Skocz do zawartości
tworek6

Problem Zetor Nie ma mocy Dymi

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor
tworek6    0

Witam koledzy. Mam Zetora 7245 w zimę był robiony kapitalny remont. Nie wiem co mu może być. Odpala na dotyk, ale nie ma mocy takiej jak powinien mieć i jak pracuje na wolnych obrotach to kopci niebieskim dymkiem, a jak jade to wciąż kopci siwym dymem i nie ma takiej mocy jak powinien mieć.

Proszę o pomoc

Z góry dzięki :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    785

Albo dałeś mu w palnik, chyciło pierscienie i bierze olej, albo ślag trafił wtryski choć wtedy szedł by bardziej na czarno, albo kąt wtrysku paliwa zły bo wtedy kopci na niebiesko czy szaro. Najlepiej sprawdz wszystkie regulacje i jeśli masz możliwość to kompresje żęby wyeliminować pierścienie.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    739

Sekcje na pompie wtryskowej mogły Ci paść, albo tak jak pisze seweryn- to wina wtrysków. Albo inna bajka-może Ci zasysać lewe powietrze, sprawdź filtr powietrza i przewody gumowe, pali więcej niż powinien>?


KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

piotrb14    187

to napewno nie tłok bo by coś się tłukło i nie dymił by cały czas tylko na przemian

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej612b    97

Zimny pali , a jak zapala po rozgrzaniu , co dokładnie robiłeś ? wymieniałeś docierałeś zawory coś mi się wydaje że nie .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tworek6    0

tłoki i pierścienie były wymieniane. wał po szlifie. Pompa i wtryski z tego co mechanik mówił to sprawdzane i ok. Ale nie jestem pewien czy prawde mówił. jak go pierwszy raz uruchomuliśmy to od tamtej pory kopci dymem i nie ma mocy, takiej jak powinien mieć. on mówił że on musi kopcić troche. Ale mi to sie nie podoba bo nie ma mocy. pompa była rególowana na śrubach. troche lepiej ale dalej nie jest jak powinno być:/ Co może mu dolegać. A z wtrysków z tych przelewów to wogóle paliwo nie leci. tak powinno być?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    785

Nie ma idealnie szczelnych wtrysków, coś tam przelewem zawsze powinno się lać. Vladoo1 rozrząd sam nie może się w zetorze przestawić ale jest jakiś haczyk. Jeśli były rozbierany rozrząd to może być zle złożony. Pompę sprawdz na znaki bo kręcenie na oko wiele nie powie. Po wymianie pierścieni faktycznie jakiś czas będzie kopcił i może być słaby ale po dotarciu wszystko powinno wrócić do normy.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel5991    0

witam mam takiego samego zetora robilem 3 lata temu remat i tez nie mial sily byla popsuta pompa olejowa silnika i to moze byc to pozdrawiam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tworek6    0

"witam mam takiego samego zetora robilem 3 lata temu remat i tez nie mial sily byla popsuta pompa olejowa silnika i to moze byc to pozdrawiam :)

Mógłbyś dokładniej opisać? :)

 

 

 

dziś przy belowaniu to tylko bele zacznę dobijać i się dusi prawie zgaśnie:/

 

Może za mała dawka paliwa?

Edytowano przez tworek6

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    51

Sprawdź czy tłumik nie jest "przypchany". Przed remontem mogły gromadzić się w nim pozostałości źle spalanego paliwa i oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafalfalk1    5

z przelewu musi lecieć paliwo.jak nie leci to masz zajechaną pompkę zasilającą w pompie wtryskowej.koszt ok.100zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel5991    0

Jak zrobilem remat silnika to mi pompa olejowa silnika poszla i nie mial sily rozrzutnika 3 t nie mugl usiagnac a plugu to wogule wymienilem i idzie w kit pete ma mysle ze to moze byc to pozdrawiam ;-) i mysle ze pomoglem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lopol92    0

osobiście wykluczam przestawienie rozrządu bo jakby to było to to by już dawno się coś zepsuło. na początek sprawdziłbym kompresje bo moze być to wina pierścieni. jak jest ok to oddał bym do sprawdzenia wtryski a potem pompe. przyczyn może być wiele trzeba szukać...

 

ja miałem kiedyś c-355 i cały czas siępsuła. traktor wiecej stał jak robił, najcześciej urywało popychacze zaworów. po 15 latach jeden mechanik doszedłdo tego że była za duża dawka paliwa i po korekcie traktor chodzi do dziś u sąsiada. już bedzie 7 rok...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tworek6    0

bo ja ją wyjmowałem i podkładka ta mi wypadła może temu nie ma mocy?

