Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Ja mam pytanko zastanawiam sie miedzy tymi dwoma maszynami: case maxxum 125 x line lub valtra n111 co wy byście wybrali, jakie są wady i zalety tych maszyn. Ma to być ciągnik główny na 80ha (50 użytki zielone, 30 ziemia orna).

Opublikowano

Zdecydowanie Valtra chociaż case maxxum jest z pewnością bardziej skomputeryzowany i chyba seria x-line ma przekładnie bezstopniową .Jak byś brał valtrę to weź tylko wersję adevance już bardziej nowocześniejsza masz podłokietnik i komputerek :rolleyes:

Opublikowano (edytowane)

Witam orientuje się ktoś jaka może być cena valtry n111 ???

 

Pisz w pierwszym okienku i cytuj poprzedniego postu!!

Edytowane przez robertbara
Opublikowano

Witam . Waszym zdaniem na 50 ha ornych i 20 ha TUZ, lepszym wyborem będzie JD 6630 comfort z przednim tuzem czy raczej lepiej wyposażony MF 6475 z przednim tuzem i wom. Dodam że ciągnik będzie brany na PROW. Swoje wypowiedzi prosiłbym jakoś popierać argumentami.

Opublikowano

Najlepiej weś oba na wypróbowanie i zobaczysz różnice. MF z orginalnym TUZem dość sympatycznie wygląda. W jednym i drugim nie powinieneś na moc i uciąg narzekać...

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Ten Pronar to nowa niesprawdzona konstrukcja, także śliski temat być królikiem doświadczalnym fabryki.

Opublikowano

Hmm miałem obydwa na testach z tym że tylko JD miałem okazje popracować w polu. Nie wiem dlaczego ale wydaje mi się że Jasiek jakby miałby lepszy uciąg, może to tylko złudzenie. MF zachwycił mnie skrzynio i działa o wiele według mnie sprawniej i wygodniej niż w JD. Niestety na testach miałem mniejsze modele niż te które rozważam czyli JD 6330 Premium i MF 5455. Pronara nie biorę pod uwagę mając przykre doświadczenia z MTZ 82 i Pronarem 82 SA. Może ktoś wypowie się konkretnie co do mojego dylematu.

Opublikowano

niewiem co to za doswiadczenia, moj dobrze chodzi, moze dlatego ze 0 mieszania katowania tylko robota i dbanie, ale mf bym raczej nie kupywal ze wzgledu na silnik perkinsa, moze jakiegos nh 6080, albo valtre n121, df?

Opublikowano

MF 6475 ma jeszcze lepszą skrzynie... 6 przełożeń pod obciążeniem, podłokietnik, mocniejszy podnośnik. Dobrze sprawuje się w polu i pięknie pracuje ta 6 Perkinsa. Do tego masa 5600 bez obciążenia plus 1000 kg na przód. W stnadardzie szerokie opony :rolleyes:

Opublikowano

sam juz niewiem niewiadomo kazda firma mowi ze jest najlepsza, moga byc dobre ciagniki trafi sie na felerny agzemplarz i juz ma sie dosc firmy niemam pojecia co Ci poradzic kazdy jaki bys kupil bedzie robil (prawie kazdy)

Opublikowano

Kolego Filipie znam twoja opinie o pronarze i lemkenie z youtuba :rolleyes:. Ale też masz dużo racji że każdy chwali swój sprzęt. Odnośnie Mtz to mocny i solidny traktorek oraz tani w zakupie (cena do jakości)ale wszystko popsuły nękające go przecieki. Mimo interwencji serwisu na gwarancji. Natomiast w Pronarze było z przeciekami spokój, ale niestety po roku użytkowania przełamał się i trzeba było z nim uciekać. To tak w tej kwestii. Wracając do tematu to właśnie ze względu na tą skrzynie i silnik perkinsa rozważam MF. O oszczędności tego silnika mogłem się przekonać już w moim MF 6180. Jednak sporo w mojej okolicy jeździ Jaśków i wszyscy użytkownicy je chwalą poza kwestią spalania. Szczególnie ostanio mogłem się przekonać jak sąsiad 6230 orał na 2 klasie po kukurydzy pługiem 4 skibowym Kunha i to bardzo mi się spodobało. A co myślicie o Valtrze? Jak jej klasyfikuje się jej pozycja w stosunku do JD 6630 i MF 6475? I jaka to ewentualnie była by seria? Ktoś tu napisał o serii T, co o tym myślicie? Jakie ma wyposażenie i jak się ma cena do tego wyposażenia. Proszę o wybaczenie za ten zbyt długi i trochę odbiegają cy post od tematu, ale jestem trochę podekscytowany wyborem nowego konia pociągowego. I muszę dodać żę będzie to 1 nowy ciągniczek w gospodarstwie od prawie 30 lat. Pozdrawiam kolegów z Af.

