Skocz do zawartości
Biebrzak

Belarus 826

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Biebrzak    1

Znalazłem takiego belarusa > 826 , a tu jego> zdjęcia. Do pobrania jest też katalog produktów na 2011 i tam też jest opis.

 

Czy ktoś widział tą maszynę, czy w polsce wogóle ona jest sprowadzana, czy to tylko jakaś wersja dla ruskich nie na export.

 

Z tego co doczytałem to ma krzyżakowy most, podnośnik bosha, silnik D 243 82 km, kabina plastik, maska też.

 

Na stronie producenta z kolei piszą, że most stożkowy ma, ale ponoć krzyżakowy montują w każdym jako opcję.

 

Jak jest do kupienia to ile by kosztował.

 

Może ktoś ma jakieś info, bo na necie skąpo jakoś na ten temat.


"KPK Kumurun Team"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    120

zwykły belarus.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Uziu92    1967

moim zdaniem rozni sie tylko symbolem od belarusow dostepnych u nas w Polsce


Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus C-330, Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    128

Ładniej opakowany 820 z dołożonym monoblokiem ;)


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    306

i cos wydawało mi sie że elektroniki dołożone. Ale zobaczcie w katalogu że robią stare MTZ jeszcze jak i Belarusy o normach nawet Tier IIIA :o Do wyboru albo MMZ albo Deutz nawet w MMZ można common rail znaleść. ruscy poszli do przodu czyzby przeganiali Zetora? :D


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    1967

common rail w MMZ chcialbym to zobaczyc na wlasne oczy i posluchjac pracy takiego mmz w tym ukladzie

szacun dla ruskich :D


Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus C-330, Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Biebrzak    1

Także nikt w polsce narazie nie widział tego, a może poprostu nie sprowadzają bo nie opłaca się czy co. A może np. większy zarobek jest na 952 z takim samym wyposarzeniem i dlatego. Szkoda, że ich nie ma u nas nie ma bo może cena jest atrakcyjna. A z tym ogumieniem to ma takie jak w 820.3 wedle tego co producent podaje.

 

Jak dla mnie to ciekwa opcja taka maszyna.

 

 


"KPK Kumurun Team"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    128
(edytowany)

:

common rail w MMZ chcialbym to zobaczyc na wlasne oczy i posluchjac pracy takiego mmz w tym ukladzie

szacun dla ruskich :D

Belarus z silnikiem MMZ spełniającym normę emisji spalin TIER IIIA :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=FGwohLjuZ0E

Edytowano przez MgrLukash

♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    1967

dzieki kolego za filmik chciarz tak sobie moglem zobaczyc :)


Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus C-330, Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Alchemik
      W czasie pracy ładowarką, gdy pociągniemy za dźwignię, żeby podnieść  ramię, lub ładowarkę na "łapach" w pierwszym momencie zamiast unoszenia to mamy gwałtowne opadanie kilka cm w dół  ( z 1000kg w łyżce podejrzewam że obecnie mogłaby się ładowarka przewrócić przy maksymalnym wysięgu, a przy ładowaniu normalnych ładunków przedni lemiesz odrywa się na moment od ziemi.... )
      ładowarka jak kolegi zwc18 z forum:

      schemat hydrauliki na 95% jak tu:
      schemat
      Problem się nasila z biegiem czasu, mimo, że pracuje sporadycznie.  Ramiona same nie opadają - 500kg można za zgaszonym silniku zostawić na kilka godzin, minimalnie opadnie, ruchy ramion przy pracy są dosyć szybkie, czasami silnik nawet pracuje na za niskich obrotach ze względu na szybkie ruchy ramion.
      Gdzie szukać przyczyny?
      - zatrzaski hydrauliczne przy siłownikach?
      - rozdzielacz (który?)
      - zawory przelewowe, bezpieczeństwa w rozdzielaczach?
      - zawór łączący pompy zasilające przy rozdzielaczu?
       
    • Przez ziomekq
      Witam jako,że mój stary rozdzielacz juz mocno przecieka, hałasuje, i puszcza mam zamiar zmienić go na taki:http://allegro.pl/rozdzielacz-hydrauliczny-40l-3-z-sekcja-plywajaca-i4076419476.html teraz takie pytanie: czy będzie pasował?,jak nie to jaki inny z sekcja plywajaca. W hydrauliczne nic nie zmieniane, Wywalony tylko ten regulator z pod siedzenia. Pozdrawiam
    • Przez Eryko
      Witam.jak podłączyc czujnik poziomu paliwa w MTZ? w załączniku fotka jak to wygląda

    • Przez audi80b4
      zaczeło mi ostatnio spadać ciśnienie oleju w belarusie 952 na czerwone pole wiem gdzie się zwiększa trzeba wykręcić ten korek przy filtrze i jest tam taka śruba na śrubokręt ale nie wiem w którą strone się zwiększa w którą strone mam kręcić zeby zwiększyć ciśnienie oleju i ile ma być na rozgrzanym?
    • Przez KubAE86
      Witam posiadam MTZ 82 pronar z 1996r, problem w nim jest taki że cisnienie oleju w cięższych pracach na zegarze szybko spada, gdy po nocnym postoju i odpaleniu wskazuje 3,5 - 4 atm tak po godzinnej robocie zegar wskazuje już z 1 atm czy da się pompę jakoś podkręcic czy tylko nowa? Główny problem to taki że tak jak i spada ciśnienie tak i jednakowo spadają obroty silnika.  1.5h pracy z pługiem  i silnik chodzi jak by sie miał zaraz rozpaść.(Nie traci mocy). Po ostygnięciu silnik znowu pracuje jak nowo narodzony. Czy ktoś wie co się dzieje dół silnika do roboty czy może coś innego ?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.