Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Może będą jeszcze inne wersje wyposażenia i tam będą trochę inne przedziały mocy. 6r taką jaką na razie widzimy to wersja premium więc inne silniki niż w wersji comfort, przynajmniej tak jest na razie.

Opublikowano

Jak dla mnie stylistyka jest bomba :D

Bardzo fajnie prezentuje się ta duża kabina. Jest szeroka i dodaj masywności :D

Jak dla mnie to jest nr 1 z wszystkich ciągników pod względem wyglądu :rolleyes:

Gość Profil usunięty
Opublikowano

To co widać to następca 7030 Premium, kolejne modele będą później, bo ich nie objął jeszcze rygorystyczny wymóg spełniania norm. smile.gif

Opublikowano (edytowane)

Ale w tych R-kach chyba moc będzie wyższa niż największe modele 6030 Premium? Choć może i nie. Zapomniałem że w 6030 są jeszcze modele od 6630 w górę :lol: Zatrzymałem się na 6430 :lol:

To pewnie 6R będzie zamiast Premium bo widać wystrój podobny do niego a lepiej wypasionego chyba za bardzo już się nie da ;)

Edytowane przez danielhaker
Gość Profil usunięty
Opublikowano

W pierwszej kolejności firmy muszą wprowadzać ciągniki o mocy od 150kW, spełniające nowe normy. Ciągniki o o mocach 70-150kW mają dłuższy okres przejściowy. Nie ma co snuć domysłów tylko czekać cierpliwie. smile.gif

Opublikowano

Kto jest właścicielem marki JD?

teraz ja wyraże swoje zdanie, które brzmi że 6R to następca 6630,6830,6930 a 7R to 7030 premium co do ,miejszych to pewnie będzie jakić lifting 6D i 5R na zmiane wyposażenia i silników, a i jeszcze 7730,7830 i 7930 to zapewne będzie następna nowa seria np. 7W z kabiną całkiem to samą jak w 8r i nowej masce lub nie będzie bo jset 7210R czyli chyba tyle co 7730 i jest 8285R to troche więcej niż 7930 więc chyba nie będzie następnej seri

 

Pzdr ;)

Opublikowano

Czy z tego co widzę, to mniej więcej wszystko się zgadza. Tylko tak dla jasności z tego co ja widzę 6r to następca 6030 i 7030 premium, a 7r to następca serii waterloo.

Takie jest moje zdanie.

Ale zgadza się trzeba czekać cierpliwie;)

Opublikowano (edytowane)

Pewnie w Hanowerze :)

 

Moje zdanie takie:

7R - waterloo

6R - 7530-6630

A od 6430 do 6030 to być może rozszerzą i z tuningują 5R, która będzie obejmowała wszystkie 4 cylindrówki.

Poczekamy, pewnie za niedługo będzie więcej informacji.

Edytowane przez matus951

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v