Skocz do zawartości

Opinie o ciągnikach marki New Holland


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A co chcesz wiedzieć o T8 to jest klon Case ih Magnuma.

 

Osobiście gdybym miał wybrać to nawet bym się nie zastanawiał i bral bym Case Magnum ponieważ ten ciągnik jest to jeden z najlepszych ciągników na świecie a może i nawet najlepszy. Uważam ze T8 nie dorównuje Case Magnum w żadnym aspekcie. A co najważniejsze to T8 pozostaje daleko w tyle przez idiotycznie źle rozłożony środek ciężkości a w ciągnikach tej klasy mocy najważniejszym aspektem jest siła uciagu.

Myślę ze Case magnum jest na rowni z John Deer 8000 lub lekko go wyprzedza.

A T8 stawiam daleko w tyle za:

1. Case Magnum

2. John Deer

3. Fendt

4. Masey Ferguson

5. Claas

6. T8

7. Valtra

 

 

Co ty pitolisz chłopie jak T8 to klon magnuma to jak może tyle odstawać. Mówisz o rołożonym środku ciężkości i sile uciągu to claas bije magnuma na głowe gdzie ponad 50% masy przypada na przód ciągnika.

Postawiłeś T8 na 6 miejscu to magnum nie wyżej jak 5 proste.

Opublikowano

Co do podnośnika w t 5060 szybkość opuszczania można wyregulować,mam na myśli zwykły mechaniczny podnośnik.Wystarczy z tyłu ciągnika pod zaworami hydrauliki rozpiąć dzwignie i je wykręcić u mnie to bardzo przyśpieszyło pracę podnośnika

Opublikowano

3,5 tony tylko ze maksymalnego a w pełnym zakresie to juz tylko 2,7t a jaka maszynę faktycznie uniesie to juz nie wiadomo ale zdecydowanie lżejszą niż inne ciagniki o tej mocy

 

zalezy jeszcze co zamierzasz nim dzwigać

Opublikowano

Ja tam jak bym miał kupić nowy ciągnik i miał bym liste to NH był by na jej końcu.

dlaczego ???To proste

Taki nh mający zaledwie 4/5lat potrafi sie ciągle psuć szczegulnie te małe modele,jakość niektórych elemętów mechanicznych porażka np.wałek przekazujący napęd na przednią oś grubości kija od szczotki do zamiatania na dodatek zakryty pod obudowa żeby nieprzywiązywała uwagi śmieszne ale prawdziewe, ucze sie w szkole jako mechanik (3 klasa ostatnia) i mam doczynienia z tymi ciągnikami i widze jak tam ciągle sie coś sypie mógł bym tu wymieniac a wymnieniać przerużne awarie. Jego plusem jest dobry komfor pracy,oczywiscie

Kiedyś uwarzałem te marke za lepszą i z tego co słysze i widze to marka sie rozwija ale starsze modele były mniej awaryjne niz teraz a między innymi dlatego że niestety ale na silnikach nowych modeli na tabliczkach znamionowych mozna sie doczytać MADE IN CHINA widziałem na targach w kielcach.

a przypominam że Case to jest praktycznie brat NH.

Opublikowano

A myślisz że w innych ciągnikach nie spotkasz MADE IN CHINA.Na innych nie piszą tego ale np niektóre modele JD są całe produkowane w Chinach.A awarie to wszystkie mają,.

Znajomi teraz przechodzą z Fendtów na Case, i co ty na to. Bo nie mogą dać rady z naprawami prawie nowymi fendtów.

Opublikowano

Koło mnie jest NH TD 80 km w gminie który ma ponad 5 tyś godzin i wymienili w nim sprężarkę, uszczelniacz zwolnicy i opony.

A NH T 5 to jedne z najlepszych ciągników dawniej TL potem T a teraz T5 tylko silnik zmienili.

Opublikowano

Do 200 tyś to masz zetora forterre. Nie wiem czy HSX zmieści się w tych pieniądzach. Ale proxima power na pewno. Wszystko zależy czy to ma być ciągnik główny czy do tura :D

Opublikowano (edytowane)

No to zetor proxima/plus/power w zupełności wystarczy zależy jakie wyposażenie chcesz. I czy rewers elektrohydrauliczny :P

