Skocz do zawartości
szy1993

belarus 4520

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
szy1993    1

ma ktoś może jakies informacje odnosnie tego co ma on w 'środku' ? chodzi mi przede wszystkim o skrzynie, silnik hydraulike i wyposażenie kabiny.

post-24576-0-21194000-1306940193_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    187

silnik pewnie jak belarusy zresztą MMZ znając życie, hydraulika bosha, a w środku to masz EHR Półbiegi i takie fajne bajery zresztą co chcesz mieć to ci zamontują praktycznie

Edytowano przez piotrb14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szy1993    1

no bo wygląda ciekawie. gdyby była tam fajna skrzynia i silnik z CR był by napewno ciekawą ofertą w rozsądnej cenie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

gregorius    123

silnik pewnie jak belarusy zresztą MMZ znając życie d260, hydraulika bosha, a w środku to masz EHR Półbiegi i takie fajne bajery zresztą co chcesz mieć to ci zamontują praktycznie

 

d260 hahah zapewne jakiś silnik deutza siedzi jak w mniejszych modelach dużej mocy ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    587

Nic konkretnego, przedstawiony na wystawie jako najmocniejszy belarus, piszą co tam jeszcze było, siedem pługów a do był 12 skibowiec i takie tam.

 

Mam to http://1i.by/p5/path_40_41/prod_431/

 

Pojemność zbiornika paliwa 520l, Skrzynia 16 przód i 8 tył. Prędkość do przodu 3,7-38,5, do tyłu 3,7-20, WOM przedni i tylny 1000obr. Tylny podnośnik dwa cylindry sterowane elektrozaworami bosh (tak pisze chociaż powinno być bosch) o udzwigu 10000kg. Przedni to samo i udzwig 5000kg. Długość 670cm, szerokość 257 i wysokość 330. Nie mogę tylko wyczaić jak jest podany moment.

 

 

Edytowano przez seweryn20

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szy1993    1

Nic konkretnego, przedstawiony na wystawie jako najmocniejszy belarus, piszą co tam jeszcze było, siedem pługów a do był 12 skibowiec i takie tam.

 

Mam to http://1i.by/p5/path_40_41/prod_431/

 

Pojemność zbiornika paliwa 520l, Skrzynia 16 przód i 8 tył. Prędkość do przodu 3,7-38,5, do tyłu 3,7-20, WOM przedni i tylny 1000obr. Tylny podnośnik dwa cylindry sterowane elektrozaworami bosh (tak pisze chociaż powinno być bosch) o udzwigu 10000kg. Przedni to samo i udzwig 5000kg. Długość 670cm, szerokość 257 i wysokość 330. Nie mogę tylko wyczaić jak jest podany moment.

Nic konkretnego, przedstawiony na wystawie jako najmocniejszy belarus, piszą co tam jeszcze było, siedem pługów a do był 12 skibowiec i takie tam.

 

faktycznie nic ciekawego nie piszą, więc to pewnie tylko model pokazowy, zrobili ciekawy wygląd, a w środku pewnie wieje komuną, jak i w innych ciągnikach z białorusi

 

>dwa cylindry sterowane elektrozaworami bosh (tak pisze chociaż powinno być bosch) o udzwigu 10000kg< bo to pewnie jest podróbka... oni przecież nie mają dostępu to europejskiej technologi...

Edytowano przez szy1993

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    587

Edytowałem swojego posta wyżej jest tam kilka danych. Mocny silnik, podnośnik, masa spora ale skrzynia bidna. Mało przełożeń jak na taką maszynę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    304

Nie koniecznie musi wiać komuną w środku bo wp olsce najczęściej są modele ze starymi kabinami tam to tak ale w tych nowych nie koniecznie widziałem środek tej nowoczesnej kabiny i jak na ruskich to piknie :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    114

Edytowałem swojego posta wyżej jest tam kilka danych. Mocny silnik, podnośnik, masa spora ale skrzynia bidna. Mało przełożeń jak na taką maszynę.

Inne ciągniki o tej mocy oferują podobną liczbę przełożen (np. New Holland T9000 16/2) kwestja jak są zmieniane, bo jak to jest taki zwykły mechanik jak w mniejszych Belarusach to lipa :P

 

Co do wnętrza kabin większych to tak wyglądają:1f09d4f9b71b2a9dcb40b69faa3804b45.gif

14-01-11_1059.jpg

Edytowano przez MgrLukash

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    187

zgadzam się jeżeli tak się zmienia jak w seriach od 80 - 150 koni to współczuję posiadaczom :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    587

No masz rację po części. Tylko czemu spotyka się duże ciągniki które mają możliwość jazdy na 40 przełożeniach do przodu? Mimo wszystko ma to znaczenie. Bez względu na pracę prędkość regulujesz biegami utrzymując silnik zawsze w zakresie ekonomicznych obr.