Opublikowano

w serii 64xx modele od 160 km wzwyż mają w standarcie opony przód 480 tył 600 a te do 160 km mają 440 przód i 540 tył A co do wyboru ciągnika to moim zdaniem lepszą skrzynie i to bez porównania ma MF, chodzi u nas nowy Janek 6830 i nowy MF 6485 i pierwsze co sie czuje przy jezdzie to to żę skrzynia w Mf jest banalnie prosta w obsłudze, co do samego zestawienia skrzyń do prac polowych to tutaj nie ma faworyta, a w transporcie masz znowu w mf taki tryb że masz wszystkie 24 przełożenia bez jakiegokolwiek sprzęgła, poprostu przesuwasz taką małą wajche do przodu lub do tył i masz inny bieg. Tak teraz myśle ze w wersji comfort nie masz tempomatu obrotów bodajże co masz w mf w standarcie.

Co do spalania to najnowsze silniki JD wcale dużo nie palą o ile mają odpowiednie zabawki podczepione na tylnym TUZ'ie. A i jeszcze jedno to jak wkręca sie na obroty silnik to istna poezja.

Opublikowano

Kolego Filipie znam twoja opinie o pronarze i lemkenie z youtuba :). Ale też masz dużo racji że każdy chwali swój sprzęt. Odnośnie Mtz to mocny i solidny traktorek oraz tani w zakupie (cena do jakości)ale wszystko popsuły nękające go przecieki. Mimo interwencji serwisu na gwarancji. Natomiast w Pronarze było z przeciekami spokój, ale niestety po roku użytkowania przełamał się i trzeba było z nim uciekać. To tak w tej kwestii. Wracając do tematu to właśnie ze względu na tą skrzynie i silnik perkinsa rozważam MF. O oszczędności tego silnika mogłem się przekonać już w moim MF 6180. Jednak sporo w mojej okolicy jeździ Jaśków i wszyscy użytkownicy je chwalą poza kwestią spalania. Szczególnie ostanio mogłem się przekonać jak sąsiad 6230 orał na 2 klasie po kukurydzy pługiem 4 skibowym Kunha i to bardzo mi się spodobało. A co myślicie o Valtrze? Jak jej klasyfikuje się jej pozycja w stosunku do JD 6630 i MF 6475? I jaka to ewentualnie była by seria? Ktoś tu napisał o serii T, co o tym myślicie? Jakie ma wyposażenie i jak się ma cena do tego wyposażenia. Proszę o wybaczenie za ten zbyt długi i trochę odbiegają cy post od tematu, ale jestem trochę podekscytowany wyborem nowego konia pociągowego. I muszę dodać żę będzie to 1 nowy ciągniczek w gospodarstwie od prawie 30 lat. Pozdrawiam kolegów z Af.

 

Przelamal ci sie ? to cos ty mu podczepil, u mnie tez kilka razy podnioslo i spad, ale nie peknal jakby pekl to ttylko galezi jakies szukac

Opublikowano

Ano pękł w turze pod czas podjeżdżania pod górę gdy kopaliśmy żwir na drogę. Zapewne zostanie mi zarzucone że został przeładowany, ale przez 7 lat w tym samym turze i tych samych obowiązkach pracował w zetorze 7045. Nie mówię że to złe ciągniki ale już raczej nie wiąże przyszłości z Pronarem. Pozdrawiam.

Opublikowano

Dziwne porównanie. DF z seri M a NH plus i JD6830. Mozna porównac DF serii M z NH serii 70xx i JD premium. Takie jest moje zdanie. A jesli myslec na NH to moze tez o CASE któy jest lepiej wypasiony w standardzie od NH .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v