Edytowane przez piter161
Opublikowano

na rynku jest tyle traktorów żę niewiadomo który wybrać

a traktor według mnie kupuje się na lata . nadeszły takie czasy ż liczy się każdą złotówke dwa razy zanim ją wydamy [możę uwas jest inaczej]

ja moge sobie pozwolić na max. 200 tyś jak ktoś ma kase bo sprzedał ziemie pod drogi albo wiatraki lub ma bardzo dobrze prosperujące gospodarstwo bo np. ruszył z inwestycjami na pierwszy sapard to kupi fenda lub jelonka . Ja składałem wniosek za trzecim razem dostałem sie na "zieloną liste" i chce odnowić park maszynowy ale nie w sposób ''zastaw sie a postaw'' więc górna granica to 200 tyś. bo chcę jeszcze wziąść dwie przyczepy i rozrzutnik więc jak za takie pieniądze kupić '' dobry traktor '' co do zetora to kuzyn pracuje w serwisie i mówi że to nie jest ten zetor co z lat 90 i niewytrzyma nawet połowytego co stary zetor ale czy inne marki są takie jak z przed dwudziestu lat

Opublikowano

Podobnie ja tak jak ty podchodzę do tematu zakupu nowych maszyn, i jakby nie dotacje to nic nowego bym nie kupił.

Na NH T 5060 namówił mnie diler, i chwała mu za to.

Zetora oglądałem i szczęście że nie kupiłem, i wkurzyłem się bo wszystko trza zamawiać i kompletować a wtedy cena ciekawa nie wychodzi.

Kolega kupił 125 km, a jego wspólnik szuka teraz coś innego, byle nie Zetora.

 

DF kupił inny kolega, dał tyle ja ale to jest pełna bida., bez rewersu EH i chyba bez pół biegów.

 

Case wkurzyłęm się na dilera i dosłownie stałem i wyszedłem od niego. Chociaż mam jednego i drugi ładnie by wyglądał.

 

W JD mam kolegę co sprzedaję, i nawet trochę się obraził że coś innego kupiłem. Ale szczerze to chińczyka nie chciałem, a nie chciałem płacić dużych pieniędzy za lepszy.

 

Co do T5 to problem może być tylko z tym silnikiem, ale to jest silnik sprawdzony więc nie powinno być problemu, reszta to TL i T więc stare sprawdzone podzespoły.

Opublikowano

@lukaszursus904 a co sie teraz nie psuje? zależy jak trafisz

@michal1982 liczenie każdej złotówki liczeniem ale czy nie lepiej od razu doposażyć ciągnik w pewne "bajery" zeby potem nie żałować przez 20lat? chociażby przykład z forum - wydawanie 150tys a na zaczep nie dołoży na opony nie dołoży na obciążniki ani wcale a potem masz problem w polu, a i późniejszy zakup drożej wyjdzie. myślę ze ten td5 o którego pytałeś to sensowny wybór, sam bym kupił td5 gdyby nie to ze trafiłem na taniego td5040

Opublikowano

Tomek90 ty masz w avatarze JD a gadasz jak dealer CASE:). CASE wg ciebie jest super a NH to dno a różnią się (przy tej samej konfiguracji jak się złoży).. kolorem maski, części wszystkie CNH:D

 

Ładnie ci mózg dealer wyprał.

 

Co do NH mamy od roku T5060 ma 500h nie powiem że przez ten rok obyło się bez serwisu bo się nie obyło. Na gwarancji naprawiali uszczelniacze alternator i kabinę (bo się jeden odpływ z dachu zatkał i zacieki się od klimy robiły). Przyznać trzeba że te uszczelniacze to w paru miejscach ale podobno się trafił mniej fartowny model bo dealer mówił że takiego to nie mieli. Mimo wszystko ja uważam (dealer pewnie o mnie dobrego zdania nie mam bo kontaktowałem się na zmianę z tatą- tata z filią a ja z głównym oddziałem bo sam szef serwisu powiedział że kto głośniej krzyczy do tego szybciej przyjeżdżają a ja jestem zazwyczaj w domu tym który wkurza ludzi:)), że lepiej żeby coś się posypało na gwarancji niż po niej. Obecnie jest 2 miesiace po gwarancji na razie nic się nie dzieje. Inna rzecz że jak nie patrząc te naprawy to d*perele nic drogiego się nie psuło i żeby tylko takie rzeczy naprawiać w ciągnikach to byłaby bajka;). Biegi działają super silnik też (ktoś powie że jest słaby na niskich obrotach ale tak to się można przyczepić do kazdego nowego- to nie jak kiedyś że ciągnik 80-90 koni na silniku 6 cylindrów tylko 4 z doładowaniem i 105 KM (lub jak kto woli 90 KM na WOM)

 

Mimo tych zawirowań wzięliśmy drugiego NH dokładnie TD5.85 u tego samego dealera- będzie w sierpniu.

 

W obu wypadkach nie ukrywam że kluczowy był aspekt cena/jakość.

