Skocz do zawartości
mrmtz82

Problem z uszczelnieniem Mtz 82

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
mrmtz82    0

Witam. Mam problem z uszczelnieniem skrzyni Mtz w miejscu gdzie znajduje się sprzęgło, tam przychodzi jeden simering jest on na tym wałku co daje napęd na skrzynie i WOM a nad tym wałkiem jest taka tulejka z oringiem. Wymieniłem to wszystko na nowe. Kupiłem nowa tą tulejke i dałem nowy dobry i mocny oring, simering wymieniłem i nie ma zadnego efektu olej jak cieknął ciurkiem tak cieknie. Co robić dalej?? Rozbierać ponownie na pół?? I wymieniać jeszcze raz to samo??? A jak po tygodniu będzie to samo?? Pomóżcie bo ja nie nastarcze na olej.

Edytowano przez mrmtz82

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coffey23    19

ja to robiłem w tym roku tam masz śrubke z podkładką ja podłożyłem tulejke pod tą podkładke żeby to lużno ten wałek nie latał i teraz mi trzyma a na wałku sprzęgłowym wymieniłem łożysko i simering na dobrej jakości bo łożysko ma luz i żaden simering ci tego już nie uszczelni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mrmtz82    0

To muszę rozbierać skrzynie? Tą tulejke kupowałem nowa i oring też tak że tam jest wszystko ciasno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

PGRTVP    0
(edytowany)

Pan u góry dobrze Ci odpowiedział bo pamiętam przed sprzedaniem MTZ to dużo było roboty i to też było robione, a to co @coffey23 powiedział robiłem i nic już nie leciało, u mnie cały MTZ był rozebrany bo jeszcze inne rzeczy były robione.

Edytowano przez PGRTVP

I love MTZ, I'm MTZ fan, bigest fan in the world.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mrmtz82    0

Ale u mnie na wałku sprzegłowym zostało wymnienione łożysko i simering i nad tym wałkiem ta mała tulejka i olej nadal cieknie i teraz nie wiem gdzie tu błędu szukać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    203

Nie wiem, ale ja miałem rozebrane, jak robiłem wałek sprzęgłowy, ale nic nie wymieniałem. Jest trochę mokre, ale mi to nie przeszkadza w ogóle. A tak właściwie, to poziom oleju jest sporo poniżej tego miejsca, to musisz chyba mieć go za dużo...


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coffey23    19

u mnie ciekło właśnie górą i nic nie ma wspólnego stan oleju że jest niżej bo wiadomo że jest rozbryzgiwany w skrzyni i po rozgrzaniu nieźle sie leje z tego wałeczka on się może luzować w czasie pracy bez rozpoławiania się nie obejdzie przez ten drobiazg rozbierałem swojego mtz dwa razy w ciągu tygodnia rozpołowienie i skręcenie jeden dzień ;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mrmtz82    0

Jak go mam usztywnić żeby nie leciał olej przez niego??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcinffff    18

musisz rozpołowić i sprawdzić skąd dokładnie masz przeciek, może jakieś pęknięie, rysa przy simeringu... wszystko możliwe,powodzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrek64    0

musisz rozpołowić i sprawdzić skąd dokładnie masz przeciek, może jakieś pęknięie, rysa przy simeringu... wszystko możliwe,powodzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dzony9203
      Witam wszystkich.
      Mam problem z odpięciem przewodu paliwowego od lewego baku.
      Pytanie niby banalne ale nie mogę bo za nic odkręcić, nawet żabą.
      Ktoś ma podobne doświadczenia albo pomysły ?
      Załączam zdjęcie poglądowe.
      Pozdrawiam.

    • Przez Eryko
      Witam.jak podłączyc czujnik poziomu paliwa w MTZ? w załączniku fotka jak to wygląda

    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
    • Przez dzastin
      Witam!
      Mam dylemat odnośnie przyłączenia hydrauliki wapniarki do ciągnika. Potrzebuje podłączyć dwa węże, z którego jeden będzie zasilający a drugi na powrocie. Standardowo podłączyłem je jak pług obrotowy do tych gniazd z lewej strony, zamieniając dwukrotnie pozycją prawy na lewe i lewe na prawe, ale za każdym razem wysadziło mi uszczelniacz przy wapniarce. jako że nie jestem wybitnym specjalistą w tych sprawach , a w książkach serwisowych ciężko cokolwiek znaleźć mam do Was pytanie: czy za powrót oleju nie będzie czasem odpowiadało to gniazdo z prawej strony ciągnika? Będę wdzięczny za jakąkolwiek poradę ;)

    • Przez Kacper2305
      Witam. Niechcący poprzestawialem ustawienia licznika w belarusie. 952 2011r przód krzyzakowy koła z tyłu r34. Czy wie ktoś jakie muszą być ustawione te kody i pomorze? 



×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.