Luki2991

Fendt 309 LSA [kierunkowskazy]

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Fendt
Luki2991    0

Witam!Od niedawna mam ten traktor a dziś pojawił mi się problem.Mam problem z przerywaczem od kierunków wiec zacząłem się z nim bawić.Wyjąłem go kilka razy,przeczyściłem i ciągnik palił.Jednak gdy chciałem go zapalić za chwile po przekręceniu kluczyka nie ma żądnej reakcji oprócz tykania gdzieś niedaleko bezpieczników.Dodam, że przed tym zdjąłem deskę z zegarami lecz po założeniu traktor odpalał normalnie.Czy możliwe jest że coś rozłączyłem??Po zpięciu w rozruszniku na krótko odpalił normalnie.Z góry dzięki za odp

A tutaj zdjęcie

http://zapodaj.net/446e4d32141f.jpg.html

1.to chyba ten przerywacz prawda??

2 i 3 to kabelki mozliwe ze sie rozłączyły

a podczas przekrecania kluczykiem pyka gdzies za bezpiecznikami lub w tym obrebie tak mi sie zdaje

Edytowano przez Luki2991

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
klejnus    0

Posprawdzaj bezpieczniki I jak tam będzie ok to rozbierz znów deskę. Ja sie tez tak bawiłem bo szukałem jednego kabla i po złożeniu ciągnik chodził. Baaa nawet wóz paszowy robiłem. Aż zobaczyskom kłęby dymu spod deski. Na szczęście tylko kierunki poszł i nic wiecej. Dlatego sprawdź bezpieczniki a potem deskę. Moze masa CI sie rozłączyła albo kabel zluzował w stacyjce. Pozdrawiam


Nie jestem rolnikiem i nigdy nie byłem dopiero sie uczę przepraszam za błędy:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

klejnus    0

Nic innego nie znajdziesz. Jeśli grzebałeś pod deską to tam musi być wina. No chyba że gdzieś masz kabel przerwany. Albo może masz klemy za słabo przykręcone na akumulatorze?


Nie jestem rolnikiem i nigdy nie byłem dopiero sie uczę przepraszam za błędy:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid1862    1

1.pyka przerywacz i bedzie pykał do czasu az odpalisz ciągnik to takie ostrzezenie ze nie ma ładowania i ciśnienia oleju!

2.ten czerwony to jeden z głównych kabli prądowych i dlatego nie pali powinien być 2 takie obok siebie u gory!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Luki2991    0

no pasuje jest taki u góry jeszcze jeden łączyłem je i nie ma reakcji.A co do pykania to mi nie chodzi o te ostrzegające tylko takie przy próbie odpalania tam za bezpiecznikami gdzies

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kosti68    16

Moj pomysl jest taki zebys lepiej znalazl sobie dobrego elektyka ktory powie co jest grane. Albo kup sobie miernik, wez schemat i sprobuj naprawic sam. W zasadzie nie ma nic prostrzego niz uklad odpalania rozrusznika. Jesli przekaznik "tyka" po przekreceniu kluczyka to jest pare mozliwosci:

1. uszkodzona stycyjka

2. uszkodzony bezpiecznik

3. uszkodzony przekaznik ( po przekreceniu kluczyka na styku "87" w przekazniku, napiecie musi wynosic 12 V. Jesli tak nie jest, sprawdz napiecie na styku "30". Jesli masz tam napiecie, znaczy uszkodzony przekaznik, jesli nie to albo uszkodzona stycyjka, bezpiecznik, albo przerwany przewod doprowadzajacy.

Natomiast jesli masz napiecie na styku "87" to moze to byc tylko usterka przewodu od tego styku do rozrusznika.


Materiały do napraw wszystkich ciągników firmy Fendt i maszyn firmy Claas. Dodatkowo oferuję fachową pomoc przy tłumaczeniu kodów usterek i innych wybranych tekstów. Porady dotyczące napraw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radzikus    0

Macie moze schemta- mam ten sam problem z tym, ze ja nic nie dłubałem. Światła świeca mocno, wszystko jest ok, po za tym ,ze po przekręceniu kluczyka na chwile włacza się świeca zarowa i słychać ciche tykniecie. Wiece moze który z tych bezpieczników odpowiada za rozrusznik ?

 

SP: @Luki2991 ale masz syf w tym ciągniku- nie słyszałeś o myjce ? ;)

Edytowano przez radzikus

C-330,C-360 3P,JCB 530/70 Super Agri, DF Agrotron

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pawelol111
      Witam, mam prasę która posiada 3 przewody - podbierak, komora i załączanie siatki. W Fendt Farmer 312 mam tylko 2 pary wyjść hydraulicznych i standardową dźwignię do sterowania hydrauliką. Jak podłączyć i jak sterować każdym wyjściem żeby niezależnie działały wszystkie elementy prasy?
    • Przez _Marcin_
      Witam,
      Jak zdążyłem się zorientować nikt nie ma tej instrukcji. Wychodzę z propozycją aby się zrzucić i zakupić ją. Koszt na Allegro to 150 zł.
      Czekam na wasze opinie na ten temat.
       
      P.S.
      Jak coś to mam instrukcje obsługi po polsku w pdf do:
      1. Fendt Farmer 307Ci, 308Ci, 309Ci
      2. Fendt Vario 309, 310, 311, 312
    • Przez piotrslonski1
      Witam mam problem z podnośnikiem w fendt 308lsa 1989r problem polega na tym że podnośnik bardzo powoli opada i trzeba dopiero na nim stanąć żeby opadł całkowicie a drugi problem to gdy ciągnik jest zapalony to sam podnosi ramiona gdy ciągnik jest zapalony a gdy go zgasze to ramiona opadają BARDZO PROSZĘ O POMOC
    • Przez PronarekP5
      Witam od kilku dni boryka się z problemem słabo działającej bądź wogóle nie działającej hydrauliki i podnośnika, pieniącego się oleju i jeczenia w hydraulice - opuszczając podnośnik! Dodam że problem tkwi po stronie mechanicznej nie w elektronice. A zaczęło się od uszkodzonego czujnika pozycji podnośnika - po dźwignięciu doszedł podnośnik do końca i po chwili jęczenia (spowodowanym przeciskania oleju po dźwignięciu w max pozycje i nie rozłaczeniu ciśnienia) przestało ale i sam podnośnik nie chciał nawet opuścić mimo przełączania na mechaniczne sterowani(czytaj dźwignię hydrauliki) a teraz czasem idzie czasem nie i pieni się olej w zbiorniku. Dodam również że zdarza się powietrze w przewodach. Pozdrawiam i myślę że ktoś poradzi coś na co zwrócić uwagę i co sprawdzić... 
    • Przez Lee001
      Witam, ostatnio w moim Fendzie pojawił się poważny problem z hamulcami, otóż blokują się tzn na lewym tylnym kole, dziś jak jechałem z rozrzutnikiem to zaczął się wydobywać intensywny zapach przytartych klocków, dzieje się tak jakby cały czas utrzymywało się ciśnienie w układzie i hamowało jedno koło. Czy jest to wina tego, że zmniejszyłem ostatnio luz na pedale hamulca?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.