Skocz do zawartości

Opinie o ciągnikach marki New Holland


Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Gość Profil usunięty
Opublikowano

Siejesz nim nawozy? Myjesz po opryskach? Może to i zła jakość farby, ale również wpływ na to może mieć to, że masz zawieszany opryskiwacz i z tego co pamiętam stosujesz RSM.

Opublikowano

Farba odpadała płatami tak jak by powierzchnia przed malowaniem nie była odtłuszczona, ale se daruje i pomaluje to we własnym zakresie.Ciągnik jest często myty, ale z innych miejsc farba nie odpada, no oprócz błotnika.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

@farmermf masz gwarancje niech robią... nie po to płacisz za nowy ciągnik, żeby pewne wady naprawiać samodzielnie. wink.gif

Opublikowano

Farba odpadała płatami tak jak by powierzchnia przed malowaniem nie była odtłuszczona, ale se daruje i pomaluje to we własnym zakresie.Ciągnik jest często myty, ale z innych miejsc farba nie odpada, no oprócz błotnika.

Pewnie że dzwoń do serwisu, niech coś robią u mnie nigdzie nie schodzi lakier. ;)

Opublikowano

Świadomie wywołałem temat jakości wykonania, w tym kiepskiej farby na elementach ciagników. Jest to temat , który dobitnie świadczy, że producenci nie zawsze traktują nas całkiem poważnie.Wysuwa się tu na czoło efekt ekonomiczny ,a nawet polityczny.

Za ekonomię odpowiadają księgowi i to oni decydują o kształcie , wyposażeniu, jakości i cenie sprzętu. Inżynierowie często nie mają już nic do powiedzenia. Stosowanie kiepskiej farby, słabego ocynku czy śniedźiejących zaworów rodem Chin obniża koszty produkcji, ale też jakość. Jest to często kiepska jakość za takie same wysokie pieniądze które musimy zapłacić za sprzęt.

Polityka uni europejskiej jest taka, że już sam nie rozumiem skąd im się te pieniądze biorą na "rzekomą pomoc". Świadomie piszę "rzekomą pomoc" bo jeżeli nałożone na sprzęt marże sięgaja 40% ceny , a następne 30% stanowią podatki to wychodzi na to że nikt nam nie pomaga w rozwoju gospodarstw. "Rzekoma pomoc" ogranicza się co najwyżej do umożliwienia nam zakupu sprzętu za rzeczywistą wartość jego produkcji. Należy zauważyć, że taka cena jest w całości pokrywana z naszej części zapłaty. Pytanie, więc co dzieje się z kwotą 50-60% wsparcia unii? Ta część trafia jako marże do rąk pośredników i podatki do budżetów państw unijnych.

Wróćmy do tematu złej farby, gwarancj i serwisu. Bez skrupułów korzystajcie ze zgłoszeń nawet najmniejszych usterek które muszą być usunięte w okresie gwarancji czy rękojmi. Pieniądze z marż którymi dysponują spółki są już przez Was zapłacone w postaci przejętej pomocy unijnego wsparcia.

Przemysł produkujący dla rolnictwa nie ma żadnych skrupułów w łupieniu rolników. Nawozy drożeją znacznie gdy banki rozpoczynają udzielanie kredytów klęskowych. Ciągniki drożeją znacznie , gdy ARiMR podpisuje umowy , zboże tanieje gdy kacykowie są zdolni do jego zakupu na Ukrainie. Do tego dochodzi ciągła manipulacja kursami walut. c.d.n.

Opublikowano

Witam

Rozglądam się za nowym wołem roboczym dla mojego gospodarstwa myślę o NH G170 bo chciałbym takiego zaciągnąć z Francji, może ktoś ma takiego lub miał i by się podzielił na temat tego traktora, czy części są drogie, czy pali dużo itd.

Pozdrawiam

Opublikowano

@ereksio Ponieważ my wszyscy jesteśmy niewolnikami którym tylko sie wydaje że są wolni i mogą robić co chcą :) z taką różnicą że współczesne niewolnictwo jest "cywilizowane" :pieniadz-nasz pan , prawo i durne ustawy - bat i kaganiec.

