Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

tam koło rączki co sie zmienia biegi jest taki narysowany ale ja mam starą 30 tke i mi sie starł ale teraz chce nauczyc jezidzić syna i dajcie mi taki na grafice lub rysunku z góry dzięki !

Opublikowano

Dziś miałem przyjemność prowadzić C-330M i tam jest niemożliwością, żeby starła się ta rozpiska z biegami, bo to jest wybite dość porządnie na obudowie skrzyni. Rozumiem, że w U3512, U2812, MF 255, MF 235 się zetrze rozpiska, bo tam jest wybite na gałce, choć u mnie to jest widoczne, ale żeby w C-330 to jest niemożliwe.

Opublikowano (edytowane)

Ile kolego masz lat. Szczerze to ja w wieku 7 lat potrafiłem zmieniać biegi. Ustaw dźwignie na środku i popchnij do dołu. Ot cała filozofia. :D

 

U mnie jest odwrotnie. To ja się częściej śmieje się z mojego ojca podczas jego jazdy ciągnikiem. :D

Edytowane przez armi95
Opublikowano

a w tej c-330 może nie ma schematu bo to jest ta starsz wersja?kiedyś jeździłem taką z tyn jeszcze okrągłym przodem i tam nie było schematu, tak samo jak w c-355 nie było, a w c-360 był

Opublikowano

u mnie w c-4011/c-355 nie ma tego schematu. jest tak dlatego ,że są to pokrywy KUPIONE w sklepie rolniczym, nieoryginalne. po prostu mogła pęknąć i została wymieniona i dlatego nie ma żadnych oznaczeń.

Opublikowano

Witam.

Od miesiąca mam ursusa c-335 i mam problem, gdyż jak chcę przerzucić biegi na terenowe nie mogę bo gałka zmiany biegów jest tak jakby za wysoko i nie da się jej wyżej przestawić.

Dzisiaj ściągnąłem wajchę i łożysko drążka zmiany biegów, bo mi się zakleszczyły biegi na 6 i środkowe zapadki, czyli do zmiany na terenowe były u góry i traktor chodził na szosowych.

Czy to jest wina wyrobionej gałki czy czegoś innego?

Z góry dziękuję za odpowiedź.

Opublikowano

Zaznaczając, że nie jestem pewien czy do końca Cię zrozumiałem, to jedyne co mi przychodzi na myśl jeśli wajcha jest "za wysoko" żeby wrzucić biegi terenowe, to czy przypadkiem nie jest założona odwrotnie (choć zastanawiam się jak to możliwe)? Wrzuć najlepiej jakieś zdjęcie żeby można było dokładnie zobaczyć co i jak.

 

Co do wałków widełek (bo chyba o to Ci chodziło gdy pisałeś zapadki) to będą do góry. Zauważ że wajcha w swoim "gnieździe" jest na przegubie, czyli jeśli wrzucasz na szosowe i ciągniesz ją do siebie (tj. na dół), to jej spodnia część pcha wałek do silnika (do góry).

Opublikowano

Już wiem dlaczego się nie dało przełączyć na terenowe,

Zapieczony był drążek w prowadnicy. Poluzowałem trochę wodzik i zaczęło się przesuwać to rozruszałem to i działa ;)

Dzięki za odpowiedź ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez szymi198710
      Witam, mam problem z same Explorer 80 pierwszej serii. Dziś kosiłem rotacyjna i otworzyła się z zatrzasku po czym przekaźnik się przyblokował... Wtedy przestała działać hydraulika. Podnośnik wspomaganie wyjście na tura... W ogóle nie słychać by pompa chodziła... Wie ktoś co.moglo się stać? Ciągnik rocznik 1986.
    • Przez ferdek2620
      Cześć 
      Miał ktoś problem z żółwiem zającem w Fergusonie 2620?
    • Przez felmag
      Witam.Jaki olej i ile do sprzęgła VTK-290 TD?




    • Przez lllllkl
      Witam właśnie robię remont sprzęgła i wymieniłem już dwa simeringi od strony pokrywy wału silnika i od strony skrzyni interesuje mnie wymiana uszczelniacza pomiędzy wałka sprzegła a wałka wom jak go się wymienia ? Wymienia się go bez ich zdejmowania czy trzeba zdjąć te wałki żeby wymienić ten simering mały. Noi jeszcze jedna sprawa mam luz na tym wałki i co muszę zrobić żeby go wyjąć wystarczy odkręcić tylko te 3 śrubki czy muszę coś rozpinać w skrzyni bardzo proszę o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v