 

Zw że bralismy całą turę u 1 dealera ciągnik T5060 wyszedł nas 165 tyś brutto (i prawie full wypas, opony tył 540, klima, grammer, biegi 24x24 powershift powershuftle, podnośnik mechaniczny, WOM 540/540e/1000, hydraulika z kopiowaniem terenu + pneumatyka do przyczep) a np JD 6330? tej samej mocy w każdym bądź razie w tym czasie zw na dużą cenę euro styczeń 2012- 4,40 zł około kosztował 240 tyś brutto) Różnica ogromna w cenie czy w jakości też myślę że nie tak znaczna na gospodarstwo z 24 krowami mlecznymi starczy i NH a lepiej było do ciągnika nowy sprzęt kupić.

 

A w drugiej turze za TD5.85 131tyś brutto- rewers hydrauliczny skrzynia 12x12 mokre sprzęgło klima opony 420) to jest bardzo dobra cena za ciągnik z mokrym sprzęgłem. To co było do wyboru oprócz niego? Landini Powerfarm 90- okolo 150 tyś brutto (i to okazyjna cena)- suche sprzęgło silnik perkins 4,4 (i to jego jedynyn plus) ale ile ich się sprzedaje w Polsce- pareset? a potem gdzie serwis gdzie części? Albo zetor- z całym szacunkiem do właścicieli Zetorów i przy okazji hejtujących NH, NH to na pewno nie Fendt ale uważam że Zetory Proximy (czy zwykła czy Plus) są przepłacone w porównaniu do tego NH TD5. Zetor (albo jego dealerzy) podnieśli w tamtym roku cenę łącznie o około 20%. Cena części też nie rewelacyjna (podobne jak NH a nie jak MTZ że bagażnik części za tą cenę kupisz) a nie wierzę że zetor się będzie mniej psuł. Poza tym to one też topornie wykonane nawet w porównaniu do TD5. A w cenie i jednego i drugiego (Landini i Zetora) to ma się TD5 naszego i prawie zgrabiarkę Poettingera tą co kupiliśmy gratis (25.500,00 zł z kołem kopiującym)

 

W każdym bądź razie póki co tata nie żałuje ani kupna NH T5060 ani kupna prasy NH BR 6090

Opublikowano

kiedy zamawiales td5? ja bylem zainteresowany na przełomie kwietnia i maja to za ten model w podstawie krzyczeli 138brutto, dużym plusem tego nowego modelu jest niewątpliwie duzo większa, ciekawsza i nowocześniejsza kabina niz w starej serii td

Opublikowano (edytowane)

Model został zamówiony w tamtym miesiacu a kupimy go w sierpniu. Było to w ramach promocji organizowanej przez dealera. Ma jeden minus wałek 540/1000- do zielonkowych lepszy byłby eko. Ale co do ceny ten rabat to jest 8 tyś. Wiec spokojnie w takim wyposażeniu ( w sumie z eko bo to ta sama cena tylko te modele dał new holland i stały na placu i nie można bylo zmienić) za 139 tyś możesz wyrwać. a 140 tyś to u nas przez telefon można zaklepać. 138 tyś to katalogowa i niech dealer sam go kupi jak przy takiej cenie będzie się upierał.

 

No i dźwignie hydrauliki są w fajnym miejscu na boku pod ręką

Edytowane przez artursz89
Opublikowano

to z rewersem hydraulicznym, mokrym sprzęgłem i klimą to tanio jak za taki ciągnik, sam bym kupił zwłaszcza ze ta kabina jest zdecydowanie ciekawsza niz w td5000

u mnie na wsi do tej pory byly 3td i tylko w jednym byly problemy - zaraz po przywiezieniu awaria skrzyni - jakas nakrętka sie odkręciła i serwis wymienił ja na kontrująca i popekały przednie felgi - ciagnik z turem

Opublikowano

pawell18 masz rascje lepiej odrazu dołożyć obciążniki felgi i inne bajery niż puzniej dokupować .ja miałem na myśli to że na fenda czy jelonka nie moge sobie pozwolić wole kupić coś tańszego a za różnice w cenie mam np.dwie przyczepy ,zetor nh case to też są traktory którymi da się pracować a awarie zdarzają sie każdej marce i modelowi

Opublikowano

Dokładnie tak jak mówicie - każda marka się psuje czy to Fendt, czy John Deere, czy wiele innych, a stosunek jakości do ceny ma New Holland najlepszy. Mam 2 ciagniki NH co prawda nowe ale jestem zadowolony i pozytywna opinia znajomych co maja kilkuletnie NH zaważyła na wyborze tej marki...choć przed zakupem oglądałem wszystko chyba co możliwe.

