Skocz do zawartości
CBMarek

Nowa seria DF powrót do prostoty

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
CBMarek    4

Cześć dostałem waszą stronkę od dawanego waszego kolegi arassa którego juz nie ma tutaj od dawna. Pomyślałem że zainteresuje was informacja o nowej serii a raczej odświeżonej designem serii ciągników DF Same i lambo. Pracuję w SDF Polska teraz nazywa sie to CBM Polska . Pracuje na lini prod. SDF wznowila produkcje ciagnikow z przelomu lat ok 2003 dzisaj montowalem instalacje pnelmatyczna do 4 ciagnika wzpuszczonego na polske. rozmawialem z dyrektorem sieci dealerskiej i powiedzial mi ze za DF 140 koni cha ok 145 tys zl. sa to ciagniki dla rolnikow nie wymagajacych elkektroniki tylko ceniacych prostote i naprawde tak jest. Jak bede robil kolejnego to porobie fotek. sorry nie mam znakow polskich komp wariuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    187

to ciekawe deutz bez elektroniki to będzie coś podobnego jak belarus np 1025.4 bo on też ma silnik deutza i prawie 0 elektroniki. a podnosnik i mosty mają prawie bliźniacze, tylko komfort w kabinie w df będzie lepszy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

MgrLukash    128
Napisano (edytowany)

to ciekawe deutz bez elektroniki to będzie coś podobnego jak belarus np 1025.4 bo on też ma silnik deutza i prawie 0 elektroniki. a podnosnik i mosty mają prawie bliźniacze, tylko komfort w kabinie w df będzie lepszy

1025.4 ma MMZ z ComonRail dopiero 1221.4 może miec Deutza poza tym jeśli o Agrotraca chodzi to ma silinik SDF z serii 1000 :P

Podnośnik i mosty bliźniacze?

Ja niewidzę żadnego podobieństwa :blink:

Edytowano przez MgrLukash

♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
CBMarek    4

moc ciągników to 140 160 i chyba 180 koni narazie takie są wypuszczone na rynek na placu stoją okrojone w nowinki ciąGNIKI OKOŁO 80 100 koni będziemy do nich robić kabiny maski i cały wygląd.

 

Jak rozmawialiśmy z Górą zajmującą sie sprzedażą tych maszyn i siecią dealerską ma to kosztować w granicach 140 tyś cena wyjściowa zalezy ile dealer jeszcze sobie dożuci.

 

Te ciągniki nie mają nic wspólnego z belarusem.

Są to wersje dawnego lamborghini i same które były sprzewdawane w latach 90 i początek 2000. Co za tym idzie stwierdzili ze to była najprostsza seria i najlepsza.

jest to9 odwet swego rodzaju na inne marki które też wpuszczaja tanie proste i okrojone maszyny. Tylko DF którego robiliśmy nie jest tandetnie okrojony jego plusem to zero elektroniki wszystko mechaniczne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    128
Napisano (edytowany)

http://mtz.pl/nowe-ciagniki-belarus/35-mtz-belarus-10254-2-silnik-deutz.html - proszę kolego nie opowiadaj bzdur nawet 952.4 można wyposażyć w silnik deutz, wiem bo jako taki widziałem na własne oczy.

No faktycznie w zeszłym roku jeszcze niewidziłem 4cyl. z Deutza silnikiem :D ale i cena dośc wyskoka :P

 

Same Laser czyli czerwony odpowiednik Agrotraca ;)

2010-10-07_12.21.16.jpg

 

A tu srebne R5 B)

30263853_g.jpg

Edytowano przez MgrLukash

♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    187

sam miałem kupywać deutza ale fundusze nie pozwoliły na to i kupiłem nowego MTZ. ciekawe ile teraz taki nauboższy deutz może kosztować około 100 konny model (brutto)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

My również stoimy przed takim dylematem jak Ty kiedyś i np agrofarm 420 zupełny golas można dostać już za 127tys netto tylko trzeba czekać 5 mies