Dlaczego tak sprawa wygląda z refundacją ponieważ jest to system od początku do końca , rolnik jest heppy że dadzą mu kase na nowy ciągnik (to jest z góry zaplanowane) wyścig szczurów . Oni nam kasy nie dają oni nam ją pożyczają (odbiorą w postaci podatków w całym cyklu produkcyjnym ciągnika ,ile firm dostarcza części ile ludzi pracuje jak wielka infrastruktura dzieki temu żyje i płaci) kupujemy to co nam pozwolą kupić ni mniej ni więcej , dopłaty bezpośrednie ? kolejny rodzaj kagańca tak jak ropa naftowa.

Opublikowano

nie może tak być, że wykorzystywanie i bieda to nasz rolniczy,rodzimy sport narodowy. Myślę, że z taką opinią zgodzi się większość rolniczej braci. Pieniądze rządzą światem, a świat (czytaj hektary) należą do nas. Nie jest więć naganne targowanie się o ceny nowych maszyn, płodów rolnych i środków do produkcji. To już jest konieczność i obowiązek. Tak samo nie jest naganne uczciwe wykorzystanie naszych praw z rękojmi i gwarancji. Sam obserwuję i przeliczam środki tak aby kupowany sprzęt mieścił się w rozsądnym przedziale cenowym i w miarę solidnej jakości. Uczepiłem się marki NH tylko dlatego, że warunek cenny i jakości przy słabej klasie posiadanych gruntów jest najbardziej optymalny. Często mam jednak obawy, że szybko stanę się właścicielem przestarzałego "złomu" na co wpływ ma szybkość wprowadzania nowinek technicznych przez firmę NH, a przecież nie wymienia się co dwa lata ciągników , kombajnów i innych. Ładowacz Stoll już założony do małego NH T5060. Przełożyliśmy obciążniki z przodu na tył na zmyślnym stojaku który umożliwia podczepianie bez wysiłku. Jest on o tyle dobry że całość obciążników skupia w całość w jednej konstrukcji i nie ma obawy że coś z tych elementów zawieruszy się w gospodarstwie wraz z upływem czasu. Ostatnio kupiliśmy też starego Petkusa Giganta 531. Poszukuję do niego rolki dozujacej ziarno z zasypu. Służę radą na co zwrócić uwagę przy kupnie, aby uniknąć kłopotów i wydatku. Niby proste urządzenie, a potrafi być złośliwe i kosztowne zanim się to uruchomi.

Nasz Petkus głównie do czyszczenia gryki i łubinu. Może wracają dobre czasy dla upraw gryki , jakie były w latach 70-80. Wówczas panowała opinia, że na zakup samochodu osobowego poświęcało się dorobek całego życia, lecz za grykę z 20 ha kupowało się nowy samochód po jednych żniwach. Co prawda była to Syrenka, czasami Fiat 125P lub Polonez, ale tylko to było dostępne.

Być może przy obecnych cenach gryki stać nas bedzie na nowe NH, a wówczas "miód w gębie a na polach niebiesko".

Opublikowano

witam

 

 

mam zamiar kupić nh ts100 cy ktoś ma taki sprzęt i może powiedzic mi coś o nim czy elektronika nie jest zawodna (bo akurat w nim jest jej dużo)

bardzo proszę o szybką odp.

pozdro :)

Opublikowano

Plus: 4 i 6 cylindrów - sterowanie mechaniczne; 101-142KM, przekładnie Dual Commamnd i Electro Command

Elite: 4 i 6 cylindrów sterowanych elektronicznie; 142-178KM, przekładnia Electro Command

Opublikowano

A jak wygląda remont silnika w NH bo z tego co słyszałem jeżeli dobrze pamiętam to tuleje są niewymienne.Czy przy wyborze ciągnika

trzeba zwracać na to uwagę ? Zadając te pytanie otrzymałem odpowiedź że w NH wymienia się cały blok.Czy taka naprawa w porównaniu do konkurencji jest droższa ?

Opublikowano

Z tego co ja słyszałem to jest możliwość szlifowania ale nie wiem na ile to prawda i jaki zakres obejmuje tzn . grubość. Z tego co słyszałem również to niektóre marki zachodnie również mają silniki bez wymiennych tulei np. niektóre modele Fendta. Pozdro

Opublikowano

Mógłby ktoś napisać w których dokładnie seriach / modelach są te silniki bez tulei tylko cylinder bezpośrednio w (uciekło mi to słowo) "silniku" jest wywiercony ( czy jakoś tak nie jestem inżynierem nie znam się ) chodzi mi o to że tulei nie ma wymiennych tylko trzeba cały blok silnika wymieniać czy jak kolega wyżej napisał jest możliwość szlifowania.

