Zaloguj się, aby obserwować  
MtzBelarus820Pl

9wiątka w mtz belarus820!!

Polecane posty

Witam otóz nie dawno kupiłem mtz belarus 820 za 66 tys i mam problem z dziewiątko .Gdy wrzucam ja ona zgrzyta . o co chodzi za małe obroty czy za duze prosze o pomoc?????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotr820    42

Ten typ tak ma.

Moja rada: wciskaj sprzęgło na 2 razy.


KPK Kumurun Team


Zanim komuś pomożesz, zastanów się czy on by ci pomógł!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert812    61

Dokładnie, ten typ tak ma. Mój belarus ma już 300 godzin przepracowanych i zaczynam zauważać że coraz mniej zgrzyta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

sebe1033    130

nie tak ;) między 8 a 9 jest duża różnica prędkości (powinien byc jeszcze jeden bieg) ja znam dwa sposoby by zmienic bieg z 8 na 9

1-na 8 dać gaz max aż się pożądnie rozpędzi

2-mieć 8 i na drugiej dźwigni żółw-zając (lub jak kto woli półbieg) mieć na zającu i wrzucić na luz (z 8) z zajca na żółwia i szybko na 9 -trochę trzeba nawajchować ;[ :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    163

ten pierwszy sposób jednak lepszy :)

 

ja tak robię i coraz lepiej mi wychodzi

najlepiej jest dobrze rozpędzić na 8ce, wcisnąć sprzęgło, wyrzucić na luz, puścić sprzęgło i ponownie wcisnąć a gdy będzie przy samym dole to wbić 9 i nie powinno zgrzytać :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez gregory81
      Witam wszystkich.
      Mam pytanie odnośnie EGR-u w Belarusach (tak zwana wersja 4) . Jak go się zaślepi to trzeba coś zmieniać w ustawieniach komputera? Może ktoś to już przerabiał.
    • Przez xmatixxx
      Witam wie ktoś morze jak ustawic zapłon w mtz 84r.Mam taki problem ze od rozrusznika niechce zapalic a na zaciag wustarczy mu 1 metr i pali bez problemu i ten problem wystepuje naewt gdy jest zagrzany
    • Przez Massey294s
      Proszę o pomoc. Ciągnik lekko dymił na czarno więc tata wyjął wtryski,kupił nowe końcówki i dał do regulacji (trochę przechulały istwierdził że nie będzie żałował). Po wymianie dymi jak z lokomotywy. Pompiarz ustawił wtryski na początek otwarcia 180( jednostki nie pamiętam). Czy to nie za mało? Tylko to mi przychodzi na myśl. Nigdzie nie mogę znaleźć wartości odpowiadającej temu silnikowi. Przypomnę że chodzi o mtz 952.3 turbo
       
      Dodam, że problem występuje przy zmianie obrotów lub już przy najdelikatniejszym obciążeniu, przy biegu jałowym bez zmiany obrotów wcale nie widać spalin. Spaliny są koloru czarnego.
    • Przez aaaaaaaaaaaaa12
      robię hydraulikę w swoim mtz i chcę wywalić rozdzielacz pod siedzeniem i mam dylemat
      przewód A mam zaślepić i zostają mi B i C który zaślepić a który podłączyć pod siłownik logika podpowiada mi że B pod siłownik ale wole spytać i nie patrzcie na strzałki zdjęcie z neta

×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.