Tomek12

Schemat biegów w MTZcie

Polecane posty

lysyrolnik    16

A jaki to MTZ i z ktorego roku??

 

 

W MTZ 82TS biegi sa z prawej strony, a po srodku jest wzmacniacz(zolw-zajac)

 

i uklad biegow jest taki

 

H 4 2 1

 

L 3 R

 

 

Wzmacniacz

 

Zajac

 

 

Zolw


Honda - The Power of Dreams :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

krzych2007    0

wszystkie mtz-y i bielarusy ze skrzynia niesynchronizowaną maja taki układ biegów jak opisał kolega "davinci"


Ursus 1014, c-385, c-360, MTZ-82, DT-75, koparka Białoruś, Agregat Rabe Werk 250, Claas Mercator 60

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    26
A jaki układ biegow ma pronar 82tsa

tak jak mtz chyba :P


Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olik    0

Hehe fajny temat :)

 

A jaki układ biegow ma pronar 82tsa

 

Pablo po co sie jeszcze raz pytasz przecież krzych bardzo ładnie to wytłumaczył :P No chyba, że nie wiesz czy skrzynia w nim jest zsynchronizowana :)

 

Tu masz troszeczkę o skrzyni w tym MTZ---------------> http://www.pronar.pl/ciagniki/82sa/82sa_naped.html


DF K100(zmieniona mapa wtrysku z K120) + Quicke Q55, McCormick cx 75 + Quicke Q45, Ursus C-360, Ursus C-330...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
uciu    0

Witam,

 

Mam prośbę potrzebuję schemat skrzyni biegów w belarusie 952 z opisem wszystkich wałków

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukas3    0

Witam,

 

Mam prośbę potrzebuję schemat skrzyni biegów w belarusie 952 z opisem wszystkich wałków

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez gregory81
      Witam wszystkich.
      Mam pytanie odnośnie EGR-u w Belarusach (tak zwana wersja 4) . Jak go się zaślepi to trzeba coś zmieniać w ustawieniach komputera? Może ktoś to już przerabiał.
    • Przez Massey294s
      Proszę o pomoc. Ciągnik lekko dymił na czarno więc tata wyjął wtryski,kupił nowe końcówki i dał do regulacji (trochę przechulały istwierdził że nie będzie żałował). Po wymianie dymi jak z lokomotywy. Pompiarz ustawił wtryski na początek otwarcia 180( jednostki nie pamiętam). Czy to nie za mało? Tylko to mi przychodzi na myśl. Nigdzie nie mogę znaleźć wartości odpowiadającej temu silnikowi. Przypomnę że chodzi o mtz 952.3 turbo
       
      Dodam, że problem występuje przy zmianie obrotów lub już przy najdelikatniejszym obciążeniu, przy biegu jałowym bez zmiany obrotów wcale nie widać spalin. Spaliny są koloru czarnego.
    • Przez aaaaaaaaaaaaa12
      robię hydraulikę w swoim mtz i chcę wywalić rozdzielacz pod siedzeniem i mam dylemat
      przewód A mam zaślepić i zostają mi B i C który zaślepić a który podłączyć pod siłownik logika podpowiada mi że B pod siłownik ale wole spytać i nie patrzcie na strzałki zdjęcie z neta

    • Przez patrykb2736
      Mam pytanko czy zakładając pompe nsz 40 zwiększe trochę udźwig podnośnika? Podejrzewam że moja jest już popsuta bo opuszcza I podnosi minimalnie z maszyna I nie ma tego udźwigu co od nowości, mam problem żeby podnieść talerzowke z grano z siewnikiem meprozet, brakuje mi dosłownie te 300kg udźwigu żeby swobodnie podniósł. Jeśli ktoś już wymieniał na wydajniejsza prosze o wypowiedzi. Model belarusa to 952.4
    • Przez Narko
      Witam Wszystkich
      Temat poswiecony totalnej metamorfozie i remontowi JUMZA 6M.
      Jestem na etapie modyfikacji i kapitalnego remontu ciagnika.
      Cel jest prosty... zrobic z niego ciagnik,ktory spelni moje wymagania a praca nim sprawiala przyjemnosc.
      Na dzien dzisiejszy silnik jest po kapitalnym remoncie. Teraz hydraulika no i tu jest wielkie pole do popisu... rozdzielacz na linkach 7 sekcji ale teraz nie o tym. Pytan mam kilka do uzytkownikow Jumza w kwestii szczelnosci tylnego mostu. Zmieniajac  olej w przekladni glownej zauwazyliscie jakies zmiany w oleju, tzw. "mleko" ? Czy zauwazyliscie w oleju jakies zabrudzenia,ktore moglyby sie dostac np. przez okno rewizyjne ? Do czego zmierzam? Z racji duzej ilosci oleju w wannie przekladni glownej chcialbym go wykorzystac do zasilenia calej hydrauliki Jumza. Hydraulika to bedzie dosc mocna strona ciagnika,ktora bedzie dosc mocno eksploatowana wiec chcialbym zapobiec grzaniu sie oleju... stad pomysl by wykorzystac te kilkadziesiat litrow oleju w przekladni.
      Zmodyfikowales/usprawniles  swojego Jumza,pochwal sie i podyskutujmy o tym.
      Hejt czy stwierdzenia " po co ,to nie ma sensu, Jumz nigdy nie bedzie pelnowartosciowym ciagnikiem, sa lepsze i fajniejsze traktory,mogles wybrac inny ciagnik " sa mi zbedne... wiec sie nie wysilajcie i nie robcie mi smietnika w temacie.
      Fotki z remontu sa i beda kolejne ale nie teraz... a bedzie co ogladac
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.