 

Ogólnie musiał by tym trochę porobić żeby się na ten temat wypowiedzieć.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    187

ale tak szczerze mówiąc po co komu 40 przełożeń do przodu jak i tak połowy się nie używa tak szczeże mówiąc wystarczyło by 10 dobrze dobranych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    587

Zgadza się.Dziesięć dobrze dobranych. Tylko jak? Bo dla jednego kierowcy to jest tak a dla drugiego inaczej. Nigdy nie dogodzisz każdemu dla tego dobrze jak jest duży wybór.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    114

dokładnie :)

Przy skrzyniach typu 40/40, 60/60 itp częśc stanowią biegi pełzające którę nie mają zastosowania przez potencjalnego rolnika ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    587

Dokładni. Są w tym na pewno wliczone połówki. Może na płaskich terenach specjalnie nie przydają się ale na górkach czy w polu czy na drodze korzysta się z tego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    114

O biegi pełzające mi chodziło czyli takie które nie przekraczją 4km/h przynajmniej ja ich nie używam ;) a PS rzecz zawsze przydatna :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    587

A to racja. W swoim mtz-cie mam zamontowane biegi pełzające. Nie mam zielonego pojęcia do czego by się to mogło przydać. Po co jechać może 300 metrów na godzinę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez wieslawa_olo
      WItam. Planuje sprzedać ciągnik MTZ 82 TS i zakupić coś zachodniego. Interesuje mnie ciągnik o mocy 100km. Nie wiem czy lepiej kupić 4cyl + turbo czy lepszy 6cyl bez turbo który jak myśle miałby większy zapas mocy. Zastanawiam się nad dwoma maszynami: Case 5130 a Renault Ares 550 RX. Chciałbym usłyszeć kilka opini od osób posiadających takie ciągniki. Na co trzeba zwracać uwagę przy zakupie. Czym różnią się te Case maxxtrack, magnum, pro i plus? Podobno są dobre tylko trzeba zwracac uwagę na pompe. A na co zwrócić uwagę w Renault? Jak ktoś chce sie przesiąść ze wschodu na zachód to jest sporo nowych rzeczy do wzięcia pod uwage. Ciągnik na 20h, staltech U170 4 skiby, agregat agrofactory 3,4m,  taleerzówka bomet 3,15m.  Wystawiłem już MTZ na olx i liczę że uda się poczynić jakąś zmianę. Czekam na odpowiedzi.

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez krzys79
      Witam
       
      Mam problem i może ktoś z was wie jak go rozwiązać, mianowicie posypało mi się łożysko wału koła tylnego w ciągniku MTZ 82 i nie wiem jak się dobrać do skrzyni. Jak kupowałem łożysko w sklepie, sprzedawca powiedział mi, że muszę wymontować siedzenie, zbiorniki i siłownik podnośnika, ale chce się upewnić, bo może ktoś z was miał taki problem lub po prostu wie jak się tam dostać. Z góry dziękuję za każdą odpowiedź i radę na ten temat.
       
      Pozdrawiam
    • Przez bekba
      Witam, belarus 1025, 2010r, rozdzielacz wschodni po sprawdzeniu we firmie zajmującej sie regeneracją rozdzielaczy został uznany za sprawny(wymieniłem też profilaktycznie zawór przelewowy) , pompa założona nowa, filtr w zbiorniku na olej hydrauliczny nowy, filtr siatkowy na dole ciągnika wyczyszczony, wirnik oleju ze skrzyni tez wyczyszczony. Stan oleju pełny. Sytuacja wygląda tak że ciśnienie na zegarze podłączonym pod obojętnie które złącze przy dużym gazowaniu wzrasta do 80 bar i spada mimo że ciśnienie jest cały czas podawane. Podnośnik też bardzo słaby. Prosił bym o dokładne wskazówki jak podnieść ciśnienie w tym rozdzielaczu bo chyba nie mam takiej klapki na dwie śruby jak jest w starszych wersjach. Pozdrawiam  

    • Przez Peron
      Witam
       
      Czy ktoś z Was wymieniał fotel w swoim MTZ 82 na bardziej komfortowy? Nie chcę kombinować z samochodowymi, chciałbym kupić coś dedykowane do ciągników. Najlepszy to byłby oczywiście jakiś Grammer pneumatyczny, no ale jakiś dobry mechaniczny też może być. 
       
      Zastanawiam się nad czymś takim:
       
      http://allegro.pl/agro-mar-fotel-siedzenie-komfortowe-mtz-pronar-mf-i6574126281.html
       
       
      http://allegro.pl/agro-mar-siedzenie-fotel-mtz-ursus-mf-pronar-i6574129397.html
       
       
      Jeśli ktoś ma, to byłbym wdzięczny za opinie.
×