Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
lukash1986

problem z rewesrem w 311

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
lukash1986    0

Witam,

 

Mam problem z rewersem w Fendtcie 311 Farmer Turbomatik 95r. Gdy zapalam ciągnik rewers jest w pozyji do przodu jak wycisne sprzęgło dam do tyłu to na wyświtlaczu strzałka do tyłu błyka a sprzęgło nie odbija i nie można jechać do tyłu? Nie wiem czym jest spowodowana usterka pierwszy raz mi się zdarzyła póxniej nic i po jakimś czasie znowu jak to naprwić w czym może być przyczyna?? Proszę o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian83    11

w razie czego to w podłodze masz taką srubke i za pomoca klucza mozesz revers przełączyć


...zadużo kasy i wolnego czasu = porabane w głowie ROLNICTWO chroni mnie przed jednym i drugim...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirro    288

Obstawiam spadek ciśnienia na sterowaniu skrzynią biegów. Może być coś błachego typu filtr,olej albo coś trochę poważniejszego.

Trzeba podłączyć manometr do serwisówki przy filtrze oleju. Tylko taki z zakrasem do 20bar bo ten "popularny" do 250 niczego nie pokaże. Ale lepiej zapytaj KOSTIEGO. On dłużej w tym siedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kosti68    16

Jesli chcesz dokonac pomiarow to podlacz manometr do 25 lub 40 bar, gdyz cisnienie w ukladzie powinno miec 20 bar. Cisnienie oleju przy pomiarze powinno wynosic 50°C. z tylu przy filtrze oleju mozesz zmierzyc cisnienie wychodzace z pompy jak rowniez cisnienie za filtrem, to powinno wynosic przy 1000 obr/min. okolo 12-14 bar.


Materiały do napraw wszystkich ciągników firmy Fendt i maszyn firmy Claas. Dodatkowo oferuję fachową pomoc przy tłumaczeniu kodów usterek i innych wybranych tekstów. Porady dotyczące napraw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirro    288

Czyli tak, preselekcja działa a sprzęgła nie zwalnia ponieważ nie może przeprowadzić do końca zadanej operacji. Albo nie dostaje sygnału że hydraulika zakończyła zmianę kierunku jazdy. A jeszcze zapytam jaki olej wlano do skrzyni?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kosti68    16

Podstawa zmiany kierunku jazdy jest warunek liczby obrotów przekładni, musi byc ona niższa niz 1000 obr/min. I dopiero wtedy nastąpi odblokowanie pedału sprzęgła. Wiec byc moze to jest przyczyna tego stanu rzeczy. Byc moze sterownik nie otrzymuje odpowiedniego sygnału od czujnika obrotow przekładni.


Materiały do napraw wszystkich ciągników firmy Fendt i maszyn firmy Claas. Dodatkowo oferuję fachową pomoc przy tłumaczeniu kodów usterek i innych wybranych tekstów. Porady dotyczące napraw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukash1986    0

Podstawa zmiany kierunku jazdy jest warunek liczby obrotów przekładni, musi byc ona niższa niz 1000 obr/min. I dopiero wtedy nastąpi odblokowanie pedału sprzęgła. Wiec byc moze to jest przyczyna tego stanu rzeczy. Byc moze sterownik nie otrzymuje odpowiedniego sygnału od czujnika obrotow przekładni.

 

okazało się że, do spalił się "przekaźnik" pod EHR -em już wszystko działa :) Dziękuje za pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez piott308
      witam mam problem z fendtem dzis gdy jechałem ze wzniesienia ciagnik zgubił bieg tzn myslałem ze bieg wyskoczył ale jednak nie 
      z  biegów 1  2  3 nie chciał wogule ruszyć    biegi działały tylko 25 30 40 
      po zgaszeniu ciągnika i ponownym rozruchu wszystko wróciło do normy ale tez tylko chwile i dalkej to samo 
      błedów na komputerze 0 
      co sie mogło stac
       
    • Przez Mateusz0188
      Cześć,
      Mam, pewien problem z moim Fendtem, chciałbym prosić o pomoc jeśli ktoś miał już taką dolegliwość.
      Problem polega na tym, że przy podłączeniu przewodu hydraulicznego do ciągnika, przy próbie użycia hydrauliki (np. podniesienie podbieracza w belarce), przewód wypada z gniazda (mam szybkozłącza), efektem jest twarde gniazdo od strony ciągnika, trzeba gasić traktor ,ruszyć dzwignią w przód ,tył żeby zmniejszyć cisnienie i podłączyć wtyczkę na nowo po czym znowu przewód wyskakuje. Zwykle taką operacje muszę powtórzyć kilka razy żeby ta wtyczka siedziała.
      Zastanawiające jest dla mnie to, że jak już się uda wsadzić wtyczkę, że nie wyskoczy to ona już nie wyskoczy w ogóle i siedzi dotąd aż sam jej nie wypnę. Mam trzy pary wyjść w ciągniku, każda para ma tę przypadłość. Nie jest to wina maszyny bo z innym ciągnikiem nie ma tego problemu, poza tym przewód wyskakuje bez względu czy jest to beczka, kosiarka czy belarka. 
      Wydaje mi się, że gdyby gniazdo było uszkodzone to raczej jedno a nie wszystkie naraz.
      Spotkał się ktoś z was z podobną usterką?
       
       
       
    • Przez Kuba284
      Witam!
      Chciałbym się dowiedzieć gdzie jest pojemnik na wspomaganie w fendtcie 309.
       
      Mam problem. Na desce rozdzielczej jest wykrzyknik nie ma błędu i piszczy. Co to może być??? Wspomaganie???

    • Przez piott308
      witam mam problem z fendtem 310 z cianika dobiega taki gwizd jak by sie jechalo na włączonym napedzie
      gwizd jest słyszalny na puszczonym sprzegle wraz ze wzrostem obrotów silnika staje sie głośniejszy gdy nacisne sprzegło  wszystko wraca  do normy
      wczym moze byś problem ?
      prosze o pomoc
    • Przez Massey294s
      Witam, mam wyciek paliwa od strony bloku silnika z pompy wtryskowej w 311 98r. Pytanie brzmi jak jest ustawiana i czy są jakieś znaki? Wyciągając ją muszę zwracać na coś uwagę? Pompa wyjdzie z kołem zębatym czy jest może to jakoś dzielone? Potrzebuje ją tylko wyciągnąć i uszczelnić.
×