Skocz do zawartości
DamianoC360

Pronar 82sa kilka pytań

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Pronar
DamianoC360    0
Napisano (edytowany)

witam.mam w zamiarach kupno używanego pronara 82sa B) i mam kilka pytań o tym ciągniku.w poniedziałek jadę oglądać wiec jak odpalić ten ciągnik?jak z tym reduktorem sprawa wygląda? nie wiem o co chodzi z tym reduktorem.z góry dzięki za odp ;)

Edytowano przez DamianoC360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ltz55aluki    0

nie mam tego ciagnika ale jezdzilem czyms takim a wiec tak wajche od biegow musisz najpierw pociagnac do sieie pozniej pchnac ja do przodu.. z lewej strony kierownicy jest taka dzwigienka rozowa chyba i ona ma byc wlozona bo przy gaszeniu wyciaga sie ja... a pozniej noralnie gaz i przekrcasz kluczyk:) a co do tego ciagnika nie lupilbym go nigdy.... ale wybor nalezy do cb :) lepiej kup deutz fara....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Uziu92    1362

zeby odpalic pronara trzeba sie troche orientowac po1 musisz ustawic dzwignie biegow w pozyycji H lub L inaczej nie odpali ma blokade po2 odpala sie kluczyliem gaz reczny dajesz dzwignia z czerwona galka

a co do biegow to na H masz 4 biegi a na L 3 + wzmacniacz momentu co podwaja ci liczbe biegow

jak bedziesz kupowal to zobacz czy nie jest rama spawana albo popekana i czy pedal sprzegla na biegu jalowym lekko podskakuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    1362

jak chcesz cos jeszcze wiedziec to pytaj moze bede mogl pomoc :)

pozdrawiam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DamianoC360    0

zakupiłem pronarka :) wszystko ok (podczas kupna był sczególnie oglądany przez mechanika) natomiast jescze jedna sprawa z tymki pół biegami.o co w tym chodzi? wytłumaczcie proszee

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal82sa    14

@DaminanoC360 Gratulejuje,a co do tych "Półbiegów" to chodzi o to że np. jedziesz na 2 i pod kierowiną masz wajche żół zając o to chodziło dla @Uziu92

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DamianoC360    0

dla itz55aluki dałem za niego 44tyś a ma 2500mtg.ale nadal nie wiem o co chodzi z tymi półbiegami.np miedzy 3 a 4 biegiem jest dużą różnica predkosci i gdy jade z zaladunkiem to redukawac to na 3 za mało i wtedy trzeba znac sie na tych półówkach.wytłumaczcie dokładnie :)

Edytowano przez DamianoC360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
timasz    52

Ale dokladniej sie nie da po prostu pod kierownica przy desce rozdzielczej masz dzwigienke polbiegow i jesli zajdzie taka potrzeba to redukujesz nia dodatkowo predkosc oczywiscie z uzyciem sprzegla

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DamianoC360    0

proszę o podesłanie schematu biegów do tego pronarka ale do pronara a nie do mtz!bo sie różnią.a gdzie przełączać biegi szosowe i polowe??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DamianoC360    0

to też należy do mtz.pronar ma w II rozkładzie jeden bieg mniej.w mtz jest tak 2,6,7,8,9 a w pronarach 1,2,3,4 różnica jednego biegu i interesuje mnie który to bieg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    1362

chcialem odswiezyc temat i zapytac sie posiadaczy pronarow 82 sa z podnosnikiem boscha do czego sluzy wlasciwie ten jakby "guziczek" u gory pod szyba tam gdzie jest rozdzielacz podnosnika ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzigit    1

ja sądzę że to jakiś odpowietrznik bo kiedyś go wcisnąłem i wyskoczył później

ale głowy sobie nie dam uciąć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    1362

ja znow szlyszalem ze to blokada podnosnika ale tez nie jestem pewien czy tez tak macie ze jak cos podniesiecie to opadnie na ziemie ale razem z dzwignia regulacji pozycyjnej ktora rowniez zmieni pozycje z max na min ? takie jakby zabezpieczenie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rybulka    0

Ten "guziczek" to coś od zaworu przeciążeniowego. Jak podniosę ciężki plug i przez dłuższy czas pozostanie podniesiony to już nie chce opuścić. Wtedy dźwignie podnośnika trochę przesuwam w przód i młoteczkiem delikatnie w guziczek i działa. W serwisie powiedzieli mi, żeby przy ciężkich pracach podnośnikiem dźwignie siłową nie ustawiać w położeniu max tylko lekko cofnąć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×