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    187
Napisano (edytowany)

a teraz agrofarm 420 kosztuje coś koło 190 tys brutto z lepszym wyposażeniem, na sam przykład belarus .4 z lepszym wyposarzeniem (1025.4) z deutzem kosztuje 150 tys brutto a z silnikiem MMZ coś koło 120 tys. oczywiście wersje .4. ale ja uważam że te MMZ też są dobrymi silnikami o czym świadczy duża bywalność starych mtz z silnikami prawie takimi jak są w belarusach. wiadomo deutz spełnia normy emisji spalin i ma lepszy komfort niż MTZ

Edytowano przez piotrb14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    128

MMZ z CR spełnia te same normy emisji spalin ;)


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

No ale kolego nie ma nawet co porównywac df do belarusa miałem okazje co prawda troche pojezdzic tym i pronarem i w df to zupełnie inna bajka: biegi wchodzą jak w samochodzie kabina przeszklona, podnośnik brzytwa, rewers,dobre światła cicho w kabinie, inny świat krótko mówiąc.

Edytowano przez MajsterPopsuj88

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
CBMarek    4
Napisano (edytowany)

nie ma 100 koni narazie jest od 140 koni 3 modele potem 160 koni i nie jestem pewien ale chyba 180 koni my robiliśmy 140 koni dwa i trzy 160 koni. Jeszcze żaden nie poszedł do rolnika w Polsce narazie były robione na pokaz dla dealerów. Jak sie dowiem dokładnej ceny za ile wychodzi z fabryki to napisze. Faktem jest to że nie powiedział mi czy to netto czy brutto. Ale nawet gdyby netto to i tak tanio na takie wyposażenie jakie ten ciagnik ma za tą cenę. Kabinke ma bardzo dobrze wyposażoną patrzą na komfort i wygode. Prostota jest zrobiona w reszcie zero elektroniki wszystko mechaniczne. Znajdź ciagnik o mocy 140 koni za ta cene i w tej klasie

Edytowano przez CBMarek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    188
Napisano (edytowany)

Czy to co możemy przeczytać w broszurze umieszczonej na stronie SDF o tych ciągnikach: "SDF series 1000 TIER II engines" nie dyskwalifikuje ich do sprzedaży na terenie EU :blink: ?

Dalej możemy przeczytać, że wcale taki całkowicie mechaniczny to on nie jest "Electronic engine control"

Edytowano przez adikpl1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
CBMarek    4

no casłkowicie nie lercz aby mógł spełnic odpowiednie normy zastosowano elektryczną kontrole silnika. Ale i tak ta kontrola jest najprostrzą z najprostrzych nie ma tam nawydziwiane niewiadomo czego.

 

Jeśli chodzi i ta kontrole to wypytam wydowiem się. Osobiście tez ta seria mnie in teresuje a teraz gdy mam przyjemność w nich troche dlubać mam i okazje dowiedzieć się o nim rzeczy od podszewki wiec bede próbował jak najwiecej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    187

no wiadomo za coś się w końcu płaci. Ale przesiadając się z c 360 do belarusa to już jest duża różnica w komforcie,a jeśli przesiadł bym się np na JD to wiem że komfort byłby jeszcze większy. nie kupiłem zachodniego używanego ciągnika bo nie chciałem mieć elektroniki i potem z nią problemów mieć, no i nowy to zawsze się ma go od nowości, nie ma elektroniki. Pewne jest że fajnie jest pojedździć zachodnim do to inna wogóle klasa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    188
Napisano (edytowany)

No tak sorry na jakąś nieaktualną broszurę trafiłem

Czerwony i srebrny odpowiednik:

Same Laser3

Lamborghini R5EVO

i wnętrze:

t49491_same-laser-3-cabina.jpg

 

Te silniki SDF 1000.6 WTI to nie są na pompowtryskach?

Edytowano przez adikpl1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    128

Na pierwszy rzut oka to tak jak Silverze...