Opublikowano

chyba wszystkie nowsze ciągniki NH case steyr, i pewnie silniki NEF, Iveko montowane w innych ciągnikach typu pronar, landinii itd, co do szlifowania to w katalogach części można zobaczyć że są przewidziane chyba 2 szlify cylindrów

Opublikowano

ja mam Nh i spisuje się bardzo dobrze zwrotny mało pali tylko w tej nowej serii TD50XX źle zrobili że turbina sie załancza od 1500 obr to troche problem powinni jakos to poprawic niby ze ciągle chodzi ale potem łapie i większą moc ma nie wiem jak to jest do końca ale mocy brajuje na początku ;)

mam dopiero 250 mtg to dopiero tyle moge powiedziec :)

Opublikowano

Ja mam takie pytanie, może trochę poza tematem, jak tak to proszę o wybaczenie:D

 

Od kiedy zaczęli produkować ciągniki New Holland? W jakich latach były one czerwone?

Jeszcze się nie natknąłem na taki ciągnik np. z lat 80-tych... Były wtedy?

 

Z góry dzięki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez rabit500
      Witam niedawno kupiłem forda/new hollanda 8240 i mam pytanie jaka może być przyczyna agresywnego sprzęgła.
      Sprzęgło działa tylko że przy ruszaniu bierze odrazu na maksa niema niema i odrazu napęd załączony z dość mocnym szarpnięciem. Czy jest jakaś metoda wyregulowania tego oprócz linki pod pedałem. Sprzęgło prawdopodobnie sterowane hydraulicznie z pompy hydrauliki ciągnika. Albo gdzie szukać przyczyny szarpnięć. Półbiegi wchodzą stosunkowo gładko, z minimalnym szarpnięciem. Skrzynia 16x16.
    • Przez rabit500
      Witam.
       
      Mam pytanie czy ma ktoś może opis poszczególnych przełączników/włączników w fordzie/new hollandzie 8240. Interesuje mnie szczególnie do czego służy przełącznik przy lewarkach zmiany biegów.
       
      Jeśli zły dział proszę o przeniesienie.
    • Przez Dayhin
      Witam mam problem od pewnego czasu , mój new Holland t7.200 pc na 19 biegu nie jedzie pełną prędkością tylko np. 39,40 .
      Czasem po dłuższej trasie w czasie jazdy sam przyspieszy do 42,5 .
      Tak jakby coś się działo z blokadą górnej granicy obrotów silnika 
      Dodam tylko że czasem wariuje prędkość na wyświetlaczu 
       
    • Przez martinoss
      Witam,
       
      Mam problem od nowości w swoim New Hollandzie. Mianowicie jak w temacie skrzynia szarpie przy zmianie na podane biegi. Zgłaszając na gwarancję kalibrowali ją, ale oczywiście mówili, że ta skrzynia nie jest idealna i tak ma   Mogłem ich mocniej docisnąć z perspektywy czasu, ale to mój pierwszy ciągnik, nie miałem doświadczenia
      Pojechałem do innego serwisu i wymienili cewkę skrzyni odpowiadającą za te biegi, skalibrowali i... Bajka, wchodzą super.
      Dopóki nie wjechałem w pole. Pod obciążeniem przy przerzuceniu na 7 bieg ciągnik staje na 2 sekundy po czym jakby ktoś młotkiem wbijał ten bieg. Czyli objaw jest taki - podczas jazdy biegi wchodzą super, pod obciążeniem dramat. Ktoś ma jakiś pomysł?
    • Przez bartekpelka
      Witam wszystkich.
      jestem posiadaczem nh t4.95 lecz kupiłem go z błędem 3405.
      Wiem że jest to błąd czujnika temperatury turbiny, układ wydechowy był zdemontowany lecz jest już ogarnięty.
      podpowie ktoś który to czujnik oraz czy można jakoś samemu skasować ten błąd?
       
      dodatkowo wyskakuje czasami błąd od niskiego ciśnienia w układzie kierowniczym. Olej wraz z filtrami wymienione. Wspomaganie działa bez zarzutu. Zaczęło się tak dziać po wymianie sprzęgła gdzie ciągnik był rozebrany. Czyżby układ zapowietrzony?
       
      pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v