Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przy dużym zapotrzebowaniu namoc na wałku, ten ślizga się, nie powodując nawet objawów obciążenia dla silnika. Czy naprawa jest skomplikowana?

 

Jak się załącza wałek, mechanicznie czy pneumatycznie?

Opublikowano

Ciśnienie w układzie powinno być na poziomie 14-15 BAR (ciśnieniomierz pod kierownicą na tablicy rozdzielczej). Pod lewymi schodkami jest tłok który załącza WOM, doprowadzony jest do niego przewód kalenitowy, odkręć go, dopasuj jakiś króciec by można było zamiast tego tłoka założyć manometr. Załącz wom i sprawdź jakie wskazuje ciśnienie na manometrze, powinno być w kranicach 5-6 BAR (Atmosfer), jeśłi jest niższe to przy wiekszym obciążeniu tłok się bedzie odchylać i bedziesz mieć uślizgi na womie. Lepiej o to zadbać bo tarczki nie są tanie.

Jeśli masz odpowiednie ciśnienie to następnym krokiem jest ewentuane doregulowanie (dociśnięcie śrubą regulacyjną tłoka). Jeśli to nie pomoże, tarczki mogą być już zużyte i powinno je się wymienić.

Nie ma prawa być poślzgu na załączonym WOMie, ciągnik powinno zadusić jeśli jest obciążenie graniczne.

Opublikowano

Witam. Szukam informacji na temat wymiany pakietu tarcz i przekładek w sprzęgle WOMu. Jest ono załączane pneumatycznie w kabinie a docisk zabieraka wyzwalany przez siłownik pneum. Wymieniał już ktoś to sprzęgło? można to wszystko zrobić od spodu? Albo dysponuje ktoś jakimś rysunkiem, schematem?

Stare sprzęgło uległo spaleniu podczas mieszania paszowozu- tarcze się rozpadły i zwichrowały- efekt taki że wom ciągle się kręci a pod obciążeniem staje...

Opublikowano

Pomógł by ci ale mnie zagiełeś z tym załączaniem pneumat bo 611 Sl ma na linke po prostu popuszcza sie dzwignie i wom sie włącza byc moze środek jest tego samego działania. Ale powiem Ci do razu jak coś chcesz zrobic na ti top a dośącie przez jakieś okienka jest kiepskie to szybciej ci pójdzie rozdwoic ciągnik i od razu to poskładać tak jak sie należy, szybciej i pewniej. Z autopsji wiem że czasem lepiej więcej rozebrać ale zrobisz szybciej i porządnie na syzbko to pamietam wymiana łapek sprzęgła i sprężynek w T25 pierwszy raz przez okienko sprężyn nie szło dobrze naprężyć kupa problemu caly dzień kombinacji następnym razem szybciej poszło zdjęcie tura całej ramy rozpołowienie i montaż :)

Opublikowano

Prawdopodobnie tarczki do wymiany. Możesz trochę podregulować(wykręcić uchwyt na tłoku) i sprawdzić czy będzie działać. Może też być za słabe ciśnienie w pneumatyce lub uszkodzona membrana w siłowniku(ja tak miałem). Jak będziesz wymieniał tarczki to sprawdź też stan przekładek - jeżeli są powichrowane to też do wymiany(jeżeli są ok to zostaw - u mnie były w porządku więc nie wymieniałem mimo rad "fachowców" i jest ok.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez 1234567
      Witam mam problem z  fendtem 611 lsa  mianowicie wczoraj otalem i zobaczyłem że nie ciągnie na 4 koła tylko na te co idą po wierzchu  niedziala mi ten wlacznik wylacznik (polretlo) jak zwał tak zwał co się włącza przedni naped mam podłączone to na krótko czyli główne powietrze z układu i przewud od napedu  jest to załączane pneumatyczne   co mam zrobić żeby bral na 4  a nie na 2 opony 
    • Przez mariuszzo
      Witam wszystkich potrzebuję informacji jakim olejem zalać skrzynie biegów w ciągniku fendt 611 ls i ile oleju potrzeba
    • Przez krupson
      Witam koledzy to mój pierwszy post na forum jeśli coś źle zamieściłem to proszę moderatorów o przeniesienie. Zakupiłem w maju Fenda 615lsa turbomatik 92rok i mam opcje ze można wyłączyć sprzęgło turbomatik  tak mi kumpel mówił który go sprowadził, jest czerwony przycisk z lewej strony na konsoli i  świeci się kontrolka tzw odwrócona litera T i wszystko dział normalnie jak w każdym fendzie natomiast gdy wyłączę kontrolka gaśnie i działa jak normalne sprzęgło w każdym ciągniku.Czy spotkał się ktoś z was z takim wyposażeniem? przekopałem forum ale nic nie znalazłem konkretnego.Jeżdżę cały czas na załączonym Turbo bo wiadomo ze jest to wygodniejsze niż zwykłe sprzęgło jednak ten kumpel mi mówił ze Niemiec mówił zęby i czasem wyłączyć turbomatik  jak się pracuje w polu ale po co to już nie powiedział. W koło mnie co ktoś ma Fenda z podobnych lat to mają tylko że turbomatik działa cały czas na stałe. Z góry dzięki za pomoc

    • Przez 1234567
      Witam mam problem z instalacją elektryczną fendt 611 lsa  mianowicie potrzebował bym instrukcji do bezpieczników  z  opisem który gdzie idzie  
      Mam nawet problem z kierunkowskazami 
      Awaryjne działa tylko na jeden Bok A  kierunkowskazy wogole rozebrałem manetka od kierunkowskaz wszystko okej
      Pomóżcie mi proszę 
    • Przez valdi75
      Dzień dobry.
      Swieży zakup, objawy jak wyżej. Pali na dotyk, po odpaleniu niebieskawy dym do rozgrzania, później ustępuje. Sprawia wrażenienie trochę mułowatego, po rozgrzaniu nie zadymi nawet przy dużym obciążeniu. Silnik łącznie z pompą 300 mth po remoncie u poprzedniego właściciela. Zawiozłem wtryski do sprawdzenia, miały losowe ciśnienia, od 150 do 175 barów. Po regulacji dymienie nie ustąpiło, może jest minimalnie mniejsze. Jakieś sugestie?
      Pozdrawiam 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v