Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
lukash1986

problem z rewesrem w 311

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
lukash1986    0

Witam,

 

Mam problem z rewersem w Fendtcie 311 Farmer Turbomatik 95r. Gdy zapalam ciągnik rewers jest w pozyji do przodu jak wycisne sprzęgło dam do tyłu to na wyświtlaczu strzałka do tyłu błyka a sprzęgło nie odbija i nie można jechać do tyłu? Nie wiem czym jest spowodowana usterka pierwszy raz mi się zdarzyła póxniej nic i po jakimś czasie znowu jak to naprwić w czym może być przyczyna?? Proszę o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian83    11

w razie czego to w podłodze masz taką srubke i za pomoca klucza mozesz revers przełączyć


...zadużo kasy i wolnego czasu = porabane w głowie ROLNICTWO chroni mnie przed jednym i drugim...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirro    436

Obstawiam spadek ciśnienia na sterowaniu skrzynią biegów. Może być coś błachego typu filtr,olej albo coś trochę poważniejszego.

Trzeba podłączyć manometr do serwisówki przy filtrze oleju. Tylko taki z zakrasem do 20bar bo ten "popularny" do 250 niczego nie pokaże. Ale lepiej zapytaj KOSTIEGO. On dłużej w tym siedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kosti68    16

Jesli chcesz dokonac pomiarow to podlacz manometr do 25 lub 40 bar, gdyz cisnienie w ukladzie powinno miec 20 bar. Cisnienie oleju przy pomiarze powinno wynosic 50°C. z tylu przy filtrze oleju mozesz zmierzyc cisnienie wychodzace z pompy jak rowniez cisnienie za filtrem, to powinno wynosic przy 1000 obr/min. okolo 12-14 bar.


Materiały do napraw wszystkich ciągników firmy Fendt i maszyn firmy Claas. Dodatkowo oferuję fachową pomoc przy tłumaczeniu kodów usterek i innych wybranych tekstów. Porady dotyczące napraw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirro    436

Czyli tak, preselekcja działa a sprzęgła nie zwalnia ponieważ nie może przeprowadzić do końca zadanej operacji. Albo nie dostaje sygnału że hydraulika zakończyła zmianę kierunku jazdy. A jeszcze zapytam jaki olej wlano do skrzyni?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kosti68    16

Podstawa zmiany kierunku jazdy jest warunek liczby obrotów przekładni, musi byc ona niższa niz 1000 obr/min. I dopiero wtedy nastąpi odblokowanie pedału sprzęgła. Wiec byc moze to jest przyczyna tego stanu rzeczy. Byc moze sterownik nie otrzymuje odpowiedniego sygnału od czujnika obrotow przekładni.


Materiały do napraw wszystkich ciągników firmy Fendt i maszyn firmy Claas. Dodatkowo oferuję fachową pomoc przy tłumaczeniu kodów usterek i innych wybranych tekstów. Porady dotyczące napraw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukash1986    0

Podstawa zmiany kierunku jazdy jest warunek liczby obrotów przekładni, musi byc ona niższa niz 1000 obr/min. I dopiero wtedy nastąpi odblokowanie pedału sprzęgła. Wiec byc moze to jest przyczyna tego stanu rzeczy. Byc moze sterownik nie otrzymuje odpowiedniego sygnału od czujnika obrotow przekładni.

 

okazało się że, do spalił się "przekaźnik" pod EHR -em już wszystko działa :) Dziękuje za pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez manitou123
      Witam,mam problem przy wymianie oleju w skrzyni w fendt 312.Problem polega na tym,że na wszystkich stronach z olejami jest napisane ,że oleju powinno wejść wraz z mechanizmem różnicowym 34.5l,a weszło tylko 21l i na miarce jest full.Czy olej ze skrzyni jest połączony razem z mechanizmem różnicowym?Mam tylko miarkę od skrzyni biegów a nie mogę znaleść od mechanizmu rożnicowego.Bardzo proszę o pomoc.
    • Przez andrzejoo7
      Witam wszystkich i przepraszam za zakładanie może podobnego posta. Mam problem z 311. Mianowicie podczas jazdy przybywa mi oleju w skrzyni.olej ucieka korkiem wlewu  tym za kabiną. Biegi działają polbiegi też. Co może być przyczyną? Ciągnik przy opryskiwacz więc to pilne
    • Przez Adam0401
      Witam . Jak w tytule mam problem z wałkiem WOM W fendt farmer 309 z 1995r. A mianowicie załancza mi wałek tylko na 750 . Na 540 i 1000 nie ma żadnej reakcji w guziku nie chce się zapalić kontrolka od załączenia walka . Na 750 normalnie załancza czyli pali się kontrolka w guziku i wałek przekazuje moc i rozlancza.  A na pozostałych przelozeniach nie chce załączyć.  
    • Przez Kuba284
      Cześć
      Czy w końcu ktoś mi powie gdzie w fendcie farmer 309 sidzą elektrozawory (lub coś w tym stylu) oraz czujniki od półbirgów oraz rewersu
      Bardzo bym prosił o zdjęcia lub dokładny opis.
    • Przez pawelol111
      Jak w temacie: Jadąc na wom 540 nie ma problemu. Jadąc na 750 jakiś czas działa a potem rozpina. Gaśnie lampka na guziku i dopiero po dociśnięciu dźwigni od zmiany prędkości i ponownym wciśnięciu guzika działa ale znowu tylko jakiś czas w zależności od kaprysu ciągnika.... Jest tam jakaś regulacja do lepszego spięcia a może cegłe na dźwignię położyć? Pytam bo jak przytrzymałem ręką dźwignię to nie rozłączało. 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.