Opublikowano

Moim zdaniem pierwszorzędną kategorią wyboru ciągnika powinien być jak najbliżej położony serwis. Maszyny psuły się, psują i będą psuć nie zależnie od marki. Jeżeli ktoś ma komfort, że mieszka w pobliżu kilku dealerów różnych marek, wówczas powinien sprawdzić jak wygląda stosunek ceny do wyposażenia jakie nas interesuje. Kolejne kwestie to zamiłowanie do marki, opinie sąsiadów czy wygląd/kolor maszyny. Z doświadczenia serwisanta New Hollanda mogę napisać, że jest różnie, trafiają się prawdziwe buble (TD80D) to ciągniki do których najczęściej się jeździło, poprzez TM-my które miały napracowane 15tys mth i trzeba było przy nich troszkę popracować, po T5 i 6 do, których jeździło się sporadycznie. T7 i T8 nie sprawiały większych problemów. Kombajny TC 54,56 i 5000 w ogóle nie sprawiały problemów, ani razu podczas żniw nie byłem aby naprawiać kombajn new hollanda. Było troszkę problemów z prasami stałokomorowymi, które nie obcinały siatki, miały problem ze smarowaniem łańcuchów. Mogę śmiało polecić maszyny New Holland tak samo jak John Deere, Kubotę, Case czy Claas bowiem mechanicy tych marek również mają pełne ręce roboty :)

  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez rabit500
      Witam niedawno kupiłem forda/new hollanda 8240 i mam pytanie jaka może być przyczyna agresywnego sprzęgła.
      Sprzęgło działa tylko że przy ruszaniu bierze odrazu na maksa niema niema i odrazu napęd załączony z dość mocnym szarpnięciem. Czy jest jakaś metoda wyregulowania tego oprócz linki pod pedałem. Sprzęgło prawdopodobnie sterowane hydraulicznie z pompy hydrauliki ciągnika. Albo gdzie szukać przyczyny szarpnięć. Półbiegi wchodzą stosunkowo gładko, z minimalnym szarpnięciem. Skrzynia 16x16.
    • Przez rabit500
      Witam.
       
      Mam pytanie czy ma ktoś może opis poszczególnych przełączników/włączników w fordzie/new hollandzie 8240. Interesuje mnie szczególnie do czego służy przełącznik przy lewarkach zmiany biegów.
       
      Jeśli zły dział proszę o przeniesienie.
    • Przez Dayhin
      Witam mam problem od pewnego czasu , mój new Holland t7.200 pc na 19 biegu nie jedzie pełną prędkością tylko np. 39,40 .
      Czasem po dłuższej trasie w czasie jazdy sam przyspieszy do 42,5 .
      Tak jakby coś się działo z blokadą górnej granicy obrotów silnika 
      Dodam tylko że czasem wariuje prędkość na wyświetlaczu 
       
    • Przez martinoss
      Witam,
       
      Mam problem od nowości w swoim New Hollandzie. Mianowicie jak w temacie skrzynia szarpie przy zmianie na podane biegi. Zgłaszając na gwarancję kalibrowali ją, ale oczywiście mówili, że ta skrzynia nie jest idealna i tak ma   Mogłem ich mocniej docisnąć z perspektywy czasu, ale to mój pierwszy ciągnik, nie miałem doświadczenia
      Pojechałem do innego serwisu i wymienili cewkę skrzyni odpowiadającą za te biegi, skalibrowali i... Bajka, wchodzą super.
      Dopóki nie wjechałem w pole. Pod obciążeniem przy przerzuceniu na 7 bieg ciągnik staje na 2 sekundy po czym jakby ktoś młotkiem wbijał ten bieg. Czyli objaw jest taki - podczas jazdy biegi wchodzą super, pod obciążeniem dramat. Ktoś ma jakiś pomysł?
    • Przez bartekpelka
      Witam wszystkich.
      jestem posiadaczem nh t4.95 lecz kupiłem go z błędem 3405.
      Wiem że jest to błąd czujnika temperatury turbiny, układ wydechowy był zdemontowany lecz jest już ogarnięty.
      podpowie ktoś który to czujnik oraz czy można jakoś samemu skasować ten błąd?
       
      dodatkowo wyskakuje czasami błąd od niskiego ciśnienia w układzie kierowniczym. Olej wraz z filtrami wymienione. Wspomaganie działa bez zarzutu. Zaczęło się tak dziać po wymianie sprzęgła gdzie ciągnik był rozebrany. Czyżby układ zapowietrzony?
       
      pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v