Skocz do zawartości
Henius91

Wspomaganie ursus 12xx

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ursus
Henius91    746

Wie ktos z was jak sprawdzic cisnienie oleju w owej pompce?? czy dam rade sam to sprawdzic, jaki musi byc do tego sprzet ewentualnie zegar, jakie cisnienie powinno byc??? czy moze byc jecze jakas przyczyna zlego dzialania wspomagania?? serwo wymienilem no i nie wiem czy czasami to nie byl blad bo dalej kreci sie tak samo.



Valtra - Your Working Machine

http://www.youtube.com/user/Henius91 moje filmy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    536

Zobacz na stronie producenta pomp jakie ciśnienie znamionowe ma pompa i tylko wpiąć zegar na odpowiednie ciśnienie i zobaczysz czy pompa padnięta a może tylko zawór źle wysterowany


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

WladyslawO    0

Wstaw pomiędzy pompe a zawór bezpieczeństwa manometr min. 60at. zapal ciągnik ,daj pół gazu skręcaj w prawo i w lewo powinno być ok.60at

Wydatek pompy

Przy 1620obr/min

ciśnienie10Mpa

Wydajność14 l/min

Regenerowałem osobiście całe serwo. wiem dużo na ten temat chętnie pomoge.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszekd    93

Czyli około 5,5 do 6 MPa lub 55 do 60 bar.

Pytanie czy po podniesieniu ciśnienia będzie lepiej skręcał tzn. lżej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
WladyslawO    0

Niema mażliwości podniesienia ciśnienia chyba że zawór bezpieczeństwa puszcza( ustawiony jest na 8Mpa) Przetestuj pompe domowym sposobem

Podłącz do pompy manometr a za monometrem zawór i z zaworu np. wężykiem do zbiorniczka oleju, zawór ma być otwarty, zapal ciągnik koniecznie jałowe obroty

Przykręcając zawór do 60at zobacz czy jeszcze coś do zbiorniczka leci, jeśli tak to pompa powinna być dobra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ogrodnik70    0

Witam wszystkich. W moim urusie 1212 było serwo i one mi ciekło i sie zdecydowałem i załozyłem serwo podobne i mam do niego orbitrol od kombajnu fortschritt e-512. Moj problem plega na tym ze zbyt letko sie nie kreci i nieraz jest z 1 obrot kierownica pusty a koła ani nie rusza i nie wiem czego to wina moze ktos miał podobny problem jak moj jak ktos moze to niech mi pomoze bede bardzo wdzieczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mar56cin    6

Jezeli lekko się kręci to, Moze byc za male cisnienie(pompa orbitol), nieszczelny orbitol, zamało oleju w zbiorniku.

 

pozdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
manik    34

Masz za małe ciśnienie albo za mało oleju może nieszczelny orbitol lub się zapowietrza :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ogrodnik70    0

Zmieniłem orblitrol nie zacina sie. Ale za letko sie nie kreci na postoju a pompa była wymieniana w 2006 bo patrzałem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    259

U mnie też się z byt lekko nie kręciło, ale miałem napęd. Do serwa idzie 80 atu a do orbitrola 120, może tu jest problem?zawór jest w zbiorniku oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Murphys    5

dolej oleju może serwo ci cieknie i olej ucieka i ciężko chodzi a spróbuj przygazować czy lecciej bedzie chodzilo

jak nie to pompka padnieta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ogrodnik70    0

Witam mam taki problem ze wpomaganiem. Miałem serwo normalne i one mi ciekło wszuszczy mowili załoz orbitrol i serwo podobne te krotkie i tak zrobiłem serwo po regeneracji i orbitrol tak samo a pompa była wymieniana w 2006 roku. Wszystko złozyłem i jat taki bol ze za leko sie nie kreci na postoju i jak sie jedzie na małych obrotach i czasem jak sie olej rozgrzeje to sie zatnie kierownica idzie cieszko jak holera a koła ani nie rusza mozna gazowac cudowac a to nic nie daje. Jak troche postoi to samo pusci. Ja nie mam powysłow juz na ten ciagnik moze ktos miał podobny problem z taki czym prosze pomuscie mi z tym wspomaganiem

Wyzej kiedys sie pytałem ale nie mam na to wizji tu macie szgełowo opisane co sie dzieje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Scarface    2

Witam

co może być ze wspomaganiem na orbitrol w ursusie 1224 chodziło do końca dzisiejszego dnia chciałem wyjechać i wcale nie mogę skręcać stan oleju w normie pompa działa co mogło się stać ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mocher    8

pewnie się zapowietrzył, poluzuj jeden przewód przy siłowniku i zobaczysz czy podczas kręcenia będzie olej uciekać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maciekkkk
      Mam problem ze skrecaniem, dodam jeszcze ze przetarł mi się filtr od wspomagania i olej zlecial na długości przejazdu pola. Założyłam nowy dolalem oleju ale i tak czasem sie zacina.  Czy to wina orbitrolu ?
    • Przez Michal_90
      Witam z racji zastosowania ładowacza czołowego w ursusie 1224 1989r produkcji zainstalowałem orbitrol i mam z nim problem mianowicie mam dziwne bicie w kierownicy podczas skręcania nie ważne czy na miejscu czy w transporcie czy zna ktoś może przyczynę takiego zachowania wspomagania? dodam że orbitrol chodzi tak jak serwo bez tura sądziłem że komfort będzie nieporównywalnie większy orbitrol AGTECH 160. wymieniłem filtr ominęłem zawór bezpieczeństwa, olej w wspomaganiu nie był zmieniany na inny w serwie był lux 10 i taki olej zastosowałem do orbitrola chociaż mam wątpliwości czy to może być przyczyna. pompę wspomagania raczej mam dobrą dla świętego spokoju wymieniłem w niej usczelniena dodatkowo podmieniałem pompę od u 912 nie było żadnej zmiany... jeśli zna ktoś przyczynę tego problemu proszę o odpowiedź bo spodziewałem się czegoś więcej po 2 tysiącach wpakowanych w ten układ
    • Przez pawel
      Witam wszystkich czy już ktoś dokonywał takiej przerobki i jak to rozwiązaliście. Za wszystkie podpowiedzi i uwagi na ten temat z gory dziękuję.
    • Przez Filipkowski15
      Witam. Tak jak w temacie zacina mi się wspomaganiew 912 wymieniłem filtr i olej, wiele nie pomogło. Jest tak gdy zapale zimny ciągnik kierownica lekko chodzi bez zacinanania pojezdze tak z 5 minut i juz przy nagłym zatrzymaniu i chęci szybkiego wykręcenia kierownica strasznie cięzko chodzi podobnie jest przy cofaniu. Wie ktoś jak to naprawić ??Z góry dzięki za odpowiedzi POZDRO:P
    • Przez radzikus
      Szanowni koledzy- w 914 została przeprowadzona wymiana/modernizacja układu wspomagania kierownicy na bazie siłownika z bizona super.
      Niestety przy zakładanym kręceniem paluszkiem kierownicy pozostała tylko idea- aby zakręcić muszę nieźle sienagimnastykować a raczej nakręcić kierownicą.
       
      Nie wiem o co kaman- może pompa za sałaba jak na taki siłownik?
      Proszę o poradę za co z góry dziękuję.
       
      Poniżej fotki.
       
      http://zapodaj.net/10d223a8bc56.jpg.html
      http://zapodaj.net/5ef64a9efc4a.jpg.html
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.