 

Dodam że odpala na dotyk

Edytowano przez tworek6

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
reset1990    0

ja robiłem u siebie w 60- tce i tez kopci mi .. na poczatku tez nie miała mocy ale teraz dopiero sie dotarła jak trzeba i jest juz ok ale dalej kopci .. moze to wina pompy w twoim zetorku ? moze ustaw wtryski ? robiłem tez w ciapku ;d KAPItalke i tez nie miał mocy bo w pompie mi zmniejszyli dawke .. ustawiłem po swojemu dawke paliwa to idzie lepiej niz ta 60 tka ;d

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    51

bo ja ją wyjmowałem i podkładka ta mi wypadła może temu nie ma mocy?

 

Dodam że odpala na dotyk

Może być

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GrzesiekD    0

ja robiłem u siebie w 60- tce i tez kopci mi .. na poczatku tez nie miała mocy ale teraz dopiero sie dotarła jak trzeba i jest juz ok ale dalej kopci

 

Mam to samo 60 po remoncie a kopci ale to chyba wina pompy bo końcówki wtrysków nowe ustawione a może pompa niedaje już takiego ciąnienia i jeje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez lexiflexi
      Witam  Jak odpalę zetora 7245 nawet teraz w lecie dość mocno kopci na początku na biało- niebiesko. Chwilę potem jak wejdę na obroty powyżej 1200 wogóle nie ma dymu ... Ciągnik nawet dobrze pali tylko jakby dziwnie chodził na początku , nawet raz na jakiś czas złapie jakby na 3 gary a po upływie kulkunastu sekund problem jest z głowy ... Oleju nie ubywa z niego na dużych obrotach czy też na małych w robocie nie pokazuje żadnego dymu... Dziwne jest to bo nawet 60 dymu po odpaleniu mi nie pokazuje a zetor kopci ... pomożecie ?
    • Przez mixxion_agro
      Mam problem z zetorkiem, jest po regeneracji pompy wtryskowej, a pare obrotów musi zrobić żeby odpalił, poza tym troche dymi, wtryski są ok, w okolicach filtra słychac takrze fukanie. Może wiecie co jest przyczyną tych objawów? Za pomoc dziękuje 😊
    • Przez bazar
      Niedawno miał miejsce kapitalny remont silnika mojego Zetora 7711 (wymiana tłoków, tulei i pierścieni). Spowodowane było to tym, że do komór spalania dostawał się olej. No i problem polega na tym, że po tym remoncie silnik wciąż pobiera olej (stwierdzam to po niebieskim dymie i tłustej klapce). Mechanik, który przeprowadzał remont twierdzi, że na razie tak musi być i dopiero po ok. 50 mth pierścienie się odpowiednio ułożą, przez co olej nie będzie spalany. Po tym czasie również nakazał przeregulowanie zaworów. Jednak mnie przeraża chmura niebieskiego dymu i zastraszające znikanie oleju. Z góry dziękuję za odpowiedź.
    • Przez Kacper43
      Cześć,

      Gdzie w Zetorze 7211 '88 - reguluje się dawkę paliwa?
      Chodzi mi o regulacje na pompie wtryskowej, zwiększyć lub zmniejszyć dawkę.
      Pompa oryginalna.
      Mógłby mi to ktoś tak prosto wytłumaczyć?
       
      Na forum znalazłem info o 7011, ale on ma inną pompę z tego co wiem

      Pozdrawiam serdecznie.
    • Przez Smyku89
      Jestem posiadaczem Zetora 5211, rok produkcji 1988r. Jakiś miesiąc temu podczas bronowania nagle wzrosła temp na 100 stopni. Natychmist się zatrzymałem i ku mojemu zdziwieniu te 100 stopni było tylko na zegarze. Został wymieniony termostat wraz z czujnikiem temperatury i chwilowo był spokój i teraz za każdym razem kiedy zakołysze gdzieś na dołku wskaźnik temp wody pokazuje 100-120. poprowadziłem też oddzielny kabel od czujnika do zegara ale dalej to samo. Zegar głupieje. Zauważyłem ubytki płynu w chłodnicy ale były one spowodowane uszkodzoną pompą wody. Pompa wymieniona na oryginalną. Myślę, że ta awaria pompy wody w ostatnim czasie ma jakiś związek z tym głupiejącym zegarem. Ktoś ma jakieś pomysły gdzie szukać przyczyny? Będę wdzięczny za rady
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.