Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
tobi25

problem z MTZ 82

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
tobi25    0

Witam. mam takie pytanie. zakupiłem MTZ-etę i gdy poszła w pole okazało się że przedni napęd nie ciągni do tyłu. pytam się czy można coś z tym zrobić a jezeli tak to jak. bo do przodu ciągnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KrolJulian    0

Nie wiem jak to jest w innych modelach MTZ, ale u mnie trzeba tą dźwignię pociągnąć mocniej do góry i przekręcić w drugą stronę. Zrobiłeś tak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mani51    141

z tego co ja wiem to normalne że napęd ciągnie tylko do przodu bo i po co w polu miałby ciągnąć do tyłu

w nagłych przypadkach gdy jest taka potrzeba należy właśnie mocniej pociągnąć tą dźwignię od załączania napędu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    786

Dzwignia włączania napędu ma trzy położenia. Na samym dole napęd wyłączony, jeden raz do góry napęd włączony automatyczny działa przez sprzęgło jednokierunkowe tylko do przodu, trzecia pozycja maksymalnie do góry napęd włączony na stałe działa do tyłu i przody. Nie używa się tego w nagłych przypadkach tylko zawsze w polu. Jeśli nie działa tak jak ma być na trzeciej pozycji to spróbuj wyregulować na cięgle. Jeśli nie pomoże to wina może być w przystawce.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karolt    0

U mnie też nie cignoł przód na trzeciej pozycji bo podpora wału ta przystawka sie popsuła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    306

a u mnie jest to przerobione inie ma takiej blachy oryginalnej tylko do cięgła przyspawany taki pręcik i dziurka w podłodze i tam się zachacza to i nie mam automatycznego napędy tylko na stałe włączony tak samo z blokadą. A na właczonym przodzie hamują wam MTZ na 4 koła? Bo mnie to zadziwiło zimą jak go kupiłem testowaliśmy u kolegi akurat była zima troche śniegu to pieknie na 4 hamowal :blink:


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janek82    3

tak hamuje na 4 kola radze tego nie sprawdzac przy duzej predkosci bo sie nosem na szybie zatrzyma :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hopper5    21

To jest chyba normalne że gdy masz załączony przedni napęd to podczas hamowania przednie koła się zatrzymują bo trzyma je wałek przekazania napędu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    306

No tak w sumie masz racje bo MTZ ma dość oryginalne rozwiązania :rolleyes:

@janek82. trochę późno to ostrzeżenie :lol:


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    141

U mnie nie ma regulacj żadnej. Jak go kupiłem to nie zawsze do przodu ciągnął a do tytłu szarpał nawet po podniesieniu do samej góry tej dźwigni.

Teraz trochę podgiąłem ten pręt żeby go skrócić i do przodu ladnie się załącza a do tyłu dopiero jak trochę podciągnę do góry i już nie szarpie. Dla mnie tak jest dobrze i wole już nic tam nie ruszać :)

A z tym hamowaniem na 4 to normalne jak masz wszystkie koła zblokowane ze sobą. Ja jak miałem jeden hamulec słabszy (tzn nie było go prawie wcale bo poszedł olej ze skrzyni na taśmę) przy T25 to przy zjeżdżaniu z jednej takiej większej góry zawsze załączałem blokade i oba koła hamowały jednakowo ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    306

ale bez blokady jeździłem. Szczerze mówiąc jeszcze nie próbowałem blokady w tym ciągniku :rolleyes:


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez ziomekq
      Witam jako,że mój stary rozdzielacz juz mocno przecieka, hałasuje, i puszcza mam zamiar zmienić go na taki:http://allegro.pl/rozdzielacz-hydrauliczny-40l-3-z-sekcja-plywajaca-i4076419476.html teraz takie pytanie: czy będzie pasował?,jak nie to jaki inny z sekcja plywajaca. W hydrauliczne nic nie zmieniane, Wywalony tylko ten regulator z pod siedzenia. Pozdrawiam
    • Przez Alchemik
      W czasie pracy ładowarką, gdy pociągniemy za dźwignię, żeby podnieść  ramię, lub ładowarkę na "łapach" w pierwszym momencie zamiast unoszenia to mamy gwałtowne opadanie kilka cm w dół  ( z 1000kg w łyżce podejrzewam że obecnie mogłaby się ładowarka przewrócić przy maksymalnym wysięgu, a przy ładowaniu normalnych ładunków przedni lemiesz odrywa się na moment od ziemi.... )
      ładowarka jak kolegi zwc18 z forum:

      schemat hydrauliki na 95% jak tu:
      schemat
      Problem się nasila z biegiem czasu, mimo, że pracuje sporadycznie.  Ramiona same nie opadają - 500kg można za zgaszonym silniku zostawić na kilka godzin, minimalnie opadnie, ruchy ramion przy pracy są dosyć szybkie, czasami silnik nawet pracuje na za niskich obrotach ze względu na szybkie ruchy ramion.
      Gdzie szukać przyczyny?
      - zatrzaski hydrauliczne przy siłownikach?
      - rozdzielacz (który?)
      - zawory przelewowe, bezpieczeństwa w rozdzielaczach?
      - zawór łączący pompy zasilające przy rozdzielaczu?
       
    • Przez Eryko
      Witam.jak podłączyc czujnik poziomu paliwa w MTZ? w załączniku fotka jak to wygląda

    • Przez audi80b4
      zaczeło mi ostatnio spadać ciśnienie oleju w belarusie 952 na czerwone pole wiem gdzie się zwiększa trzeba wykręcić ten korek przy filtrze i jest tam taka śruba na śrubokręt ale nie wiem w którą strone się zwiększa w którą strone mam kręcić zeby zwiększyć ciśnienie oleju i ile ma być na rozgrzanym?
    • Przez KubAE86
      Witam posiadam MTZ 82 pronar z 1996r, problem w nim jest taki że cisnienie oleju w cięższych pracach na zegarze szybko spada, gdy po nocnym postoju i odpaleniu wskazuje 3,5 - 4 atm tak po godzinnej robocie zegar wskazuje już z 1 atm czy da się pompę jakoś podkręcic czy tylko nowa? Główny problem to taki że tak jak i spada ciśnienie tak i jednakowo spadają obroty silnika.  1.5h pracy z pługiem  i silnik chodzi jak by sie miał zaraz rozpaść.(Nie traci mocy). Po ostygnięciu silnik znowu pracuje jak nowo narodzony. Czy ktoś wie co się dzieje dół silnika do roboty czy może coś innego ?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.