 

Swoją drogą ciekawo co z 4 marką bo niezauważyłem na stronie Hurlimanna odpowiednika pod tą marką :huh:


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

No tak sorry na jakąś nieaktualną broszurę trafiłem

Czerwony i srebrny odpowiednik:

Same Laser3

Lamborghini R5EVO

i wnętrze:

t49491_same-laser-3-cabina.jpg

 

Te silniki SDF 1000.6 WTI to nie są na pompowtryskach?

Tak są na pompowtryskach.


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamilsame1    7

Z tego co tu czytam to nawet atrakcyjna cena jak za ciagnik 140 km za 140tys?

Wiecie moze kiedy one wejda do sprzedazy na rynek polski?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez ARTURO04
      Witam szukałem na forum ale nic nie odnalazłem, na temat mojej awarii, a mianowicie problem w moim Samie explorer 2 90t 99r polega na tym, że nie chce odłączać się przód cały czas jeździ z napędem sprawdziłem cewkę elektrozawór wszystko działa zawór wyczyszczony złożone i dalej to samo.Dodam jeszcze że po zgaszeniu po jakiś 10 sekundach zapala się kontrolka od przodka i przy tym słychać cyknięcie czujnika przedniego napędu, po odpaleniu natychmiast gaśnie. Zatem postanowiłem odkręcić przewód ten zasilający od załączania napędu przy moście że może tłok się zaciął i okazało się że brak oleju w przewodzie odpaliłem sama i zacząłem włączać i wyłączać napęd i nic nawet kropla oleju nie poleciała, ale przypadkiem włączyłem blokadę kół i wówczas olej zaczął się lać, dodam że przy tym się okazało że blokada tylnego mostu też jest cały czas włączona. Czy ktoś z was zetknoł się z takimi czarami?
    • Przez tepe71
      Witam
      Jestem świeżo upieczonym właścicielem agrotrona 6.30tt. Usterka jaka się objawiła po rozgrzaniu hydrauliki to blokujące się hamulce. Po wdepnięciu pedał hamulca odbija normalnie ale koła hamowane są w dalszym ciągu. Towarzyszy temu "cykanie" w bloku hydrauliki. Tak jak by zawór na przemian robił i odpuszczał ciśnienie, jednocześnie olej bardzo się rozgrzewa. Po wyłączeniu silnika hamulce odpuszczają, a po krótkotrwałym odczekaniu można kontynuować jazdę ale tylko do momentu kolejnego naciśnięcia pedału hamulca, po którym następuje znów blokada. Problem nie ma miejsca gdy olej  jest jeszcze zimny. Dodam, że sam hamulec zachowuje się niestandardowo. Nie ma możliwości płynnego zwiększania siły hamowania, a tylko całkowite i nagłe zablokowanie kół na końcu skoku pedału. Olej wraz z filtrami wymieniłem po tym jak okazało się że stary wymieszany był z wodą.
      Pozdrawiam i z góry dziękuje za jakiekolwiek rady.   
    • Przez zacx18
      Witam  mam problem z rozłączaniem się rewersu elektrohydraulicznego   w ciągniku DF Agroplus 100  (skrzynia bez półbiegów). Rewers rozłącza się gdy obroty silnika spadną poniżej 800 obrotów powyżej 800 działa i nie ma  znaczenia czy olej jest ciepły czy zimny    . Gdy rozłączy  się rewers  wyrzuca błąd   w postaci migającej lampki  (jedno błyśnięcie długie , cztery krótkie )
      Czy może być to wina pompy hydraulicznej ? czy coś innego ?
    • Przez MarcinWoos
      Witam posiadam taki problem ze podnosnik po zgaszeniu silnika opada, prawdopodobnie z powodu niskiego stanu oleju moje pytanie jest takie gdzie jest bagnet lub cos innego zeby sprawdzic poziom oleju I jaki olej dolac? Wybaczcie ze zadaje takie pytania ale jestem zielony w tej dziedzinie
    • Przez Or6i
      Witam mam problem, prawdopodobnie urwała mi się linki skrzyni biegów. Wie ktoś może jak ja wymienić w Same Antares 130 chodzi o to czy duzo z tym roboty i czy da radę bez zdejmowania kabiny?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.