Skocz do zawartości
Uziu92

Silnik MMZ D-243

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Silnik
Uziu92    1836

witam

mam maly problem z w.w silnikiem a mianowicie chodzi o to ze z srub mocujacych kolektor wydechowy do glowicy wydobywa sie niewielka ilosc oleju (tylko z tych 4 srub na dole ) czy jest jakas mozliwosc uszczelnienia tego jesli tak to czym i czy to nie bedzie mialo zadnych skutkow ubocznych i czy pomoze

prosze o porady i wskazowki

z gory dziekuje i pozdrawiam :rolleyes:


Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus C-330, Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masiew    27

kolega ma racje. jesli chcesz zebyto bylo dobrze i szczelnie umocowane, to kup dobry klej do śrób


wiem co czynię i moje czyny określają to, kim jestem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

sebe1033    75

możesz kupić ten lac... ok 40 zł za małą tubkę :blink: ale najpierw spróbuj silikonem posmaruj po gwincie u mnie dał radę ;)

 

tam sączy się olej bo śrubki sa wkręcone w kanały z laskami :D a skutki uboczne to po uszczelnieniu zanik wycieku :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    1836

dzis wlasnie kupilem silikon w sklepie wytrzymalosc do 350 *C lepszych nie mieli no i odkrecilem sruby i upackalem pozadnie silikonem ze po zakreceniu az wyszedl na wierzch i wydaje mi sie ze ladnie uszczelnil no ale zobaczymy ;) a przez te otwory tez mi sie wydaje ze widzialem popychacze ale moge sie mylic

pozdrawiam i dzieki za info :rolleyes:

Edytowano przez Uziu92

Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus C-330, Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    1836

te sruby byly fabrycznie czyms uszczelnione ale niestety ten uszczelniacz juz sie rozlozyl i trzymalo tylko gwintem sruby jak ciagnik pójdzie w ciezka prace to dam znac co i jak :rolleyes:

pozdrawiam


Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus C-330, Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    1836

chcialbym odświeżyć temat zanim zaloze nowy poniewarz mam problem z zapowietrzaniem sie silnika w pronarze 82sa czy ktos ma podobne problemy czy da sie to wyeliminować a dodam jeszcze ze filtry nowe polaczenia szczelne

prosze o pomoc

pozdrawiam


Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus C-330, Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek19992    0

'Uziu92' sprawdz czy nie masz czegos w zbiorniku co mogłoby zatykać rurke przez ktora zasysane jest paliwo... u mnie wlasnie tak bylo. Odkrecasz fotel i dekiel znajdujacy sie pod nim i masz dobry dostęp do zbiornika. Może coś zatykać rurke. Czuć to na recznej pompce bo jak silnik sam gaśnie to po wyciagnieciu tłoczka sam wraca na dół tak jakby go zasysało a prawidłowo powinno go wypychac. Jesli to nie to to może jakiś węzyk sie przetarł pod kabina np.


Sprzedam cyklopa UNHZ-500
i Pług 2 skibowy info na PW

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    783

Dokładnie jak pisze Bartek. Żeby upewnić się bez rozbierania to przedmuchaj przewody w stronę baku sprężonym powietrzem. Jeśli się poprawi wyczyść zbiorniki i po sprawie.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    1836

witam chcialbym odswiezyc temat zeby nie zakladac nowego i dowiedziec sie od posiadaczy pronarow 82 SA i nie tylko czy korek wlewu paliwa posiada odpowietrzenie (nakretka ta nakrecana na wlew ) czy ma jakas dziurke czy cos w tym stylu ??


Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus C-330, Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mucha    5

Miałem identyczną sytuację co mówi Bartek19992 a dokładnie zaczął gasnąc i po ciągnięciu pompką zasilającą sama wracała i okazało się że kolanko łączące przewody od zbiorników było zapchane brudem i ani z jednego ani z drugiego paliwo nie dochodziło ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Króciec na zbiorniku na rurce... Moja zmora... zbiornik czyszczony 3 razy a i tak co trzy tygodnie muszę ściągać siedzenie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    1836

da sie cos z tym zrobic?? ja siedzenia nie sciagam przedmuchalem powietrzem sprezonym i narazie chodzi ale jak dlugo to zobacze bo dopiero robota w polu sie zaczyna


Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus C-330, Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Tomasz2106
      Witam
      Zakupilem ciagnik pronara 1025a 105KM jaki polecacie do niego agregat uprawno siewny i agregat ścierniskowy??
    • Przez Demix
      Witam. Jestem tu nowy, możecie mi napisać co to może być jak znika płyn chłodniczy w MTZ 320,4 silnik Lombardini , ma przejechane zaledwie 80 godzin pracy, jest prawie nowy na gwarancji, ale serwis mojego dilera jest taki że nic nie umieją, nie potrafili mi go odpowietrzyć po wymianie filtrów, dzwonili do innych serwisów " jak to się robi " banalnie proste. Aż strach im powierzyć taką naprawę. A jest na gwarancji. A może znacie naprawdę dobrego mechanika, od takich traktorów MTZ. Jeśli byłby taki gdzieś bliżej powiatu Rawa Mazowiecka, lub Mszczonów, lub Nowe Miasto nad Pilicą , a jesteście pewni że poradzi sobie z każdą naprawą to napiszcie mi na priw. ( bo tu chyba nie przejdzie )  numer telefonu do niego. Dodam jeszcze że w silniku słuchać klekot gdzieś w górnej części silnika Lombardini. 
      Pozdrawiam.
    • Przez dawidek223
      Witam,
      Panowie dzisiaj był u mnie elektryk i robił podgrzewanie świecy , podgrzewanie działa już tylko jest mały problem na desce rozdzielczej nie działa kontrolka od świecy między innymi nie działa też od długich świateł ,co świeci od paliwa ,od ciśnienia oleju w układzie kierowniczym, od kierunkowskazów dla przyczep  mówił że mogą być żarówki w zegarze po palone  ,dodam jak zjedliśmy pod kierownicą plastki to z lewej strony. Jak jest stacyjka na podłodze leżał jakiś przerywacz BPK-1  i były 4 kabelki podłączone obok leżało 6 kabelków dodam też że luzem leży niebieski kabel z suwką plstikową odłączony. zrobiłem zdjęcia dla uwagi



    • Przez Mikołaj
      Witam problem jest z podnośnikiem gdy mam podpięty np pług do podnośnik drga podskakuje a gdy zgasze ciągnik to opandnie, 
    • Przez Konrad2510
      Witam mam taki problem, przybywa mi oleju w silniku, płyny z chłodnicy nie ubywa to co może być przyczyną kiedyś gdzieś czytałem że może być pompa hydrauliczna zwalona i może ciec do silnika. Dodam że podnośnik chodzi bardzo dobrze rozsiewacz 1,5nawozu plus rozsiewacz i ładnie trzyma, co może być przyczyną?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.