Skocz do zawartości
mrmtz82

Problem z uszczelnieniem Mtz 82

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
mrmtz82    0

Witam. Mam problem z uszczelnieniem skrzyni Mtz w miejscu gdzie znajduje się sprzęgło, tam przychodzi jeden simering jest on na tym wałku co daje napęd na skrzynie i WOM a nad tym wałkiem jest taka tulejka z oringiem. Wymieniłem to wszystko na nowe. Kupiłem nowa tą tulejke i dałem nowy dobry i mocny oring, simering wymieniłem i nie ma zadnego efektu olej jak cieknął ciurkiem tak cieknie. Co robić dalej?? Rozbierać ponownie na pół?? I wymieniać jeszcze raz to samo??? A jak po tygodniu będzie to samo?? Pomóżcie bo ja nie nastarcze na olej.

Edytowano przez mrmtz82

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coffey23    17

ja to robiłem w tym roku tam masz śrubke z podkładką ja podłożyłem tulejke pod tą podkładke żeby to lużno ten wałek nie latał i teraz mi trzyma a na wałku sprzęgłowym wymieniłem łożysko i simering na dobrej jakości bo łożysko ma luz i żaden simering ci tego już nie uszczelni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mrmtz82    0

To muszę rozbierać skrzynie? Tą tulejke kupowałem nowa i oring też tak że tam jest wszystko ciasno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

PGRTVP    0

Pan u góry dobrze Ci odpowiedział bo pamiętam przed sprzedaniem MTZ to dużo było roboty i to też było robione, a to co @coffey23 powiedział robiłem i nic już nie leciało, u mnie cały MTZ był rozebrany bo jeszcze inne rzeczy były robione.

Edytowano przez PGRTVP

I love MTZ, I'm MTZ fan, bigest fan in the world.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mrmtz82    0

Ale u mnie na wałku sprzegłowym zostało wymnienione łożysko i simering i nad tym wałkiem ta mała tulejka i olej nadal cieknie i teraz nie wiem gdzie tu błędu szukać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    125

Nie wiem, ale ja miałem rozebrane, jak robiłem wałek sprzęgłowy, ale nic nie wymieniałem. Jest trochę mokre, ale mi to nie przeszkadza w ogóle. A tak właściwie, to poziom oleju jest sporo poniżej tego miejsca, to musisz chyba mieć go za dużo...


KPK Kumurun Team
Olej Turdus SHPD do silnika, Lux 10 do hydrauliki
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki, kontakt na PW

Ważne sprawy GG: 33264431 t:724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coffey23    17

u mnie ciekło właśnie górą i nic nie ma wspólnego stan oleju że jest niżej bo wiadomo że jest rozbryzgiwany w skrzyni i po rozgrzaniu nieźle sie leje z tego wałeczka on się może luzować w czasie pracy bez rozpoławiania się nie obejdzie przez ten drobiazg rozbierałem swojego mtz dwa razy w ciągu tygodnia rozpołowienie i skręcenie jeden dzień ;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcinffff    10

musisz rozpołowić i sprawdzić skąd dokładnie masz przeciek, może jakieś pęknięie, rysa przy simeringu... wszystko możliwe,powodzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrek64    0

musisz rozpołowić i sprawdzić skąd dokładnie masz przeciek, może jakieś pęknięie, rysa przy simeringu... wszystko możliwe,powodzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Karwan91tdi
      Witam kupiłem ostatnio mtz 82 z 1984 r usterki w nim to nie działający przekaźnik wom oraz z hydraulika gdyż siłownik podnosi tylnie cięgła do góry a po powrocie dźwigni w pozycje 0 cięgła samoczynnie opadają . Czy ktoś może mi poradzić jakie mogą być przyczyny podanych usterek?
    • Przez mateos09
      Witam proszę o weryfikację silnika zamontowanego w jumzie. Zazwyczaj były to jednostki d65 ten na zdjęciu  rozni sie tym że z lewej strony nie jest plaski wlew oleju na bliżej sprzęgła  no i brak pokrywy rewizyjnej. Co to za silnik  ? 


    • Przez mateos09
      Witam proszę o weryfikację silnika zamontowanego w jumzie. Zazwyczaj były to jednostki d65 ten na zdjęciu  rozni sie tym że z lewej strony nie jest plaski wlew oleju na bliżej sprzęgła  no i brak pokrywy rewizyjnej. Co to za silnik  ? 


    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
    • Przez Marcin1987
      Mam pytanie skierowane do właścicieli Mtz-ów i nie tylko czy przy ujemnej temperaturze macie problemy z uruchomieniem silnika bo podobno ruskie ciężko odpalają zimą chyba że ktoś ma rozrusznik ''planetarny'' to jest dużo łatwiej ja swojego mam na tym fabrycznym i mam go dopiero od lutego czekam na wasze wypowiedzi Pozdrawiam
×