napewno nie tłok bo by coś się tłukło i nie dymił by cały czas tylko na przemian

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej612b    89

Zimny pali , a jak zapala po rozgrzaniu , co dokładnie robiłeś ? wymieniałeś docierałeś zawory coś mi się wydaje że nie .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tworek6    0

tłoki i pierścienie były wymieniane. wał po szlifie. Pompa i wtryski z tego co mechanik mówił to sprawdzane i ok. Ale nie jestem pewien czy prawde mówił. jak go pierwszy raz uruchomuliśmy to od tamtej pory kopci dymem i nie ma mocy, takiej jak powinien mieć. on mówił że on musi kopcić troche. Ale mi to sie nie podoba bo nie ma mocy. pompa była rególowana na śrubach. troche lepiej ale dalej nie jest jak powinno być:/ Co może mu dolegać. A z wtrysków z tych przelewów to wogóle paliwo nie leci. tak powinno być?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    678

Nie ma idealnie szczelnych wtrysków, coś tam przelewem zawsze powinno się lać. Vladoo1 rozrząd sam nie może się w zetorze przestawić ale jest jakiś haczyk. Jeśli były rozbierany rozrząd to może być zle złożony. Pompę sprawdz na znaki bo kręcenie na oko wiele nie powie. Po wymianie pierścieni faktycznie jakiś czas będzie kopcił i może być słaby ale po dotarciu wszystko powinno wrócić do normy.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel5991    0

witam mam takiego samego zetora robilem 3 lata temu remat i tez nie mial sily byla popsuta pompa olejowa silnika i to moze byc to pozdrawiam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tworek6    0

"witam mam takiego samego zetora robilem 3 lata temu remat i tez nie mial sily byla popsuta pompa olejowa silnika i to moze byc to pozdrawiam :)

Mógłbyś dokładniej opisać? :)

 

 

 

dziś przy belowaniu to tylko bele zacznę dobijać i się dusi prawie zgaśnie:/

 

Może za mała dawka paliwa?

Edytowano przez tworek6

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    50

Sprawdź czy tłumik nie jest "przypchany". Przed remontem mogły gromadzić się w nim pozostałości źle spalanego paliwa i oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafalfalk1    4

z przelewu musi lecieć paliwo.jak nie leci to masz zajechaną pompkę zasilającą w pompie wtryskowej.koszt ok.100zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel5991    0

Jak zrobilem remat silnika to mi pompa olejowa silnika poszla i nie mial sily rozrzutnika 3 t nie mugl usiagnac a plugu to wogule wymienilem i idzie w kit pete ma mysle ze to moze byc to pozdrawiam ;-) i mysle ze pomoglem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lopol92    0

osobiście wykluczam przestawienie rozrządu bo jakby to było to to by już dawno się coś zepsuło. na początek sprawdziłbym kompresje bo moze być to wina pierścieni. jak jest ok to oddał bym do sprawdzenia wtryski a potem pompe. przyczyn może być wiele trzeba szukać...

 

ja miałem kiedyś c-355 i cały czas siępsuła. traktor wiecej stał jak robił, najcześciej urywało popychacze zaworów. po 15 latach jeden mechanik doszedłdo tego że była za duża dawka paliwa i po korekcie traktor chodzi do dziś u sąsiada. już bedzie 7 rok...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tworek6    0

bo ja ją wyjmowałem i podkładka ta mi wypadła może temu nie ma mocy?

 

Dodam że odpala na dotyk

Edytowano przez tworek6

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel5991    0

moj tez na dotyk odpalal a i wez zawiez wtryski do sprawdzenia moze maja za maale cisnienie pozdrawiam :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
reset1990    0

ja robiłem u siebie w 60- tce i tez kopci mi .. na poczatku tez nie miała mocy ale teraz dopiero sie dotarła jak trzeba i jest juz ok ale dalej kopci .. moze to wina pompy w twoim zetorku ? moze ustaw wtryski ? robiłem tez w ciapku ;d KAPItalke i tez nie miał mocy bo w pompie mi zmniejszyli dawke .. ustawiłem po swojemu dawke paliwa to idzie lepiej niz ta 60 tka ;d

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    50

bo ja ją wyjmowałem i podkładka ta mi wypadła może temu nie ma mocy?

 

Dodam że odpala na dotyk

Może być

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GrzesiekD    0

ja robiłem u siebie w 60- tce i tez kopci mi .. na poczatku tez nie miała mocy ale teraz dopiero sie dotarła jak trzeba i jest juz ok ale dalej kopci

 

Mam to samo 60 po remoncie a kopci ale to chyba wina pompy bo końcówki wtrysków nowe ustawione a może pompa niedaje już takiego ciąnienia i jeje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Lepez
      Witam mam problem ze swoim zetorem. Zimny nie ma sily przewalic. Nawet zakrecic. Jak odpale z pociagu to pozniej odpala bez problemu
    • Przez Mateusz_320
      Panowie mam problem z korbowodami do zetora 5211. Kupiłem wczoraj i dzis zaczałem wazyc i 2 maja 305g a 1 ma 285g czy stanie sie cos tej róznicy 2 deko? Prosze o pomoc 
    • Przez emtecc
      Zetor 7745 po remoncie góry silnika (tłok, tuleje, pierścienie, robione głowice).  Powodem remontu były popenkane pierścienie na jednym z tłoków. 
      Przed remontem z odmy czuć było, że zbiera się ciśnienie po zatkaniu odmy no i oczywiscie wyganiało olej z racji popękanych pierścieni.
      Po remonice poinformowano mnie, żeby wymienić olej po 50 mth po dotarciu. Docierałem na różnych obrotach (trochę jeździłem, chodził z przyczepą w różnym stopniu załadowaną).
      Zdziwiło mnie, że po 50mth oleju było na MIN na miarce. Rozmawaiłem z mechanikiem i określił, że to normalne bo pierścienie się układają.
      Cały czas kapało z odmy i kapie do teraz, jednak nie odczuwam zbierania się ciśnienia w skrzyni korbowej, tzn nie czuć dmuchania odmą a olej z niej kapie.
      Ostatnio na 3 godz orki do butelki skapało około 300ml oleju.
      Możliwe, że jest coś nie tak z odmą i olej nie ścieka do miski? Nie wiem jak to wygląda, nie rozbierałem nigdy tego?
      Czy pierścienie od początku są do niczego??
       
      Dodam, że ciągnik ma moc.
       
      Dodatkowo między głowicami pojawił się wyciek (chyba płynu) bo rdzewieje

    • Przez Mateusz_320
      Panowie ostatnio zawiozłem ciagnik do mechanika czyli w piatek bo na innym temacie pisałem ze strasznie ciezko pali i kopci. Zawory sa ustawione wtryski patrzylismy wczoraj maja 170-175 a ciagnik dalej tak samo. Pompiarz mówił zeby pompy nie ruszac bo moze byc okej z nia. Co radzicie na co patrzec jeszcze? Oleju odziwo nie bierze z odmy nic nie wydostaje sie. Jak odpali to dziwne obroty na poczatku ma tak jakby zaraz chciał zgasnac. Pozdrawiam
    • Przez leszczu19901
      Panowie, nie wiem czy to problem, czy nie, ale ostatnio ustawiałem zawory w Zetroze i teraz na jałowych obrotach słychac z obudowy fitra powietrza takie buczenie. Przed ustawieniem zaworów tego buczenia nie było. Dodam, równiez że na 3 cylindrze na zaworze ssącym nie było żadnego luzu.
×